ipod on ruma

Kattokaa nyt esimerkiksi vaikka tätäkin
http://images-jp.amazon.com/images/P/B0002OW6OW.09.LZZZZZZZ.jpg
Hyi. Voin kuvitella mitä näistä kapineista ajatellaan sitten kun muutaman vuoden kuluttua näidenkin esteettinen arvo kohenee. Varmaan samaa kuin mitä nyt ajatellaan yli kymmenen vuoden takaisista kännyköistä. Joka tapauksessa en aio ipodia hankkia sen rumuuden takia, enkä kyllä muutenkaan.

29

2072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joooo

Onhan iPod varmaan ihan hyvä laite, mutten tajua miksi sen on niin ylivoimaisen suosittu muihin vastaaviin verrattuna.

• Hippi234

Mitä ihmettä teet tällä palstalla jos iPod on mielestäsi ruma? Tämä on iPod- ja iTunes-palsta ja jos ne eivät kiinnosta, eikä sinulla ole mitään järkevää sanottavaa niistä, mene muille palstoille häiritsemään.

"Joka tapauksessa en aio ipodia hankkia sen rumuuden takia, enkä kyllä muutenkaan."

Ja kuitenkin oli pakko tulla tänne muille julistamaan sitä sinun OIKEAA mielipidettäsi. Mene pois!

• Anteeksi sir jos loukkasin suurta ipodia. Kyllä kai minäkin saan mielipiteeni esittää. Enkä oo väittänyt että minun mielipide on ainoa oikea. Taisi mennä sulla iltakahvit nyt väärään kurkkuun liian pienestä.

• Hippi234
        Zip1 kirjoitti:

Anteeksi sir jos loukkasin suurta ipodia. Kyllä kai minäkin saan mielipiteeni esittää. Enkä oo väittänyt että minun mielipide on ainoa oikea. Taisi mennä sulla iltakahvit nyt väärään kurkkuun liian pienestä.

Mene pois trolli! Tätä samaa iPod-vihaajien sontaa on kuultu tällä palstalla jo aivan liikaa. Etkö sinä tolvana todellakaan ymmärrä, että tämä on iPod-palsta, jossa keskustelevat ihmiset jotka ovat kiinnostuneita iPodista? Jos sinä et ole kiinnostunut iPodista, niin miksi ihmeessä sinun oli aivan pakko tulla julistamaan tänne palstalle sinun omaa mielipidettäsi. Minäkään en käy muilla mp3-palstoilla julistamassa omaa iPod-mielipidettäni. Jos et ole kiinnostunut iPodeista, älä lue tätä palstaa! Mene pois, niin kukaan ei auo päätään sinulle.

"Kyllä kai minäkin saan mielipiteeni esittää."

Sinun viestissäsi ei ollut MITÄÄN asiasisältöä. Tuollaiset täysin sisällöttömät viestit voi jättää kirjoittamatta. Täysin irrallinen mielipide, jossa ei ole mitään järkeviä perusteluja, ei avaa kovin syvällisiä keskusteluja suuntaan eikä toiseen. Näitä "MIELIPITEITÄ" on ollut tällä palstalla julistamassa jo aivan liian monta iPod vihaajaa.

• 1stMacFinn
      • prada

tosiaankin. toihan on ihan muovilelun näkönen. ja sillä uudella nanolla o täysin väärät mittasuhteet. niin. ja väritkin ovat mitä ovat. huono laite koko ipod. ainakin yhtä huono kun muut ;(

• BraatvurstiUkko
        prada kirjoitti:

tosiaankin. toihan on ihan muovilelun näkönen. ja sillä uudella nanolla o täysin väärät mittasuhteet. niin. ja väritkin ovat mitä ovat. huono laite koko ipod. ainakin yhtä huono kun muut ;(

"toihan on ihan muovilelun näkönen."

Laitatko linkin siihen OIKEAAN soittimeen, joka on hyvännäköinen eikä näytä muovilelulta. Sitten voimme sen täällä yhdessä naureskella maanrakoon :D

"ja sillä uudella nanolla o täysin väärät mittasuhteet."

Kylläpä täällä ollaan kateellisia! Kertoisitko mitkä ovat ne OIKEAT mittasuhteet?

"ja väritkin ovat mitä ovat."

Musta ja valkoinen? Siinähän on vääriä värejä jo vaikka kuinka paljon. Kerrotko vielä mikä on se OIKEA väri?

"huono laite koko ipod. ainakin yhtä huono kun muut ;("

Ainakin tuo Nano on Flash-soittimeksi edullinen. Se on faktaa ja muu on mielipidettä. Mielipiteistä on turha kiistellä, mutta hintansa puolesta Nano pieksee kilpailijat.

• BraatvurstiUkko kirjoitti:

Laitatko linkin siihen OIKEAAN soittimeen, joka on hyvännäköinen eikä näytä muovilelulta. Sitten voimme sen täällä yhdessä naureskella maanrakoon :D

Kylläpä täällä ollaan kateellisia! Kertoisitko mitkä ovat ne OIKEAT mittasuhteet?

Musta ja valkoinen? Siinähän on vääriä värejä jo vaikka kuinka paljon. Kerrotko vielä mikä on se OIKEA väri?

Ainakin tuo Nano on Flash-soittimeksi edullinen. Se on faktaa ja muu on mielipidettä. Mielipiteistä on turha kiistellä, mutta hintansa puolesta Nano pieksee kilpailijat.

Kylläpä sinäkin otit asian henkilökohtasesti. Hellitä nyt vähäsen....Ei se maata kaada jos joku (minä) sanoo ipodia helvetin rumaksi.

• BraatvurstiUkko
        Zip1 kirjoitti:

Kylläpä sinäkin otit asian henkilökohtasesti. Hellitä nyt vähäsen....Ei se maata kaada jos joku (minä) sanoo ipodia helvetin rumaksi.

Näitä viestejä on tällä palstalla jo kymmeniä, joten toistuvien samankaltaisten viestien lähettäminen palstalle on palstan häirintää. Tuollainen häiriköinti vain tappaa kaiken järkevän keskustelun. Jos iPod on ruma, eikä joku ole sellaista ostamassa, miksi ihmeessä hän vaivautuu kirjoittamaan siitä tälle palstalle?

Minäkin vain kommentoin edellisen kirjoittajan täysin päätöntä viestiä, jossa kommentoitiin jopa mittasuhteita, ja valkoista ja mustaa väriä vääriksi. Jos noin typeriä viestejä tulee tänne, on niihin muilla täysi oikeus vastailla.

Enkä saanut edelleenkään vastausta siihen, mikä on se soitin joka on mittasuhteiltaan oikea, iPod Nanoa upeamman näköinen, oikean värinen, edullinen ja hyvä mp3-soitin. Taitaa järkevä vastaus jäädä tulematta.

• BraatvurstiUkko kirjoitti:

Näitä viestejä on tällä palstalla jo kymmeniä, joten toistuvien samankaltaisten viestien lähettäminen palstalle on palstan häirintää. Tuollainen häiriköinti vain tappaa kaiken järkevän keskustelun. Jos iPod on ruma, eikä joku ole sellaista ostamassa, miksi ihmeessä hän vaivautuu kirjoittamaan siitä tälle palstalle?

Minäkin vain kommentoin edellisen kirjoittajan täysin päätöntä viestiä, jossa kommentoitiin jopa mittasuhteita, ja valkoista ja mustaa väriä vääriksi. Jos noin typeriä viestejä tulee tänne, on niihin muilla täysi oikeus vastailla.

Enkä saanut edelleenkään vastausta siihen, mikä on se soitin joka on mittasuhteiltaan oikea, iPod Nanoa upeamman näköinen, oikean värinen, edullinen ja hyvä mp3-soitin. Taitaa järkevä vastaus jäädä tulematta.

Ikävä kyllä minä en oo lähettäny niitä aikasempia viestejä.

"Jos iPod on ruma, eikä joku ole sellaista ostamassa, miksi ihmeessä hän vaivautuu kirjoittamaan siitä tälle palstalle?"

Turha palsta muutenkin. Kuka tänne nyt kehtaa muutenkaan kirjoittaa?

• BraatvurstiUkko
        Zip1 kirjoitti:

Ikävä kyllä minä en oo lähettäny niitä aikasempia viestejä.

"Jos iPod on ruma, eikä joku ole sellaista ostamassa, miksi ihmeessä hän vaivautuu kirjoittamaan siitä tälle palstalle?"

Turha palsta muutenkin. Kuka tänne nyt kehtaa muutenkaan kirjoittaa?

"Ikävä kyllä minä en oo lähettäny niitä aikasempia viestejä."

Ei voi mitään, sinä olisit kuitenkin voinut lukea tältä palstalta vanhoja viestejä, ennen kuin päätit aloittaa niin omaperäisen viestiketjun.

"Turha palsta muutenkin. Kuka tänne nyt kehtaa muutenkaan kirjoittaa?"

Sinä näytät kirjoittavan, vaikka et iPodista ole edes kiinnostunut. Hanki elämä!

• prada
        BraatvurstiUkko kirjoitti:

toihan on muovilelun näkönen: Creativen Zen Sleek on valmistettu teräksestä (osin) ja on paljon applen soitinta tyylikkäämpi ja ominaisuuksiltaan parempi. eli se on se oikea soitin.

en ole kateellinen siitä että apple teki muotoilultaan huonon soittimen. en todella.
        oikeammat mittasuhteet ovat mielestäni seuraavan
        laiset: lyhyempi kuin iPod nano ja paksumpi vaikka sitten.

musta ja valkoinen ovat mielestäni huonoja värejä iPodille. ja kuka sanoi että nano on ruma? terästä sen olla pitää.

mielestäni jos soitin on huono, sitä ei pelasta sen halpa hinta.

• iPOD LOVE
        prada kirjoitti:

TURPA KIINNI
        OLE NYT HILJAA JA MENE MUUHUN PALSTAAN PUHUMAAN TYHMIÄ ASIOITASI,JA TOISEKSEEN iPODIT EIVÄT OLE MITÄÄN MUOVILELUJA!!!!!!!!!!!!!!

