Eli tämä on työpaikka hakemus.....
Olen erittäin hyvä epäselvien kuvien ottaja...Eli jos sinulla töitä tarjolla...Ilmoittaudu kiitos....=:0))
Terveisin: Brune työtön kuvaaja(epäselvien)
Olen jälleen työtön.....
9
698
Vastaukset
- siivojana
firmastani. Keräämme käytettyjä kumeja. Siis suuria autonrenkaita. Teemme niistä keinuja.
Duuni on raskasta ajoittain aika paskasta mutta
tahdon eroon entisestä työntekijästä jaskasta.
Palkka on hyvä.
Maksan senkin käytettyinä kumeina.
Ps. Kumiukkona luokses tahdon pomppia. - miukuli22
jään työttömäksi, otan sinuun hetimiten yhteyttä.
Minä voi sitten hyvin epäselvästi kehittää sinun ottamasi kuvat. Tällä hetkellä teen sitä työkseni.- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
olisimme varmaan hyvä tiimi yhdessä....;0))
varmasti, ja sitä ei koskaan voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Jos vaikka jo maanantaista aloitetaan.
Epäselvien kuvien epäselvät valmistajat ky.
Ohhoh, on ne aika litkuja millä ne kehitetään, mutta tuosta saa jo käsityksen että huppelissa tehtäis töitä. miukuli22 kirjoitti:
varmasti, ja sitä ei koskaan voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Jos vaikka jo maanantaista aloitetaan.
Epäselvien kuvien epäselvät valmistajat ky.
Ohhoh, on ne aika litkuja millä ne kehitetään, mutta tuosta saa jo käsityksen että huppelissa tehtäis töitä.ku pienes hiprakas tekee töitä...Kuvatkin näyttää paremmilta..hih...=:))
- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
ku pienes hiprakas tekee töitä...Kuvatkin näyttää paremmilta..hih...=:))
En tullut ajatelleksikaan ;-) Totta, sitten me oltais jo todella hyviä epäselvien kuvien valmistajia.
Mä lähden käymään ulkosalla ottamassa happea, mutta tuun illemmalla käymään.
Samalla voin suunnitella meidän uuden yrityksen imagon kohottamista:-) miukuli22 kirjoitti:
En tullut ajatelleksikaan ;-) Totta, sitten me oltais jo todella hyviä epäselvien kuvien valmistajia.
Mä lähden käymään ulkosalla ottamassa happea, mutta tuun illemmalla käymään.
Samalla voin suunnitella meidän uuden yrityksen imagon kohottamista:-)Palaillaan astialle.....=;0))
- hakemaan heti.
Eivät ne työnantajat tule sinua kotoa hakemaan?
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836