Tarttis saada viidelle hengelle matkapurkkari, ja Ruotsissa olis aika edukkaasti mm. Maxi 95:sia ja Maxi 999:ia tarjolla. onko kenellakaan nakemyksia, varsinkin tuosta vanhemmasta 95:sta?
-Tero
Onko isoista Maxeista mihinkaan?
4
1789
Vastaukset
- juuso
Maxi 95 voisi ehkä jossain määrin verrata meillä tutumpaan Targa 96:een. Varsin raskas, takahytti, vaatii suhteellisen paljon tuulta liikkuakseen. Tilaa on varmasti enemmän kuin missään muussa n. 32 -jalkaisessa. Väittäisin että on varsin oiva perhevene, tukeva, tilava ja turvallinen. Mutta ei mikään raaseri, vaikka sillä on jopa kilpailuissa pärjätty. Ulkonäkö on sitten makuasia . . . Yksi erikoisuus on että moottori on salongin pöydän alla. Hinnat liikkuvat n 40Keur tuntumassa.
Maxi 999 on täysin erilainen vene. Uudempi (n -85)ja paremmin purjehtiva. Voisi varmaan verrata Comfortina 32:een, ainakin tilojen suhteen. 999:t ovat edelleenkin varsin kovassa huudossa Ruotsissa, joten siitä lienee helppoa päästä tarvittaessa eroon. Mainittakoon vielä, että 999:ssä on järjettömän kokoiset säilytystilat sitloodan alla, kuulemma joku on jopa rakentanut lapsille hytin sinne. Eli jos on paljon tavaraa . . . Hinnat liikkunevat 65-70Keur nurkilla. - naapuri
Venekerhossamme on 80-90 lukujen taitteesta oleva Maxi 909. Se on käsittääkseni konseptiltaan lähellä Maxi 999:siä. Omistaja on veneeseen erittäin tytyväinen. Olen itsekin ollut muutaman kerran sillä purjehtimassa ja vene käyttäytyy todella logisesti ja on helppo purjehdittava. Nopeudessakaan ei ole mitään hävettävää. Säilytystilaa on todella paljon.
PP:n veneet takaa laadun. Hyvin purjehtiva hieman alirikattu vene. Hinta/laatu suhde hyvä, -jos hyväksyy ruiskutettu vene. Minä en sellaista ostaisi.
- Ajan Volvolla, en purjehdi
Laadukkaita, tilavia, kestäviä.
Mutta vähän hitaita ja tylsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916