Nyt tarttisin neuvoja etenkin niiltä miehiltä jotka ovat olleet samassa tilanteessa.
Tilanne on siis se että minulle on käynyt joku ihme flaksi tämän vuoden aikana ja nyt siis on kolme naista samaan aikaan, joiden kanssa on nk. "säpinää" ja joista lopulta olis tarkoitus valita se jonka kanssa voisi alkaa oikeasti seurustelemaankin. Toisistaan nämä naiset ei tietenkään tiedä mitään, eikä tarkoituksenani ole kertoakaan.
Kahden kanssa olemme sängyssä säännöllisesti ja yhden kanssa emme ole päässeet vielä niin pitkälle, eli periaatteessa seurustelen noiden kahden kanssa samaan aikaan ja yksi sit on vielä tutustumisasteella.
Tarkoitus on selvittää kuka näistä naisista on paras ja tehdä sit valinta.
Nyt viimeaikoina on tullut ongelmaa siitä, koska varsinkin nää kaksi naista kyselee missä oon ollut ja kenen kanssa. Minulla on viikolla ja viikonloppuna normaalisti aina jompi kumpi noista naisista yötä ja sitten jos en satu ottamaan toista yöksi niin se toinen nainen ihmettelee että miksei voi tulla yöksi. Olen selittänyt että olen "väsynyt", olen "kaverilla" jne. Mutta he sitten haluavat tietää että kellä kaverilla olen jne. En tietenkään voi kertoa totuutta että nyt on toinen nainen tänä yönä yökylässä. Kaiken kukkuraksi vaikeuttaa kun tapaan vielä tätä uusinta naista. Haluaisin vielä vähän aikaa pyörittää tätä rinkiä jotta tunnen kaikki kunnolla ja vasta sitten tehdä valintani.
Miten nyt siis pitäs toimia? Kerronko näille kahdelle että tuli parin viikon työmatka, jotta pääsen tutustumaan tähän uusimpaan naiseen kunnolla, vai mikä olisi nyt paras selitys?
Nyt on viimepäivät ollut tosi hankalaa, raskasta ja stressaavaa ja esim. tänä aamuna yksi nainen lähti yökylästä ja illalla pitäs tulla tämä toinen, mutta kun olen myös sopinut tapaavani tämän uudenkin naisen johon pitäs tutustua, niin pitää nyt kertoa hälle että en ehdi tänään häntä tapaamaan.
Miten te muut miehet olette toimineet? Tarttisin vielä pari kuukautta pitää tätä yllä, se aika riittäs siihen että olen suorittanut sitten valintani.
Miten toimia kolmen naisen kanssa?
36
5203
Vastaukset
- Kokeillut
Mä kerron miten sun käy. Tää vyyhti purkautuu ja sulla ei ole kohta ketään noista. Usko mua. Olen nähny näitä niin paljon.
- ei kannata
Samaa mieltä olen edellisen kanssa. Saavat kumminkin tietää toisistaan tai sitten kaikki kyllästyy sun selittelyihin ja muuhun. Kannattaa valita nyt kun on vielä mistä valita.
- ParisuhdeTestaaja
ei kannata kirjoitti:
Samaa mieltä olen edellisen kanssa. Saavat kumminkin tietää toisistaan tai sitten kaikki kyllästyy sun selittelyihin ja muuhun. Kannattaa valita nyt kun on vielä mistä valita.
Pelkään että en saa pidettyä tätä hommaa yllä sitä paria kuukautta jonka jälkeen olisin tarpeeksi tutustunut tuohon uusimpaankin naiseen. Sen takia tulinkin kysymään neuvoja viisaammilta.
Haluaisin siis vielä tutustua tuohon uusimpaan naiseen jotta millainen hän on. Ainakin melko ujo jne., joten hänen kanssaan pitää edetä hitaammin. - yksi kolmesta
Minä tunsin aikoinani sinunlaisesi miehen ja olin yksi hänen naisistaan, sillä erotuksella, että tiesin muiden naisten olemassa olosta. No, minä pidin hauskaan miehen kanssa niin pitkään kuin huvitti ja sitten tein lopun seurustelusta. Nyt mies on useamman vuoden jon vongannut perääni kun taisivat ne muutkin naiset tehdä saman tempun. Ei meistä kukaan ottanut sitä heppua, vaikka komea ja fiksu olikin, tosissaan. Ennustan minäkin sinulle aika surkeaa loppua, nimittäin naiset eivät ole tyhmiä mutta osaavat kylläkin pitää hauskaa...aikansa!
- Meikäläinen
Kohta ei ole tuota ongelmaa, kun yksin kyhnötät kotona. ;)
- nainen
Lopeta se valehtelu ja salailu! Ovatko nämä naiset siinä luulossa että olet tosissaan heidän kanssaan? Kun päästään suhteessa sihen vaiheeseen että käydään säännöllisesti yökylässä ja pidetään aktiivisesti yhteyttä, ainakin minun mielestäni se on jo jonkin asteista seurustelua. Tahdotko oikeasti loukata näitä naisia?
- Blottenhaimer
ongelma sinulla hyvä testaaja. Suosittelisin että alat jo vaivihkaa vilkuilla neljättä. Ei aikaakaan kun olet ihan keskenäsi kun nämä nykyiset ottavat itselleen miehen, tosi miehen.
Tosi mies ei hässi muita, eikä pidä mitään vastaavaa pelleilyä yllä.
Soita kun olet taas sinkkuna, poiketaan vaikka kaljalla...- ParisuhdeTestaaja
Paras olisikin kun olisi vain yksi kerrallaan, mutta kuten kerroin niin tämän vuoden aikana on käynyt vain näin. Minun on helppo tutustua ja minuun on helppo tutustua. Sitten tulikin vain huomattua että nyt on tavallaan kolme "säätöä" samaan aikaan.
Se miksi pidän tätä yllä, on se koska haluan valita kuka on näistä paras itselleni. En minä tälläistä hommaa mitenkään etukäteen suunnitellut, kuten jotkut miehet. - kotiin kasvamaan
ParisuhdeTestaaja kirjoitti:
Paras olisikin kun olisi vain yksi kerrallaan, mutta kuten kerroin niin tämän vuoden aikana on käynyt vain näin. Minun on helppo tutustua ja minuun on helppo tutustua. Sitten tulikin vain huomattua että nyt on tavallaan kolme "säätöä" samaan aikaan.
Se miksi pidän tätä yllä, on se koska haluan valita kuka on näistä paras itselleni. En minä tälläistä hommaa mitenkään etukäteen suunnitellut, kuten jotkut miehet.Ai että kuka on paras itsellesi... jaaha. Mistäs tiedät että sä oot paras sille? Paras olis kun ne naiset pyörittäis sua samalla tavalla. Onhan se tietysti aivan mahdotonta olla metsästämättä baareissa sen aikaa kun tapailee jotakuta. Ei kaikkia tarvi panna. Vedä vittu päähäs.
- Blottenhaimer
ParisuhdeTestaaja kirjoitti:
Se miksi pidän tätä yllä, on se koska haluan valita kuka on näistä paras itselleni. En minä tälläistä hommaa mitenkään etukäteen suunnitellut, kuten jotkut miehet.Sen parhaan saat vain kun jotenkin onnistut yhdistämään kaikkien hyvät puolet.
Annan hyvän neuvon:
Peru tämän illan kaikki treffisi, ole vain keskenäsi. Sulje puhelin, keitä teetä ja varaa keksejä. Istu rauhassa ja ole ajattelematta, silloin kuulet äänen sydämestäsi ja luota siihen.
Kerro huomena kuinka kävi... - Häh?
kotiin kasvamaan kirjoitti:
Ai että kuka on paras itsellesi... jaaha. Mistäs tiedät että sä oot paras sille? Paras olis kun ne naiset pyörittäis sua samalla tavalla. Onhan se tietysti aivan mahdotonta olla metsästämättä baareissa sen aikaa kun tapailee jotakuta. Ei kaikkia tarvi panna. Vedä vittu päähäs.
No miten sitä voi tutustua syvällisemmin kanssaihmisiin? Kysehän on vain kättelystä.
kotiin kasvamaan kirjoitti:
Ai että kuka on paras itsellesi... jaaha. Mistäs tiedät että sä oot paras sille? Paras olis kun ne naiset pyörittäis sua samalla tavalla. Onhan se tietysti aivan mahdotonta olla metsästämättä baareissa sen aikaa kun tapailee jotakuta. Ei kaikkia tarvi panna. Vedä vittu päähäs.
Nyt järki käteen toi on sairasta toi touhu ja MENE LÄÄKÄRIIN HYVÄ MIES...
- vastuullinen ostaja
Toivottavasti juuri se nainen, johon lopulta päädyt, jättää sinut. Sitten joku heistä kertoo kaikille muille ja eipä aikaakaan kun ihmettelet miksei kukaan nainen halua seurustella kanssasi. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa, sitä niittää mitä kylvää...
- Kregor
Kun klamydia karsii luonnonmenetelmällä epäkelvot kumppanit pois.
- Mies....
Eihän sinun kannata noihin kolmeen tyytyä. Haali vaan koko ajan enemmän ja enemmän naisia itsellesi. Takuu varmasti aina löytyy jostain koko ajan vaan parempia ja parempia. Miksi tyytyä vähäiseen.
Kuten kaikki tähän asti ovat todenneetkin, voin minäkin kertoa sinulle että kun tarpeeksi pitkään pelaat, naiset kyllästyy ja huomaat kohta että sinulla ei olekaan enää ketään ja saat aloittaa alusta. Luuletko oikeasti että parin kuukauden sisällä sinulle selviää kaikki jutut näistä naisista ja sitten olet muka valinnut sen "oikean". - vilperi
Ei ole kyse seurustelusta voit ainakin mun mielestä säätää niin reilusti ku haluat. tai eihän tota voi sanoa edes säätämiseksi, enemmänkin treffailemisesta on kyse. Jos jotain suositteluja haluat, niin dumppaa ainakin se ekana joka on pikkasenkin mustasukkainen....ei sun tarvitse kertoa niille naisille yhtään mitään, jos et halua. Et todellakkaan ole kenellekkään niistä selvitys velvollinen. Ehkä paras juttu sun kannaltasi olis se ettet roudais näitä naisia himaas, vain menisit niille yökylään.
- suhteen alku
samanlaiseen venkulaan kuin sinä. Käry kävi, eikä sen jälkeen ole nähty. Muiden reaktioista en tiedä, mutta meni maku koko mieheen ja kuvitelmakin, että päästäisi hänet kosketusasteelle kuvottaa. Kuvotus on tuollaisen häslääjän nimi.
- kwhoigq
Taidat olla ihka aito peluri, vai pääsitkö suosion makuun? Jos oikeasti yhdestäkin näistä naisista välittäisit, ei sinun tarvitsisi moista show:ta pyörittää. Minun neuvoni on tämä: anna tyttöjen etsiä kaverit, jotka todella välittävät heistä ja ala miettimään seurustelua vasta sitten kun rakastut niin aidosti, ettei moinen säätely ja pelalut (ja toisen loukkaaminen) tule mieleenkään.
- neitiX
Kukaan naisista ei ole alkuperäiselle "se oikea". Todellisuudessa kukkaan ei voisi olla hänelle se oikea tässä vaiheessa; hänen pitää vielä olla vähän yksin ja kasvaa aikuiseksi. Sen jälkeen sen oikean tuntee niin, ettei tarvitse miettiä ja testailla.
- valitse yks
ja vaihda puhelin numero ,muuten oot kohta ihan pississä ja sun flaksis näist kolmest jää cet ei oo yhtään.Mut tunnut olevan viriili kaveri ja ainahan se neljäskin löytyy,mut jos sydän sanoo....mieti mikä sit on tärkeetä!!!älä loukkaa naisia ne on herkkiä !!!
- Miesolento
totuus ja hän, joka jää rinnallesi seisomaan, hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Jos kukaan ei jää, niin ei kannata murehtia, koska kenenkään tytön mielestä et ollut hänelle sopiva, vaikka joku olisikin ollut sinun mielestä sinulle sopiva.
Vaikka suhde alkaisikin jonkun kanssa, niin tätä vyyhtiä selvittelet sitten suhteen alkumetreillä, eli parempi ennen suhdetta purkaa ikävä vyyhtisi. - toinen terapeutti
Sinun kannattaa etsiä sellainen nainen johon rakastut oikeasti. Sellaisen kun löydät on valitseminenkin helppoa. Näistä kolmesta ei kukaan taida olla sellainen johon olisit rakastunut. Jos olisit rakastunut näistä yhteen et testailisi muita samaan aikaan.
- sirkkalii
kutsu kaikki kolme yhtaikaa kylään. onhan toki helpompi tehdä vertailua kun on vertailtava materiaali yhtaikaa esillä. säästyy aikaa ja vaivaa. voit vaikka etukäteen kirjoittaa listan testikysymyksiä ja -tehtäviä, muista tehdä myös arvosteluperusteet selkeiksi ettei kukaan koe tulevansa epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi. tällä menetelmällä jyvät karsiutuu akanoista nopeasti ja helposti.
