Sheriffi Hoi!

Olen mielestäni käynyt asiallista keskustelua tuolla alempana, Yritin vastata "niki" Nim. merkille. Yritin monesti sen lähettää ja perille meni. Mutta miksi poistit viestin, voisitkos perustella?

7

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän viestin kirjoitin ja oliko siinä jotain häiriköintiä voi jokainen päätellä?

"Kiitos tuosta kertomastasi kokemuksesta ja sen vaikutuksista sinuun.
      Asian minkä toit esille siinä olisi tarkistamisen varaa meillä
      Helluntailaisilla. Ei minustakaan ole oikein että huudellaan ja että
      käyttäytyminen menee poikkeavaksi. Järjestys toki pitää olla ja käytös
      sen mukaista. Hysteriaa ja kaaosta ei tulisi olla missään
      seurakunnassa, eikä kirkossa. Niissä Helluntaiseurakunnissa missä olen
      itse mukana on ollut rauhallista ja maltillista, ja mikäli on
      ylilyöntejä tullut on ne jätetty omaan arvoonsa."

• pyhiä!

Väärä todistus, vikoilu, oman pesän likaaminen, puhe vihollisen hengessä... Poista paha!

• engelmama

Moi!

En ole vielä tänään pahemmin ehtinyt mitään poistamaan, kun olin koulussa ja töissä. Kerropa, mistä viestistä oli kyse...

Anne

• Huomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
        Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !

• engelmama
        JoikaM40 kirjoitti:

Huomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
        Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !

Hei JoikaM40!

Nou hätä! Asiallisia viestejä poistuu vain, jos ne sattuvat roikkumaan asiattomien kanssa samassa ketjussa, ts. ovat vastauksia asiattomiin.

Anne

• engelmama
    • Nasse

se on kova paikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe