kaikki räppäri/hoppari/hipitihopparit on ärsyttäviä! heidän videot on ihan kamalia ja biisit kaikki toistensa kopioita. kauheita gängstä joumän koviksia kaikki..
jou määän vaan kaikille!
FIFTI SENTTI JA MUUT kalat
8
856
Vastaukset
- kysymys vaan
Mitä tarkoitat kaloilla?
- Lyla
kalat meinaa siis kaiffareita eli kavereita.
ja hiphop kielessä kaiffarit on varmaan joku "posse jengi xD" en mie tiiä.
no ainakin kalat on kamuja ja sämpylät rouhiksia ja rouhikset hienoja eli kuuleja! jou män!
- ihan sama...
Jos rap/hiphop on paskaa musaa nii miks nää artistit tienaa ihan vi*usti massii??
Sitä paitsi suurimmas osas kappaleis kaverit puhuu omasta elämästä..Kyl moni purkkapoppari ja rokkari tulee kalpeeks..
Toi oli taas tollanen perus suomalainen kannanotto.. - Lyla
No laulaahan rokkarit ja jotkut popparitkin elämästään. 50 centin candyshopkin on niin liikuttava elämäntarina nyyh nyyh
- hihihi
sory,purskahdin nauruun...hehehehehehehhauahua. totta,kaikki biisit nyt ei ainakaan kerro oamsta elamasta..ok,eisk 50 cent sanonut et toi biisi tuli mieleen,mika on tarkeaa hanelle..wahtever
phiphti sentti on todellakin ärsyttävä ja hänen videonsa on niiin kamalia yökköjä xD
- osa oikeaa
osittain sina olet oikeassa...videot on ihan toistensa kaltaisia, ja liikaa seksikkaita naisia.valilla tuntuu et rapparit ei muusta valitakaan kuin seksista. no mut eihan se ole ihmekaan,kun mustilla miehilla on ihan tieteellisesti todettu olevan pisin,isoin middle leg.musa on kylla valilla alyttoman hyvaa
- fan123
jos kuuntelette jotain vitun purkkapoppia tai nahkahouu homoja eli niin sanottuja "rokkareita" niin omapa on ongelmas MUT älä ala todellisiis muusikoita haukkuu jotka on joutunu näkee vähän vaivaa. Ehkä niiden musavideot ovat saman kaltaisia, mutta eikö sitten "rokkareiden" ole. Niilli on aina se kitara siinä jota ne vinguttaa ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423