Romaneiksi pitäisi kutsua mutta kun en ole koko ikänäni niin tehnyt niin miksi tehdä poikkeusta. Ihmettelnpä vaan miksi oppivelvollisuus ei ulotu mustalaisiin? Eivät käy koulua vaan juopottelevat ja varastavat, murhaavat ja pahoinpitelevät. Ja näitä vielä yhteiskunnan verovaroin elätetään!
Mustalaiset on maailman kiittämättömintä sakkia; niille on järjestetty kuntien puolesta asunnot ja toimeetulo on turvattu niin ei edes kouluun mennä vaan siipeillään muiden rahoilla.
Ei muka saisi yleistää, mutta minä en ainakaan tunne yhtään mustalaista jolla ois oikea työpaikka ja joka maksais veroja ja ois käyny koulujakin. Ei sellaisia taida olla Suomessakaan monta. Tiedän vain näitä rikollisia mustalaisia jotka elää niinkuin pellossa.
Joka kesä on oven takana joukko mustalaisnaisia (joskus myös miehiä mukana) kauppaamassa varastettuja rytkyjä. Osa on niitä jotka ryöstää heikkonäköisiä vanhuksia näin: Tunkevat ovesta sisään ja alkavat tyrkyttää rötkyjään ja kappas, kun vanhus kääntää selkänsä niin heti on porukka piirongin laatikolla roplaamassa. Yksi jää tietenkin aina vahtiin.
Mustalaiset ovat myös erityisen vaarallisia liikenteessä. Ajelevat siellä vanhoilla kotteroillaan ja pysäköivät mihin sattuu eivätkä muutenkaan tiedä eivätkä välitä liikennesäännöistä. Sitten jos mustalaisen kans ajat kolarin, ja vaikka kolari ois kuinka sen mustalaisen syytä niin silti uhataan tappaa kylmäverisesti hengen vaarantamisesta.
Ja myöskin kassavirkailijoihin olen kuullut kohdistuneen useasti silmitöntä väkivaltaa silloin, kun sossunlappu ei katakaan kaikkia mustalaisten ostoksia. Mustalaiset ovat myös mitä pahimpia myymälävarkaita. Sinne paksujen hameiden alle kätketään niin paljon tavaraa kuin suinkin on mahdollista.
Mustalaisia ei pitäisi päästä hotelleihin. Kouluttautumattomuus ja sivistymättömyys näkyy heidän eläimellisissä elintavoissaan. Olen kuullut mustalaisten sotkeneen hotellishuoneita silkkaan ihmispaskaan ja pyllistelleen paljain persein respassa. Ja hotellimaksuahan he eivät luonnollisesti pysty maksamaan.
Joten ei tarvitse mustalaisten valittaa huonoa kohteluaan kun he itse ovat huonon maineensa aiheuttaneetkin. Tai onhan vikaa lainsäädännössäkin. Jos mustalaisille tulisi koulupakko, saisivat hekin sivistystä ja oppisivat elämään kuten ihmiset, saisivat jopa töitä ja pystyisivät maksamaan veroja.
Ehkä tällä tavoin pikku hiljaa heidän asemansa yhteiskunnassa paranisi.
Mustalaiset
9
1097
Vastaukset
- joude
kerrankin asiaa! tähän mustalaisasiaan pitäis
saada parannus,ehdottomasti. ne ovat aivan paskasakkia kaikki, ne pitäisi eristää kokonaan muusta kansasta, vaikka ahvenanmaalle.- Zoologian tohtori
Mustalaiset ovat loisimaan erikoistuneita apinoita. Niiden musta tukka on samanlainen kuin simpanssin turkki!
- taistoahlgren
pääskii vaihokas emääs nussija
- romani -72
vaan kaikesta kannustuksestasi. Jos kaltaisia ihmisiä olisi paljonkin, olisiko tämä paikka hyvä elää. No taidan sitä epäillä suuresti.
- minäpäminä
onks siul ihan oma tietokone pöyvälläs? mistä sait?
- kuu2
lapsellisia, ja tyhmiä. lukekaapa tuosta edeltä nuo mustalaisia koskevat viestit, niin ymmärrätte, miksi heidän ei tarvitse työtä tehdä!
mehän olemme(he, siis) valon lapsia!- EN-ALISTU
Mustalaiset kutsuvat meitä "valkolaisiksi", eikä mitään ongelmaa. Miksi siis "mustalainen" olisi rasistinen ilmaus?
Toinen juttu. Huomatkaa miten tuossa ylläolevassa mainoksessa tuo moottoripyörän päällä oleva tyyppi muistuttaa muslimi-matua.
En KOSKAAN vuokraisi tai ostaisi "talliosaketta" tästä syystä.
- lsgfjrhjjjfjsia
Mustalaiset on Suomen pienin vaiva tällä hetkellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450