taisin olla viimeksi aika tyly sinua kohtaan.
Sorry. Mutta minkä ihminen luontelleen voi, paitsi yrittää kehittyä ihmisenä. Minä yritän.
Tästedes.
Kuulehan hei
19
2808
Vastaukset
- sinä
Taisin minäkin olla aika kiukkuinen viimeksi. Parannetaan tapamme.
- hei
worry,
so widdu - juu
Korjaapa sitten asiat, ja ota yhteyttä. En mä oo vihanen, en mä ikinä oo, niinku tiedät.
- sua
Ainahan sä näytät tyyneltä ja rauhalliselta, mutta sisällä taitaa tuntua siltä kuin olisi hiilihangon nielaissut?
- vieläkin
sua kirjoitti:
Ainahan sä näytät tyyneltä ja rauhalliselta, mutta sisällä taitaa tuntua siltä kuin olisi hiilihangon nielaissut?
kurjemmalta. En ymmärrä. Olis mielenkiintoista kuulla miksi niin tyly käytös.
- pyytää
esimerkiksi kauniisti anteeksi tylyä käytöstä. Ei ole todellakaan sama, millaisen kuvan itsestään toiselle jättää. Mieti vähän millaisena ihmisenä hän sinut käytöksesi jälkeen kokee.
Ennemmin tai myöhemmin joudut kuitenkin kohtaamaan sen asian tavalla tai toisella. - sinä
miksikään muutu,olet aina sellainen,en mä kuule sua enää niin vakavasti ota!
- sitten
ota enää vakavasti?
Perustele ja kerro syyt!
- Ich
joten mitäpä väliä oletko tyly, rakastavainen, hellä, raju, ihana, kamala vai looginen.
- ole itse
ainakaan looginen.
Miten niin et tunne ENÄÄ?
Et ole minua koskaan tuntenutkaan! PÖH. - PÖH
ole itse kirjoitti:
ainakaan looginen.
Et ole minua koskaan tuntenutkaan! PÖH.PÖH teille molemmille! Aika kylmää sanoa ettette muka tunne..
- Ich
ole itse kirjoitti:
ainakaan looginen.
Et ole minua koskaan tuntenutkaan! PÖH.siis ei voi olla totta. sä annat sen ensivaikutelman ittestäs minkä sä annat, ja tunnen vain sen osan sinusta. 'tun-sin'. Jos et osaa antaa itsestäsi enemmän, jää miettimään, onko mitään..Kotonasi..
- tackar
Ich kirjoitti:
siis ei voi olla totta. sä annat sen ensivaikutelman ittestäs minkä sä annat, ja tunnen vain sen osan sinusta. 'tun-sin'. Jos et osaa antaa itsestäsi enemmän, jää miettimään, onko mitään..Kotonasi..
och pokkar. Poistun nyt takavasemmalle.
Pää yhtä tyhjänä kuin aina.
Ei mitään kotona!
- Surullisena
Ja aloin ihmetellä mitä oikein sinussa näenkään. Ehkä kannattaisi vältelläs sinua vastedes?
- suutu
älä ole nirppanokka.
- Surullisena
suutu kirjoitti:
älä ole nirppanokka.
Jos et tule ja hyvittele...
- puspus
Surullisena kirjoitti:
Jos et tule ja hyvittele...
puspus
- tarinaa riittää
Tässä voi taas tulla väärinkäsityksiä, jos moni, joka lukee ensimmäisen viestin, ajattelee sen olevan juuri hänelle. Kaikki vastaavat hieman erilailla, eikä ketjun aloittaja tiedä tietenkään, onko "oikea" henkilö edes lukenut viestiä.
Itse en todella usko, että voisi olla .. Ihmettelisin suuresti, jos eräs olisi tosiaan kirjoittanut tänne. ..no, jos se olisi hän, minä sanoisin, etten ajatellut hänen olleen tyly. Minua ei ole häirinnyt se, että et selittele ylimääräisiä. Ei se, että sanot suoraan. Minua vain häiritsee omat höpötykseni..en enää toivottavasti pälätä kiusallisia tilanteita tuottavista asioista.
Jos tosiaan olisit ..no, sinä, niin sanoisin, että toivottavasti sinulle kuuluu hyvää. Nimimerkillä hassu pälättäjätyttönen. ei se mitään tuskin muistan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154