- nainen
jos minä olisin yksikään noista naisista ja selviäisi tuo sun pelis, niin sen jälkeen ei tartti näytille, ei saatille eikä muutenkaan ikinä enää tulla mun silmien alle, siis luottamus olis menny totaalisesti, joten pilaa vaan elämäs, mutta suositteleisin että ota yksi kerrallaan, tai saat huonon maineen ja siinä lykästyksen huumassa vielä kivat sukupuolitaudit puhumattakaan siitä tartutatko ne niinhin naisiin, joten otappa poju vastuuta ja ala elämään kuin mies:(
Olet täysin pelle.Hankkiudu lääkäriin hyvä mies..Mikä kikollo luulet olevas?Parempi kun käyttäisit kättäsi.Koha mieti kolme naista paksuna mitäs sit tee??Olet elatusmaksuvelvollinen.HYI YÖK SAIRASTA..
- Renttu
Mulla oli neljä naista samaan aikaan. Kukaan niistä ei tiennyt toisistaan. Täytyy sanoa että alkoi tulla hiki, kun piti selitellä miksi en voinut olla sen tietyn kanssa minäkin viikonloppuna. Sitten mä vaan kyllästyin ja heivasin kolme niistä mun elämästä pois. Valitsin sen porukan kauneimman. "Seurustelin" sen kanssa vähän aikaa, kunnes petin sitä ja jätin sen. Nykyään petän vaan yhtä kerrallaan, ettei ihan väsymään mene.
Kiitos ja Kumarrus
Renttu - nainen
Oolrait, mulla oli kans aivan sama kuin sulla flaksi kävi kolme miestä ja kaikkien kans peliä. Loppujen lopuksi katkaisin suhteet kaikkiin. Ei mulla ollut mitään muuta kuin himon tunteita niitä kohtaan. Et ole keneenkään niistä kyllä oikeasti ihastunut koska muutoin unohtaisit ne muut ja se yksi olisi ylitse muiden. Olihan se kivaa aikansa...
- ETTÄ
OLET SIKA!!!!
- Renttu
Olen MIES :)
Femakkoja naureskellen
Renttu - kuunsäde
Valitse yksi.miksi loukkaat noin monen ihmisen tunteita.
- Huumorinkukka.
Näin hyviä nauruja en ookkaan saanut pitkään aikaan! Tähän on hyvä päättää paska päivä.
Suosittelen Sirkkaliin hyvää ideaa, itse käyttäisin ehdottomasti sitä. - kukinto
pidä ainakin huoli et jaksat hoivaa kaikkia, siis kunnolla. muuten ei oo enää kolmea.
- pääse
valitsemaan. Sinulle jää se nainen, joka ite pelaa samanlaista peliä muiden kanssa. Eli hyväksyy sulla toiset naiset koska itelläkin on useampi mies.
Itse seurustelin tällaisen miehen kanssa, ja kun paljastui että hänellä on muitakin, niin jäin ringistä pois. Naisia hänellä on koko ajan ja se yksi pysyy koko ajan mukana, vaikka tietääkin et mies "pitää muita". - ...
Et yhtää paskempi vois enää olla.
naises varmaa nauttis jos sais tietää..meinaat sitte alottaa pysyvän parisuhteen yhen noista naisistas kanssa, ja heti alkuun valhetta ja petosta. toivon todella et naises sais tietää tosta, ei varmasti ykskää jäis noin vittumaisen idiootin luo. - ...
nyt varmaa mua katotaa kieroon ku paljastan et oon nainen ja saman kokemuksen kokenu ku tuo mies. no kuitenkin, oli tossa jokunen vuosi sitten tilanne että joka puolella oli miehiä ja kolme sitten periaatteessa yhtä aikaa.. ja sitä olisi voinut jatkua ellei kiinnostukseni joitain kohtaan olisi kuollut. tosin sitten siinä kävi kuitenkin niin että tämä kenestä olin pysyvästi kiinnostunut, ei ollut minusta erityisen kiinnostunut, ja taas nämä kaksi muuta olisi ollut..mutta minua ei niin kauheasti kiinnostunut. siinä sitten oltiin sinkkuna sen jälkeen jonkun aika..
- nainen
Ite oon ollu yksi kolmesta naisesta jota mies "tapaili" yhtä aikaa. Kukaan meistä naisista ei tiennyt toisistaan silloin mitään mutta kun totuus paljastui ja mies jäi totaalisesti kiinni kukaan meistä kolmesta ei enää halunnut tätä miestä. Miten siihen olisi enää luottanut? jos hän sanoisi olleensa jossain mistä tietää oliko oikeasti siellä vai jonkun toisen naisen luona??? niin että mietippäs sitä...ennemmin tai myöhemmin totuus paljastuu!! ja kuka haluaa kuulla miehen johon on luottanut vehtailleen samaan aikaan jonkun toisenkin sängyssä..käytännössä aina kun "ei ole joutanut" viettämään aikaa yhdessä..SÄÄLIN SINUN NAISIASI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294