• iPod

iPod on saippuarasiamuotoinen trendi lelu pissiväreissä.

• Tolvanaaaa

Opettele yhdyssanat.

Värillistä iPod Miniä ei saa enää AppleStoresta, vaan ainoat "värit" ovat musta ja valkoinen. Nuo tuskin ovat "pissisvärejä". Laajentaisit jo sinäkin sitä teinitrendisanastoasi.

• Häshäs

on katsojan silmässä.
      Toisaalta sinun tyylitajusi tai oikeammin sen puutteesta johtuen, et näe metsää puilta.

• nähdä

´nii koettakaahan itse nähdä metsä puilta, hankkia elämä ja ostaa se ipod jos haluatte tukea usa:n monopolia kaikkeen. haistakaa kukka jonka lehmä söi eilen. nauran.

• TorttuHousu
        nähdä kirjoitti:

´nii koettakaahan itse nähdä metsä puilta, hankkia elämä ja ostaa se ipod jos haluatte tukea usa:n monopolia kaikkeen. haistakaa kukka jonka lehmä söi eilen. nauran.

"jos haluatte tukea usa:n monopolia kaikkeen."

Se nyt on aivan sama mitä monopolia tukee. Suomessa ei pahemmin mp3-soittimia valmisteta, joten mieluummin tuen vaikka USAa, kuin jotain Koreaa.

• tuen mieluummin
        TorttuHousu kirjoitti:

"jos haluatte tukea usa:n monopolia kaikkeen."

Se nyt on aivan sama mitä monopolia tukee. Suomessa ei pahemmin mp3-soittimia valmisteta, joten mieluummin tuen vaikka USAa, kuin jotain Koreaa.

Köyhiä kiinalaisia, kuin rikkaita amerikkalaisia, jotka orjatyönä ja minimipalkoilla valmistavat nuokin iPodit kiinassa.

Apple, Microsoft ja McDonaldsit vittuun !!!

• TorttuHousu
        tuen mieluummin kirjoitti:

Köyhiä kiinalaisia, kuin rikkaita amerikkalaisia, jotka orjatyönä ja minimipalkoilla valmistavat nuokin iPodit kiinassa.

Kiina on kasvava talousmaa, kyllä sieltäkin alkaa niitä monopoleja seuraavan kymmenen vuoden aikana tulemaan. Odota vain!

• Macmää
        tuen mieluummin kirjoitti:

Tiedetään, ovat futismiehia :D :D

• Ohio
        nähdä kirjoitti:

ja fraaseja, joiden merkitystä poloinen et edes itse ymmärrä.

Mutta niinhän se on, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

iPod = Nro:1
        ja sinä olet....??????????

• iiX

jakomäki...
      ei sen takia, että ei omista kannattaa vihata, tee töitä ja saat, mitä kaipaat, vaikka Applen.

• polupyörä

osta polupyörä ipodisi kaveriksi ja aja sen ylitse. sillä se iPodikin saa ansaitsemaansa käsitelyä. mutta hei, kyllähän niin laadukas vehje sen kestää.

• TorttuHousu
        polupyörä kirjoitti:

osta polupyörä ipodisi kaveriksi ja aja sen ylitse. sillä se iPodikin saa ansaitsemaansa käsitelyä. mutta hei, kyllähän niin laadukas vehje sen kestää.

"mutta hei, kyllähän niin laadukas vehje sen kestää."

Taisit tarkoitettaa tuon sarkasmiksi, mutta ohi meni. Aivan, niin se iPod kestää :)

• polupyörä
        TorttuHousu kirjoitti:

"mutta hei, kyllähän niin laadukas vehje sen kestää."

Taisit tarkoitettaa tuon sarkasmiksi, mutta ohi meni. Aivan, niin se iPod kestää :)

onko pokkaa ajaa 40 gb ipodin yli maastopyörällä?

• TorttuHousu
        polupyörä kirjoitti:

onko pokkaa ajaa 40 gb ipodin yli maastopyörällä?

Oletko tyhmä? Minä en ole. Ei minulla olisi pokkaa ajaa iPodin yli. Kyllä se sen kestäisi (etenkin iPod Nano), mutta siinä ei olisi mitään järkeä. Kuitenkin, jos vahingossa sattuisin ajamaan iPodin yli, niin eipähän tarvitsisi huolehtia.

• polupyörä
        TorttuHousu kirjoitti:

Oletko tyhmä? Minä en ole. Ei minulla olisi pokkaa ajaa iPodin yli. Kyllä se sen kestäisi (etenkin iPod Nano), mutta siinä ei olisi mitään järkeä. Kuitenkin, jos vahingossa sattuisin ajamaan iPodin yli, niin eipähän tarvitsisi huolehtia.

ei muuten taatusti kestä iPodi pyörällä päälleajamista. halkee kuori. ja on kyseessä tämä 40 gb, ei mikään nano, jonka ostaa vaan jos on tyhmä.

• joopa joo - trolli

mikä on mielestäsi kaunis?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe