Olen mielestäni käynyt asiallista keskustelua tuolla alempana, Yritin vastata "niki" Nim. merkille. Yritin monesti sen lähettää ja perille meni. Mutta miksi poistit viestin, voisitkos perustella?
Sheriffi Hoi!
7
593
Vastaukset
Tämän viestin kirjoitin ja oliko siinä jotain häiriköintiä voi jokainen päätellä?
"Kiitos tuosta kertomastasi kokemuksesta ja sen vaikutuksista sinuun.
Asian minkä toit esille siinä olisi tarkistamisen varaa meillä
Helluntailaisilla. Ei minustakaan ole oikein että huudellaan ja että
käyttäytyminen menee poikkeavaksi. Järjestys toki pitää olla ja käytös
sen mukaista. Hysteriaa ja kaaosta ei tulisi olla missään
seurakunnassa, eikä kirkossa. Niissä Helluntaiseurakunnissa missä olen
itse mukana on ollut rauhallista ja maltillista, ja mikäli on
ylilyöntejä tullut on ne jätetty omaan arvoonsa."- pyhiä!
Väärä todistus, vikoilu, oman pesän likaaminen, puhe vihollisen hengessä... Poista paha!
- engelmama
Moi!
En ole vielä tänään pahemmin ehtinyt mitään poistamaan, kun olin koulussa ja töissä. Kerropa, mistä viestistä oli kyse...
AnneHuomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !- engelmama
JoikaM40 kirjoitti:
Huomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !Hei JoikaM40!
Nou hätä! Asiallisia viestejä poistuu vain, jos ne sattuvat roikkumaan asiattomien kanssa samassa ketjussa, ts. ovat vastauksia asiattomiin.
Anne
- engelmama
Hei!
Löysin tarkoittamasi viestin. Löytyi täältä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000010702501
Voisikohan olla, että palstalla on ollut hieman häiriötä klo 14-15 Suomen aikaa? Sinä aikana oli nimittäin useampia viestejä tullut useaan kertaan.
Anne - Nasse
se on kova paikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955