Minkälaisia kokemuksia teillä on volvo pentan potkuriakselin stefasta?Minulla oli aiemmin hyvin positiivisia, koska pidin sitä lähes takuuvarmana.Nykyiseen veneeseeni vaihdatin samaisen tiivisteen volvo pentan huoltoliikkeessä edellisvuoden kesän alussa.Veneellä on tämän jälkeen ajettu noin 250 tuntia ja ilmaukset on tehty aina huolellisesti.Tein tällä viikolla talvihuoltoja, kun havaitsen tiivisteen vuotavan.En ole aiemmin ikinä kuullut tiivisteeseen tulleen ongelmia näin pian.Mahtaisiko kyseessä tuotevirhe?
volvo pentan potkuriakselin stefa
4
623
Vastaukset
- vaihdoin ei enää vuoda
joo tarkista myös akselin moottorin asennus kulma, jos akseli vippaa se kuluttaa stefan "huulet sisältäpäin". oma oli ajettu 150 h
korjasin pedin ei vuoda enää. asennuskulma tarkistettava vedessä. ei kuivalla maalla.- Anonyymi
En ota kantaa nimen omaa VP:n kumeihin, mutta varmasti on mahdollista, että kumiseos on ollut huono. Tai toinen vaihtoehto tosiaan tuo aikaisemmin mainittu rihtaus.
Vielä tuli mieleen oletko otsonoinut veneessäsi, tuo aiheuttaa joidenkin kumien ja muovien ennen aikaisia vanhenemisia.
- Anonyymi
Volvopentoista on pelkästään negatiivisia kokemuksia
Miten talvihuollossa osasit havaita tiivisteen vuotavan? Tarkoitatko kirjoituksessasi
volvopentan tiivistepesää? Kokemukseni kahdenkymmenen vuoden ajalta volvopentan tiivistepesästä ovat hyvät. Yksinkertainen itse asentaa ja huoltaa.
Ohjeen mukaan asennettuna ja oikein käytettynä kestävä ja luotettava tiiviste.
Rakenne on yksinkertainen, nerokas ja toimiva, siitä todisteena kymmenet tiivisteen apinoinnit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022