Onko nykypäivänän anteeksi antaminen unohdettu vai tuntuuko siltä, että jatkuvasti joutuu antamaan anteeksi jollekin onko siintä tullut tapa, että lupauksia rikotaan ja ne anetaan anteeksi liian helposti.
Kuinka
10
793
Vastaukset
- sori
..anteeksi pyydellään ja se ei tarkoita mitään muuta kuin protokollaa tai oikeastaan jotain näennäistä. Anteeksi annetaan mutta se ei tarkoita kuin protokollaa tai jotain näennäistä.
aika harvoin kukaan tosissaan katuu jotain ja siksi pyytää anteeksi. ja aika harvoin itse antaa oikeasti kenellekkään anteeksi vaikka niin tulee sanottuakin.
Liekö ennenvanhaankaan asiat oleet erilailla mutta nykysin puhutaan paljon enemmän... ja yleensä pelkkää paskaa. Trendinä jokin ulkokultaisuus ja silleen pikkusormipystyssä näennäissivistys, harvoin kukaan on sydämestään mitään mieltä mistään mutta puhua vaan pitää.
=DW=- Ellenix
oikeesti ?=)
Kerro ihan omin Sanoin :D
yst.terv.
Ellen - sitä mieltä
Ellenix kirjoitti:
oikeesti ?=)
Kerro ihan omin Sanoin :D
yst.terv.
Ellenettä kirjoitan mitä kirjoitan. Jos et ymmärrä niin omapahan on asias.
=DW= - tuffe
"Trendinä jokin ulkokultaisuus... harvoin kukaan on sydämestään mitään mieltä mistään"
Jos ihmisillä on tuollainen ennakkokäsitys, kannattaako sitten ollenkaan heittäytyä kiltiksi? Teennäisyydeksi sitä vaan luokitellaan näköjään...
Noh, ehkä se on sinun tapasi suojella itseäsi. - itekkin
tuffe kirjoitti:
"Trendinä jokin ulkokultaisuus... harvoin kukaan on sydämestään mitään mieltä mistään"
Jos ihmisillä on tuollainen ennakkokäsitys, kannattaako sitten ollenkaan heittäytyä kiltiksi? Teennäisyydeksi sitä vaan luokitellaan näköjään...
Noh, ehkä se on sinun tapasi suojella itseäsi.paljonko sulle puhutaan tosi sydämestä ja paljonko puhutaan ihan "kohteliaisuutta".
Mun tapa suojella itseeni on että en usko paskapuheisiin. Se mitä sä tai joku muu selittää ei vaikuta mun asioihin. Kun kerran pitää jotain henkilökohtaista muka keskusteluissakin olla.
Tosielossa enin osa ihmisistä on susia ja kusipäitä... sama jakauma on tottakait netissäkin.. paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen.
joo joo uskon juu että kaikki nettikirjoittelijat on enkeleitä ja kilttejä ja ajattelevia ja lämpimiä ja sivistyneitä ihmisiä... joojoo
=DW= - Eirek O.
itekkin kirjoitti:
paljonko sulle puhutaan tosi sydämestä ja paljonko puhutaan ihan "kohteliaisuutta".
Mun tapa suojella itseeni on että en usko paskapuheisiin. Se mitä sä tai joku muu selittää ei vaikuta mun asioihin. Kun kerran pitää jotain henkilökohtaista muka keskusteluissakin olla.
Tosielossa enin osa ihmisistä on susia ja kusipäitä... sama jakauma on tottakait netissäkin.. paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen.
joo joo uskon juu että kaikki nettikirjoittelijat on enkeleitä ja kilttejä ja ajattelevia ja lämpimiä ja sivistyneitä ihmisiä... joojoo
=DW="paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen."
Oikean elon puuttuminen lisää kusipäisyyttä? Vai mistä luonnonlaista tässä mahtaa olla kyse? - tuffe
itekkin kirjoitti:
paljonko sulle puhutaan tosi sydämestä ja paljonko puhutaan ihan "kohteliaisuutta".
=DW=Mitä sitten jos joku haluaa olla sulle kohtelias? Sehän on pelkästään hyvä asia.
Itse olen väsynyt kaikkeen rivienvälistä tulkitsemiseen ja siihen, ettei aidosti kuunnella mitä sanottavaa toisella on. Justiinsa tuollaista "joojoo"-tyyliä. En sano mitään mitä en tarkoita, mikä muuten on yllättävän helppoa täällä netissä. Koska olen anonyymi mua ei kukaan voi vetää korvista sanomisistani. Uskon mitä toiset sanoo, jos joku haluaa huiputtaa minua, se on sitten hänen pienuutta. Raamatun paras sanoma on se, käyttäydy toisia kohtaan niin kuin haluat toisten käyttäytyvän sua kohtaan.
- Laahustava
Tuntuu siltä,että meillä on liian kiire eikä aina edes huomata loukanneensa jotakuta.Menee vaan niin kovaa, edetään seuraavaan tekemiseen ennenkuin ollaan edellinen hoidettu loppuun asti ja siinä usein jää toinen huomaamatta.Kun ei itse edes huomaa toista loukanneensa ei voi pyytää anteksikaan.Kyllä ihminen joka anteeksi pyytää tarkoittaa myös sitä,ainakin sen verran täytyy toiseen luottaa.
- LonesomeMan
siinä vaiheessa kun "joudutaan" pyytämään anteeksi, siitä pitää käyttää jo eri nimeä.
- tuffe
Hasta la vista, baby? :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154