Kuulehan hei

Minä

taisin olla viimeksi aika tyly sinua kohtaan.
Sorry. Mutta minkä ihminen luontelleen voi, paitsi yrittää kehittyä ihmisenä. Minä yritän.
Tästedes.

19

2808

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä

Taisin minäkin olla aika kiukkuinen viimeksi. Parannetaan tapamme.

• hei

worry,
      so widdu

• juu

Korjaapa sitten asiat, ja ota yhteyttä. En mä oo vihanen, en mä ikinä oo, niinku tiedät.

• sua

Ainahan sä näytät tyyneltä ja rauhalliselta, mutta sisällä taitaa tuntua siltä kuin olisi hiilihangon nielaissut?

• vieläkin
        sua kirjoitti:

Ainahan sä näytät tyyneltä ja rauhalliselta, mutta sisällä taitaa tuntua siltä kuin olisi hiilihangon nielaissut?

kurjemmalta. En ymmärrä. Olis mielenkiintoista kuulla miksi niin tyly käytös.

• pyytää

esimerkiksi kauniisti anteeksi tylyä käytöstä. Ei ole todellakaan sama, millaisen kuvan itsestään toiselle jättää. Mieti vähän millaisena ihmisenä hän sinut käytöksesi jälkeen kokee.

Ennemmin tai myöhemmin joudut kuitenkin kohtaamaan sen asian tavalla tai toisella.

• sinä

miksikään muutu,olet aina sellainen,en mä kuule sua enää niin vakavasti ota!

• sitten

ota enää vakavasti?
        Perustele ja kerro syyt!

• Ich

joten mitäpä väliä oletko tyly, rakastavainen, hellä, raju, ihana, kamala vai looginen.

• ole itse

ainakaan looginen.
        Miten niin et tunne ENÄÄ?
        Et ole minua koskaan tuntenutkaan! PÖH.

• PÖH
        ole itse kirjoitti:

ainakaan looginen.

PÖH teille molemmille! Aika kylmää sanoa ettette muka tunne..

• Ich
        ole itse kirjoitti:

ainakaan looginen.

siis ei voi olla totta. sä annat sen ensivaikutelman ittestäs minkä sä annat, ja tunnen vain sen osan sinusta. 'tun-sin'. Jos et osaa antaa itsestäsi enemmän, jää miettimään, onko mitään..Kotonasi..

• tackar
        Ich kirjoitti:

siis ei voi olla totta. sä annat sen ensivaikutelman ittestäs minkä sä annat, ja tunnen vain sen osan sinusta. 'tun-sin'. Jos et osaa antaa itsestäsi enemmän, jää miettimään, onko mitään..Kotonasi..

och pokkar. Poistun nyt takavasemmalle.
        Pää yhtä tyhjänä kuin aina.
        Ei mitään kotona!

• Surullisena

Ja aloin ihmetellä mitä oikein sinussa näenkään. Ehkä kannattaisi vältelläs sinua vastedes?

• suutu

älä ole nirppanokka.

• Surullisena
        suutu kirjoitti:

älä ole nirppanokka.

Jos et tule ja hyvittele...

• puspus
        Surullisena kirjoitti:

Jos et tule ja hyvittele...

puspus

• tarinaa riittää

Tässä voi taas tulla väärinkäsityksiä, jos moni, joka lukee ensimmäisen viestin, ajattelee sen olevan juuri hänelle. Kaikki vastaavat hieman erilailla, eikä ketjun aloittaja tiedä tietenkään, onko "oikea" henkilö edes lukenut viestiä.

Itse en todella usko, että voisi olla .. Ihmettelisin suuresti, jos eräs olisi tosiaan kirjoittanut tänne. ..no, jos se olisi hän, minä sanoisin, etten ajatellut hänen olleen tyly. Minua ei ole häirinnyt se, että et selittele ylimääräisiä. Ei se, että sanot suoraan. Minua vain häiritsee omat höpötykseni..en enää toivottavasti pälätä kiusallisia tilanteita tuottavista asioista.

Jos tosiaan olisit ..no, sinä, niin sanoisin, että toivottavasti sinulle kuuluu hyvää. Nimimerkillä hassu pälättäjätyttönen.

• ei se mitään tuskin muistan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe