Kertokaapa miehet mistä johtuu ettei aikuinen mies osaa sanoa selvästi jos ei ole enää naisesta kiinnostunut?
Eikö olisi kummallekin osapuolelle helpompaa kun asian kertoisi suoraan eikä esim. "tavataanko joku toinen päivä"-tyyliin jahkaillen.
Miesten pelkurimaisuus
14
2028
Vastaukset
- Samaa
vikaa on myös naisissa. :(
Treffeillä sanotaan et pidetään yhteyksiä, mut todellisuus on aika kaukana tästä.
Voisi sanoa kaupparatsu Frangeenin sanoin:
Takuuta niin kauan kuin perävalot näkyy!!- tyty
taisin itsekki sortua.. viimeksi kolme päivää tuohon, mut kun tarkoitus ei oo loukata. vaan oon niin huono sanomaan et jätetäänkötähän. en halua tutustua enempää..... :(
- toinen nainen..
.. taitaa olla vaan ns. suomalaisilta miehiltä selkäranka hukassa !! ennen jopa luulin että suomalainen mies on MIES, selkäranka ja kaikki.
Mutta apua , melkein samalla viivalla gigolojen kanssa !! harvalla on selkärankaa !! tuskin kenelläkään ! miettikääpä miehet sitä ! - hossi
Aikas ongelmallinen asia vastata. Oletko häneltä kysynyt itse suoraan että missä mennään jos tätä et ole tehnyt ni kysy ihmeessä ettei ilmassa roiku liikaa epäselviä asioita.
Mieleeni tulisi noin äkkiä et hän saattaa pitää sinua jonkinlaisena takaporttina ja samalla katselee myös muita naisia ? Ehkä. Sitten voi myös olla että hän pitää sinua jo selvyytenä et olet jo tavallaan hänen eikä näin halua osoittaa isompaa kiintymystä sinua kohtaan.
Vaikea sanoa noin taustoja tuntematta mut monet tietysti saattaa valita vain sen helpoimman tien ja vaan yksinkertaisesti yrittävät hävitä kuvioista vähin äänin. Hyvä osoitus ihmisten välinpitämättömyydestä ja kunnioituksen puutteesta toista kohtaan. Käsittääkseni olet jonkilaisen vastauksen häneltä ansainnut ! - Suomalainen mies.
Siis kyllä meillä selkärankaa löytyy, mutta teidän naisten tunteilla on kiva leikkiä. Niin ja mies haluaakin tavata vaan "joku toinen päivä". Ei sitä aina ole aikaa ämmille.
Siis nyt pomppasi.
Miehet joutuvat lukemaan naisia rivien välistä koko ajan! "Me emme koskaan käy missään" "Onpa roskakori taas täynnä" "Näytänkö minä lihavalta tässä mekossa?" "Olipa minulla rankka päivä"
Koko ajan täytyisi huomata pienetkin vihjeet siitä mitä nainen oikeasti tarkoittaa.
Niin nyt joku kehtaa moittia miestä pelkuriksi sen takia että hän ei sanokaan suoraan sitä mitä tarkoittaa.
Voi herranen aika... kylläpä osaaki nyppiä...
argh....naiset *leväyttää turhautuneena kätensä*- surunainen25
Löytyipä nyt osuva viestiketju! Joudun nimittäin huomenna jo kolmatta kertaa elämässäni ajamaan miehen nurkkaan ja kysymään, että mikä sun ongelma on! Nykyinen tapailemani jätkä (3kk takana) on vaan koko ajan loittoontunut loittoontumistaan eikä oma-aloitteisesti ole kertonut mikä häntä vaivaa, vaikka olen sitä tässä odotellut. Nyt on pakko kysyä, että onko hän kyllästynyt minuun vai missä piilee vika. En jaksa enää sitä, että aina kun kysyn että tehtäisiinkö jotain yhdessä niin saan vain vastaukseksi "ehkä,ehkä" tai jotain muuta epämääräistä selitystä muista menoista. 2 iltaa on vietetty yhdessä viimeisen 2vkon sisään =/ Ja nekin oli sellaisia että kaveri vaan ilmestyi oven taakse noin puolen tunnin varoitusajalla. Eikö se tajua, että mullakin saattaa olla jotain muuta tekemistä?!
Miksei tämä mies eikä ne kaksi aiempaakaan voineet oma-aloitteisesti sanoa, että nyt ei enää kiinnosta? Se satuttaa, tiedän kyllä, mutta enemmän satuttaa kun nyt joudun pohtimaan koko ajan mikä on pielessä, mikä MINUSSA on vialla ku minua vältellään? =( Tänäänkin varmasti itken itseni uneen, en tajua miksi se ei enää tykkää minusta... - Athos, Porthos tai...
Vaikka alkaisitkin jo kyllästyttämään muuten, ja viihdynkin paremmin yksin, ei minulla ole muutakaan sänkykumppania ja näin ollen paremman puutteessa kelpaat vielä siihen.
Miksi siis pilata mahdollisuutensa? - kun...
Katsokaas surunaiset ja muut ämmät. Miehet haluaa pitää väylät auki muihinkin naisiin. Se "ehkä" tarkoittaa yleensä sellaista ettei mies ole vielä sopinut deittejä tämän toisen naisen kanssa. Meinaan jos sille toiselle naiselle sopiikin just se päivä milloin teidän piti olla yhdessä, niin paha juttu. Ensin sovitaan toisen kanssa ja sitten vasta toisen
joten äijät ja ukot pellolle ja lopettakaa toi ämmittely ja ettei teil äijil ole aikaa meille "ämmille"! Naiset nyt päät pystyyn , älkää antako itsiänne solvata. Hyi teitä ukon retaleita mitä puhutte naisista. Eikö naisilla ole enää mitään arvoa teidän silmissänne muutakun et ÄMMÄT on teille pelkkiä panopuita! Hyi saasta mitä tekstiä.
- Kiva Mies
kyl meillä aikaa on teille ämmille, mut eri asia on milloin ja miten. Yhtenä päivänä tapaa toisen ja toisena toisen naisen. Älkää iniskö jos ei miehellä ole just sinä päivänä aikaa teille, kun te sitä haluatte.
- luikku
Ja muistathan rehellisenä ja selkärankaisena myös sanoa: "nyt en voi sun kans sopia vielä mitään, on yks (N) muija joka kiinnostaa nyt mua enemmän ett mun täytyy sopii ensin sen kaa" tai: "sä et kyllä nyt innosta mua pätkääkään". Vai mitä?
Hellou Kaikki miehet olette aika järjrttömiä..Teillä ei ole muuta kun suomeksi vain p.... ja vieraat ja varatut naiset.Ne ovat vain teille tärkeitä.Jos nainen pettää tai jotai muuta heti haukutte Huoraksi tai jotain muuta vastaavaa.Sanokai mitä kivaa on pelleillä toisten tunteillA YM???
Olette aika järjettömiä..Teillä ei muuta ole elämässä kun vieraat naiset ja vieraat p..... vain mielessä varatut naistet.Olette todella pellejä.Naisia pidätte vai panopuuna ym.Toisten kustannuksilla on hauskaa pelleillä.Jos nainen tekisi noin se olisi heti h....Kyllä miehet ovat hulluja...Kattokaipa peiliin ja sanokai hyi itsellenne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368