Töttöröö...

Jassoo.... hiiiiljaaaaista.... niinpä....
Tossa mietin Ykstypyä ja mies mysteeristä....Kyllä se kuulkaas taitaa olla niin että typy on typy(todennäköisesti nainen...)
Ja mies mysteerinen.... jaa`a hänestä en tiiä.... heh...Ottakee nyt tosta selvää.....=:0))))))

36

947

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luke67

Man ole luonnollisesti mies

• LonesomeMan

Man on Man, minä en siksi menekään puoskarin tarkastettavaksi ;)

• yksitypy evk

Minä seurailen sun touhujas Brunetti :=)))
      Kyllä... Typy on nainen, mutta kumpi on Man of Mystery. Siinä miettimistä :=))

• vai.....Eiiiii mun touhuis seuraamista......
        Nooh sama se mikä se mysteeri on...Onko killuttimet vai ei...... heh.....=:0))))

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

vai.....Eiiiii mun touhuis seuraamista......
        Nooh sama se mikä se mysteeri on...Onko killuttimet vai ei...... heh.....=:0))))

sadan prosentin vahvuudeella sanoa että MM on mies.
        Kyllähän sen hänen teksteistään jo huomaa :=))))
        Eipä MM:ää ole näkynyt. Pitäis melkein kohta huudella häntä. Jos sitten huomenna huutelis ja kysyis missä mysteerinen mies luuhaa :=)))
        Ja Marjuskakin on ollut niin hiljaa.
        Tulis edes hän esille, niin pääsis MM paineleen sitä delete-näppäintä :=))

• yksitypy evk kirjoitti:

sadan prosentin vahvuudeella sanoa että MM on mies.
        Kyllähän sen hänen teksteistään jo huomaa :=))))
        Eipä MM:ää ole näkynyt. Pitäis melkein kohta huudella häntä. Jos sitten huomenna huutelis ja kysyis missä mysteerinen mies luuhaa :=)))
        Ja Marjuskakin on ollut niin hiljaa.
        Tulis edes hän esille, niin pääsis MM paineleen sitä delete-näppäintä :=))

Eiköhän se mysteerinen sielt joskus ilmesty...Niin ja marjuska...heh.....=:0)))))

• LonesomeMan

pohjoiskarjalaan... di-di-dam ;)

• yksitypy evk
        LonesomeMan kirjoitti:

pohjoiskarjalaan... di-di-dam ;)

farkut verkkarihousuun. Kotiseudulle pohjoiskarjalaan juon kaljaa auringonnousuun.... :=))

• LonesomeMan
        yksitypy evk kirjoitti:

farkut verkkarihousuun. Kotiseudulle pohjoiskarjalaan juon kaljaa auringonnousuun.... :=))

artist: Leevi And The Leavings

Minä halusin tavata Annelin
        sillä tiesin sen vielä minua etsivän
        eihän elämä paljon antanut
        sateenkaari päättyi nakkikioskille
        ravintolapöytään oksentaville naurettiin

Minä lähden Pohjois-Karjalaan
        vaihdan farkut verkkarihousuun
        kotiseudulle Pohjois-Karjalaan
        juon kaljaa auringon nousuun

Sivukujilla elämän kulkien
        toivon onneni vielä jostain löytyvän
        enhän minäkään liikoja vaatisi
        jotakin jolla maksaisin illan
        elatusmaksut lottokupongilla kuittaisin

Vaikka elämän sävelen hukkasin
        oman onneni sirpaleita säilytän
        sillä sinua jos kaltoin kohtelin
        olisin voinut vaikeampi olla
        yritin silti aina sovinnolla kuitenkin

http://www.songlyricsdb.com/l/leeviandtheleavings/pohjoiskarjalaan.html

T: ...Man ;)

• Doe-01

on taatusti nainen.Olen tavannut hänet Oulussa syksyllä -04 :)

• vuoden vaihtees oulussa....Juma et oli muuten puuduttava junamatka...huh.....=:0))

• Doe-01
        BBrunetti kirjoitti:

vuoden vaihtees oulussa....Juma et oli muuten puuduttava junamatka...huh.....=:0))

Yli 5 tuntia..mutta tapasin siellä erään toisenkin huuhaalaisen,ja sain siitä voimia;-))

• Doe-01 kirjoitti:

Yli 5 tuntia..mutta tapasin siellä erään toisenkin huuhaalaisen,ja sain siitä voimia;-))

hmmm...Kukas se oliiiii...no tiedän...=;0))
        Mullapa kesti 8h.....Mut onneks oli mukavaa porukkaa junas....=:0))

• yksitypy evk

jospa olin vaan naamioitunut naiseks :=)))

• Doe-01
        BBrunetti kirjoitti:

hmmm...Kukas se oliiiii...no tiedän...=;0))
        Mullapa kesti 8h.....Mut onneks oli mukavaa porukkaa junas....=:0))

matka sujuu hiukan joutuisammin..ja ainahan ainakin ravintolavaunusta juttuseuraa löytyy:))

• LonesomeMan
        Doe-01 kirjoitti:

matka sujuu hiukan joutuisammin..ja ainahan ainakin ravintolavaunusta juttuseuraa löytyy:))

Aikanaan olin kans koko junamatkan joko tupakkahuoneessa tai ravintolavaunussa.

• Doe-01
        LonesomeMan kirjoitti:

Aikanaan olin kans koko junamatkan joko tupakkahuoneessa tai ravintolavaunussa.

niistähän aina yleensä juttuseuraa löytyy...ja pienet huikatkin;=))

• LonesomeMan
        Doe-01 kirjoitti:

niistähän aina yleensä juttuseuraa löytyy...ja pienet huikatkin;=))

aika kallista siellä, mutta povessa oli joku taskumatti mistä kävi vessassa ottaa tujauksia. Aika vähällä pärjäs pidemmänkin matkan. Oli juttuseuraa aina, kerran koulukaverin tapasin jota en ollu nähny yli kymmeneen vuoteen.

• Doe-01
        LonesomeMan kirjoitti:

aika kallista siellä, mutta povessa oli joku taskumatti mistä kävi vessassa ottaa tujauksia. Aika vähällä pärjäs pidemmänkin matkan. Oli juttuseuraa aina, kerran koulukaverin tapasin jota en ollu nähny yli kymmeneen vuoteen.

että Suomi on loppujen lopuksi aika pieni maa:)Ei sitä nykyisin enää vessaan tartte mennä paukuille.Ei konnari mitään välitä,jos muuten käyttäytyy asiallisesti.

• LsM ekr
        Doe-01 kirjoitti:

että Suomi on loppujen lopuksi aika pieni maa:)Ei sitä nykyisin enää vessaan tartte mennä paukuille.Ei konnari mitään välitä,jos muuten käyttäytyy asiallisesti.

Monenmoista reissua on tullu tehtyä. Joskus soitettu putka autokin valmiiks asemalle =)
        Mutta meen syömään nyt :)

• porumies

kohta ässät kylvettää pellekaneja ja lisäksi tampereen mustamakkaramiehet häviää ja hesalaiset kanssa.

• Herra porumies ei vieläkään tajua että pelikaani nousee mutaojasta....Eli varaudu....tööt...=:0)))))

• miukuli22

Eikohän se MM:n henkilöllisyys vielä selviä, Dr.Swan on kutsunut kaikki huuhaa:n miehet "joukkotarkastukseen"
      Luulisi siinä paljastuvan.

• nooh eiköhän puoskari sitten ilmoita....Sillä on lehmä ojas...kjäh....=:8)))))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

nooh eiköhän puoskari sitten ilmoita....Sillä on lehmä ojas...kjäh....=:8)))))

Mainio tapa katsastaa kaikki huuhaa:laiset
        Taitaa olla sen verran perusteellinen tutkimus, että joutuu tämän miesmäärän kanssa oikein ylitöitä ja viikonloppu töitä paiskimaan. Ajattele sitä korvaus määrää menetetystä vapaa-ajasta. ;-)

• miukuli22 kirjoitti:

Mainio tapa katsastaa kaikki huuhaa:laiset
        Taitaa olla sen verran perusteellinen tutkimus, että joutuu tämän miesmäärän kanssa oikein ylitöitä ja viikonloppu töitä paiskimaan. Ajattele sitä korvaus määrää menetetystä vapaa-ajasta. ;-)

Puoskari on niin tunnollinen....Heh.... Pitäisköhän meijän alkaa sen apulaiseks....jos kysyis et tarviiko paria apulaista....=;0)))))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

Puoskari on niin tunnollinen....Heh.... Pitäisköhän meijän alkaa sen apulaiseks....jos kysyis et tarviiko paria apulaista....=;0)))))

Sen sanoit, tuo oli loistava ajatus.
        Voi kyllä olla että minä juoksen karkuun, kun odotushuoneesta alkaa valua jono vähäpukeisia miehiä.
        Pidättele sinä minua sitten, kyllä minä luulisin siihen aika nopeasti tottuvani.
        (Nauttimaanhan ei sovi alkaa)

• miukuli22 kirjoitti:

Sen sanoit, tuo oli loistava ajatus.
        Voi kyllä olla että minä juoksen karkuun, kun odotushuoneesta alkaa valua jono vähäpukeisia miehiä.
        Pidättele sinä minua sitten, kyllä minä luulisin siihen aika nopeasti tottuvani.
        (Nauttimaanhan ei sovi alkaa)

Mihkään karkuun mennä..... heh...Luulen ettei nauttimaan passaa alkaa.... hih....Aatteles mikä paratiisi huuhaan ukot ilman mitään....*pyyhkii kuolaa....*.....=;0)))))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

Mihkään karkuun mennä..... heh...Luulen ettei nauttimaan passaa alkaa.... hih....Aatteles mikä paratiisi huuhaan ukot ilman mitään....*pyyhkii kuolaa....*.....=;0)))))

Sepäs olisikin suunnattoman komiaa katteltavaa
        ;-)
        Mä luulen, että jos näytettäis, että nautittais, saatais pian lopputili ennen kuin työsopimus edes olisi allekirjoitettuna.

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

Kuule oon minäkin ollu leipomossa munkkeja hillottamassa, naureskelin että siinäpä kiva homma kun saa niitä ahmia, ja sai syödäkin niin paljon kun halus, mutta kun kyllästy, ei enää maistunukkaan seuraavalla viikolla. Se on kaikissa asioissa ihan sama =:o) Nyt vois kyllä vaihteeks hillottaa munkkiakin taas, vaihtelu virkistää tietysti...

• miukuli22 kirjoitti:

Sepäs olisikin suunnattoman komiaa katteltavaa
        ;-)
        Mä luulen, että jos näytettäis, että nautittais, saatais pian lopputili ennen kuin työsopimus edes olisi allekirjoitettuna.

Mutta mehän emme nauti..... Tämä homma otetaan sen verta vakavasti.....=;0))))

• LonesomeMan kirjoitti:

Kuule oon minäkin ollu leipomossa munkkeja hillottamassa, naureskelin että siinäpä kiva homma kun saa niitä ahmia, ja sai syödäkin niin paljon kun halus, mutta kun kyllästy, ei enää maistunukkaan seuraavalla viikolla. Se on kaikissa asioissa ihan sama =:o) Nyt vois kyllä vaihteeks hillottaa munkkiakin taas, vaihtelu virkistää tietysti...

huuhaan miehiin kyllästy....höps.....Kyllä säkin tarkastukseen joudut....=;8))))))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

Mutta mehän emme nauti..... Tämä homma otetaan sen verta vakavasti.....=;0))))

missään tapauksessa minkäänkään näköistä nautinnon ilmettä, ja jos minulta nyt vahingossa sellaiseksi tulkittava ilme kasvoilta löytyisi, niin lupaan rangaista itseäni heti tilaisuuden tullen.
        Eiköhän rangaistukseksi riitä vaikka yksi ylimääräinen iltakävely syyskuutamossa parhaaksi katsomani huuhaa seuralaisen kanssa?

• miukuli22 kirjoitti:

missään tapauksessa minkäänkään näköistä nautinnon ilmettä, ja jos minulta nyt vahingossa sellaiseksi tulkittava ilme kasvoilta löytyisi, niin lupaan rangaista itseäni heti tilaisuuden tullen.
        Eiköhän rangaistukseksi riitä vaikka yksi ylimääräinen iltakävely syyskuutamossa parhaaksi katsomani huuhaa seuralaisen kanssa?

rangaistus..... Voi olla että sitä joutuu käyttämään....Kyllä me tytöt ollaan tiukan paikan edessä...huh....=:0))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

rangaistus..... Voi olla että sitä joutuu käyttämään....Kyllä me tytöt ollaan tiukan paikan edessä...huh....=:0))

Mutta urheasti me kestämme tämänkin koettelemuksen, jonka Luoja meidän eteemme on viskannut. ;-)
        Enkä luonnollisestikaan mitenkään tarkoituksella päästele sitä nautinnon ilmettä esiin, ihan vaan vahingossa........
        Jippiii!!

Nyt minun pitää lähteä käymään happi-hyppelyllä.
        Tulen kurkkii illalla.
        Pysy lujana niiden ilmeiden kanssa silläaikaa. ;o))

• miukuli22 kirjoitti:

Mutta urheasti me kestämme tämänkin koettelemuksen, jonka Luoja meidän eteemme on viskannut. ;-)
        Enkä luonnollisestikaan mitenkään tarkoituksella päästele sitä nautinnon ilmettä esiin, ihan vaan vahingossa........
        Jippiii!!

Nyt minun pitää lähteä käymään happi-hyppelyllä.
        Tulen kurkkii illalla.
        Pysy lujana niiden ilmeiden kanssa silläaikaa. ;o))

happihyppelyä.....=;8))))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe