Nyt olen

Valmis sanalliseen koitokseen ( otin omega kolmosta eilen ) kuulemma aivo toimintaa parantaa ???
Eli kiperiä kysymyksiä..kiitos vastaan jos osaan ja viitsin..:))
Eli hain tietotoimisto on avattu tälle syksylle.
Jaa as sit aforismi päivälle...." jokainen ratkaisu poikii ongelmia "..ei taaskaan mun omaa ajatusta ( toimitus pyysi ilmoittamaan )

30

2358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laahustava

On parempi vaihtoehto tavallinen hautaus vai polttohautaus??Kun ikää tulee kokoajan lisää eikä vähene yhtään vaikka olisin kuinka nuorekas niin täytyy ruveta miettimään noitakin vaihtoehtoja

• Mark

Mieluummin viileään hiekkaan kuin hehkuvaan uuniin.

• On kohtuullisen helppo vastata.....KOMPOSTOINTI...paitsi jos olet polttanut tupakkaa juonut viinaa syönyt leipää silloin on ainoa mahdollisuus syväjäädytys....

• ompi parempi: heittäytyä mukaan vai varautuneena katsella sivusta?
      Kyseessä on tietysti tämä ainainen miehen ja naisen välinen ihmissuhdekysymys.
      Ja pelko sitoutumisesta....
      Odotan mielenkiinnolla vastaustasi....:))))
      Sun omegat voisivat välkkyä paremmin kuin omat lässähtäneet aivoni...:)))

• Mukaan..sillä jos on mukana antaa ja myös saa..:)
        Tämän sanoi toimituksen suppari..:)pitänee paikkansa ainaskin hällä iso pino kirjeitä kainalossa.

• tunnustelija

siihen, että heittäytyessäsi mukaan otat samalla riskin saada "taisteluhaavoja". Viisainta kai olis antautua asteittain.

• tunnustelija kirjoitti:

siihen, että heittäytyessäsi mukaan otat samalla riskin saada "taisteluhaavoja". Viisainta kai olis antautua asteittain.

hauska termi tuo "antautua asteittain", taidanpa noudattaa sitä.Katsotaan mitä siitäkin seuraa..:)

• tunnustelija
        guassiN kirjoitti:

hauska termi tuo "antautua asteittain", taidanpa noudattaa sitä.Katsotaan mitä siitäkin seuraa..:)

tapauksessa tietenkin pitkitettyä ihanuutta :)
        Ja jos ei sitten, niin ei ehdi vajota liian syvälle, ei paha vaihtoehto sekään, ei mene hiukset sekaisin :)

• tuffe

hihitytti :))) Hyviä kysymyksiä ja vastauksia :)

Mulla on seuraavanlaatuinen ongelma: lapset ovat alkaneet kysellä kiperiä, kuten esim. mikä on seksi. Vastasin että kysykää isoäidiltä, mutta jotenkin haluaisin itsekin loistaa älylläni. Taitaa toimia nuo omegat? Vai opettelisko Googlaamaan?

• Tilanteesen olen minäkin joutunut. Ainoaksi konstiksi olen havainnut seuraavan...menet ja ostat konjakkipullon ja ei kun isoäidin tai isoisän luon ja aloitat ns. aikuisten keskustelun kun puolipulloa on mennyt. Saamasi tiedot voit sitten hyvällä omalla tunnolla ( koska isovanhemmat ei enää muista ) kertoa omana tietämyksenäsi..toimii ainakin alle kymmenen vuotiaille ..vanhemmat jo sitten osaavatkin neuvoa ( ehkä ) sinua...:)

• kiiiiiiiiiiiistän
        hai kirjoitti:

Tilanteesen olen minäkin joutunut. Ainoaksi konstiksi olen havainnut seuraavan...menet ja ostat konjakkipullon ja ei kun isoäidin tai isoisän luon ja aloitat ns. aikuisten keskustelun kun puolipulloa on mennyt. Saamasi tiedot voit sitten hyvällä omalla tunnolla ( koska isovanhemmat ei enää muista ) kertoa omana tietämyksenäsi..toimii ainakin alle kymmenen vuotiaille ..vanhemmat jo sitten osaavatkin neuvoa ( ehkä ) sinua...:)

tiedot seksistä,kun olen unohtanut minkälainen leivos se on.
        Asiaan pojan poikani 6v sanoi mulle,kun käskin panna kengät sievästi,että älä mummo ikinä sano panna ,kun se tarkoittaa tätä ja esitys oli seuraava,peukalo ja etusormi vasemmassa kädessä muodosti ympyrän ,jonka sisään oikean käden peukaloa vatkattiin.
        Mitähän sekin....................

• kiiiiiiiiiiiistän kirjoitti:

Asiaan pojan poikani 6v sanoi mulle,kun käskin panna kengät sievästi,että älä mummo ikinä sano panna ,kun se tarkoittaa tätä ja esitys oli seuraava,peukalo ja etusormi vasemmassa kädessä muodosti ympyrän ,jonka sisään oikean käden peukaloa vatkattiin.

:))))) juu asioissa saa olla nykyään tarkkoina
        Lukiessamme täällä toimituksessa kirjaamaasi niin todella moni pää nyökkäsi ..että noin se tapahtuu...:))porukka poistuin vähän hämillään kahvihuoneeseen...lähden kuuntelemaan sinne miten kommentoivat...ja ja muistelevat....
        Joku viellä lähtiessään kysyi että " pannaanko vai pistetäänkö sika kuoliaaksi "...edelleen ihmetystä....:)))

• tuffe
        hai kirjoitti:

Tilanteesen olen minäkin joutunut. Ainoaksi konstiksi olen havainnut seuraavan...menet ja ostat konjakkipullon ja ei kun isoäidin tai isoisän luon ja aloitat ns. aikuisten keskustelun kun puolipulloa on mennyt. Saamasi tiedot voit sitten hyvällä omalla tunnolla ( koska isovanhemmat ei enää muista ) kertoa omana tietämyksenäsi..toimii ainakin alle kymmenen vuotiaille ..vanhemmat jo sitten osaavatkin neuvoa ( ehkä ) sinua...:)

Kun tehtävä on suoritettu, voin kipata loput juomat huiviin ja unohtaa taas... vai pitäiskö säästää siihen vaiheeseen kun muksut alkaa neuvomaan :) Kai se tyhjänäkin toimii sammutusvälineenä... *klonk*

• tuffe
        kiiiiiiiiiiiistän kirjoitti:

Lähetä se koltiainen meille, voin maksaa opettajan palkkion sille. En minäkään muista miten muksut sai alkuunsa, kun sinä päivänä tais tulla Valituilta Paloilta uusi keittokirja kotiin...

• PirreXX

Olin erimieltä ystäväni kanssa miehen ja naisen välisestä ystävyydestä.. Mielestäni he voivat olla vain ystäviä, mutta tuttuni mielestä ei se onnistu (tulee mukaan tunteet tai seksuaalinen ajattelu).

Itselläni on ollut useita miehiä vain ystävänä. Ystävystyn helpommin miehen kanssa. Ei ole väliä onko mies yksin tai varattu.

Kerro miesnäkökulmaa tähän asiaan ja kysy toimiston väenkin mielipidettä..:))

• kumpikampi

Mielestäni voin olla ystävä miehen kanssa ja heitä nykyisinkin ystävinäni. Mutta esim. entisen rakastetun kanssa ystävyys ei onnistu. Eli jos miehen kanssa yhtään "kipinöi", ei ystävyys onnistu. Onneksi kaikki miehet ei "kipinämikkoja", että riittää ystäviksikin :)

• LCF
        kumpikampi kirjoitti:

Mielestäni voin olla ystävä miehen kanssa ja heitä nykyisinkin ystävinäni. Mutta esim. entisen rakastetun kanssa ystävyys ei onnistu. Eli jos miehen kanssa yhtään "kipinöi", ei ystävyys onnistu. Onneksi kaikki miehet ei "kipinämikkoja", että riittää ystäviksikin :)

Mun nykyisen parhaan likkakaverin ex on mun nykyinen ja mun ex on mun nykyisen kaveri (mun tietty myös) ja mun parhaan likkakaverin nykyinen on mun nykyisen kaveri - että menikö jo sekavaksi.
        Tarkoitus oli vaan sanoa että kyllä ex:n kanssa voi olla myös kaveri.

• PirreXX
        LCF kirjoitti:

Mun nykyisen parhaan likkakaverin ex on mun nykyinen ja mun ex on mun nykyisen kaveri (mun tietty myös) ja mun parhaan likkakaverin nykyinen on mun nykyisen kaveri - että menikö jo sekavaksi.
        Tarkoitus oli vaan sanoa että kyllä ex:n kanssa voi olla myös kaveri.

mutta luulen että ymmärsin.:))
        Teillä on ystävyys hyvin säilynyt..

• Tulee vähän myöhässä tämä...sory...niih ystävyys...Minulla on myös ystävinä niin naisia kuin miehiäkin...ei mielestäni ystävyys kysy sukupuolta , jo työnikin puolesta olen saanut ystäviä...tuntuu vain että ystävyys tarvitsee aikaa,tekoja ja hyväksyntää ennen kuin voi sanoa sen syntyneen.
        Toimistonkin väki nyökyttelee.....: ovat nyt perjantaina niiin ystävällisiä toisilleen..saas nähdä miten käy kun päivä tästä jatkuu..:))

• PirreXX
        hai kirjoitti:

Tulee vähän myöhässä tämä...sory...niih ystävyys...Minulla on myös ystävinä niin naisia kuin miehiäkin...ei mielestäni ystävyys kysy sukupuolta , jo työnikin puolesta olen saanut ystäviä...tuntuu vain että ystävyys tarvitsee aikaa,tekoja ja hyväksyntää ennen kuin voi sanoa sen syntyneen.
        Toimistonkin väki nyökyttelee.....: ovat nyt perjantaina niiin ystävällisiä toisilleen..saas nähdä miten käy kun päivä tästä jatkuu..:))

kuin ei milloinkaan, sanoi mies kun kotiin palasi... vai miten se nyt meni..
        Tosi on että ystävyys ei synny aivan pienestä.
        Tarvii pientä liekkiä silloin tällöin, muuten saattaapi sammua.:)
        Mutta ystävyys ei katoa, jos se on ollut hyvää ja syvää, vaikka ei yhteyttä pidettäisikään kuin tarvittaessa..

• jpntar

uskoa unelmiin"..on muuten voimalause..Unelmat taitavayt olla harvinaisia tämän kaiken kiireen keskellä? Mitä mieltä olet? Hmm, kalat unelmoivat..usein..:)

• vio-letti

"Jos ei sinulla ole unelmia, eivät unelmasi voi silloin koskaan täyttyäkään" :)

• jpntar
        vio-letti kirjoitti:

"Jos ei sinulla ole unelmia, eivät unelmasi voi silloin koskaan täyttyäkään" :)

paikkansa..:) Mutta, kuuluvatko unelmat tähän päivään..enää? Unelmat eivät elätä..haihatustako!

• vio-letti
        jpntar kirjoitti:

paikkansa..:) Mutta, kuuluvatko unelmat tähän päivään..enää? Unelmat eivät elätä..haihatustako!

Minulla ainakin on paljonkin unelmia, ei aina niin suuria mutta ihania. Olen esimerkiksi kehkeytellyt unelmaa sellaisesta asunnosta jossa haluaisi elellä loppuikäni. Se unelma ei ole vielä ihan valmis, mutta sen kanssa on mukava ajatuksiaan pyöritellä.

Minä olen sitä mieltä että unelmat ovat tärkeä osa elämän "moottoria", jos ymmärrät mitä tarkoitan? Niin kauan kun ihmisellä on unelmia, hän on elävä. Kun unelmat loppuvat, hän alkaa hiljaa kuolla sisimmässään. Siksi tunnen että unelmat elättävät minua, - ja minä unelmiani. :)

• jpntar
        vio-letti kirjoitti:

Minulla ainakin on paljonkin unelmia, ei aina niin suuria mutta ihania. Olen esimerkiksi kehkeytellyt unelmaa sellaisesta asunnosta jossa haluaisi elellä loppuikäni. Se unelma ei ole vielä ihan valmis, mutta sen kanssa on mukava ajatuksiaan pyöritellä.

Minä olen sitä mieltä että unelmat ovat tärkeä osa elämän "moottoria", jos ymmärrät mitä tarkoitan? Niin kauan kun ihmisellä on unelmia, hän on elävä. Kun unelmat loppuvat, hän alkaa hiljaa kuolla sisimmässään. Siksi tunnen että unelmat elättävät minua, - ja minä unelmiani. :)

synkkyyteen...:)))Kyllä minä ymmärrän, mitä tarkoitat. Unelmat antavat ikään kuin voimaa..silloinkin, kun tuntuu ettet jaksa..? Oletko muuten vieraillut Nicehousen sivuilla..?

• vio-letti
        jpntar kirjoitti:

synkkyyteen...:)))Kyllä minä ymmärrän, mitä tarkoitat. Unelmat antavat ikään kuin voimaa..silloinkin, kun tuntuu ettet jaksa..? Oletko muuten vieraillut Nicehousen sivuilla..?

..nyt olen :) Kivan näköinen ja tuntuinen sivu, täytyy tutustua lähemmin. Ehkä sieltä löytyy uusia virikkeitä unelmiin.

Ja valosta tulin ajatelleeksi että nyt kun illat ovat pimentyneet, niin on taas aika sytytellä kynttilöitä. Monta, monta. Kaunista, romanttista ja ihanaa sekin. Niitä elämän pieniä iloja. :)))

• jpntar
        vio-letti kirjoitti:

..nyt olen :) Kivan näköinen ja tuntuinen sivu, täytyy tutustua lähemmin. Ehkä sieltä löytyy uusia virikkeitä unelmiin.

Ja valosta tulin ajatelleeksi että nyt kun illat ovat pimentyneet, niin on taas aika sytytellä kynttilöitä. Monta, monta. Kaunista, romanttista ja ihanaa sekin. Niitä elämän pieniä iloja. :)))

ja tähdet..monta pientä tuikkua pihalla pensaissa, puissa:))))Tämä kaikki kuuluu syksyyn, syysiltoihin..

• Onkin....unelmia niitä täytyy olla,siitä olen samaa mieltä...eihän päivään voi muuten mennä
        laulun sanoin " unelmissain viellä oon sun "...hyym. menikö se noin..:)

• kalle-p

Voiko ihminen olla sukupuoliyhteydessä itsensä kanssa. Ja selitätkö miten.

Kummeli tiistaina....

• On perin hypoteettinen...kysyin asiaa meidän toimiston kynäkelookilta ja hän ei ole törmännyt yhteenkään tapaukseen uransa aikana ( 55 vuotta )
        Kysyin muös meidän henkelliseltä työntekijältä..
        hän rupesi voudattamaan juttua paljonkin ( en jaksanut kuunnella lähdin pois ) edelleen pitää saarnaa ( yksin ).
        Joten kysymys jää vastausta vaille...kehoitan kuitenkin edelleen seuraamaan ko. ohjelmaa, voi olla että vastaus valaistuu siinä...

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe