Vaihdamme keittiöön seinälaatat. Vanhat laatat on lähteneet hyvin irti kaapistojen välitilasta, mutta yhdellä erillisellä seinänpätkällä on jotakin vielä vanhempaa laattaa, joka ei tahdo irrota. Sen pintataso olisi kyllä jo valmiiksi hyvä, ei haittaisi siis jos uusi laatta tulisi sen päälle.
Mutta onnistuuko uusien laattojen kiinnittäminen vanhojen kaakelien päälle? Vanhat laatat ovat kiiltäviä 15x15 kaakeleita ja uudet joko pientä mosaiikkia tai 10x10 rustiikkilaattaa.
Laattaa laatan päälle?
10
5584
Vastaukset
- se voi
onnistua vaikka saneerauslaastilla.
- tämä
Käypikö saneerauslaasti jos kaakelit tulevat
lastulevyn päälle? - materiaali
tämä kirjoitti:
Käypikö saneerauslaasti jos kaakelit tulevat
lastulevyn päälle?Laattapohjana tarvis olla elämätön materiaali. Esim cyprok tai kivi. Jos pohjana lastulevy niin liimaa laattaliimalla laatat kiinni. Siltikin voi tulla hiushalkeamia saumoihin.
- öiti
hei
vessan seinään liiltävän laatan päälle ohjeiden mukaan laitettiin laatat päälle ja ohut maalattu puuripa niiden p äälle koska paksuutta tuli mut se on myös nyt ihan näyttävä
suosittelen - mema
hyvin onnistuu. olen itsekkin tehnyt niin.
Kyllä onnistuu. Itse laitoin uuden laatan vanhan päälle silinkonilla liimaten sekä saumat normaalilla saumalaastilla ja hyvin on pysynyt jo 5 vuotta.
- minna
niin jatkona tuohon laattakysymykseen,niin voiko pesuhuoneessa myös "päälle" laatoittaa.tietty edellyttäen et vanha laatoitus ok kiinnitys!!millä kiinnitys?paljon tulee laatan paksuuden lisäksi lisä paksuutta? paljon säästyy kustannuksissa?? entä toimiiko lattialämmitys????
- liimari
Laattaliimalla onnistuu loistavasti
- Velkka
liimari kirjoitti:
Laattaliimalla onnistuu loistavasti
Huolellinen puhdistus, muuten ei pysy liimalla
- hikuli
Miten saadaan laatat pysymään puulämmitteisen saunan kiukaan sivuilla kiinni,entiset tippu alas.Tiili seinä laatan alla,pitääkö olla joku erityinen laatta laasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124