juu onhan ministeriön kirjettä jo odoteltu!
Nyt varaamaan matka aurinkoon:):):)
jee
5
810
Vastaukset
saa sitten vielä odotella pitkälle ensi vuoden keväälle. Mutta onhan alku edes tullut.
Lomat on jo melkein mennyt tältä vuodelta.- vaan sulle
olet niitä harvoja viljelijöitä,joilla on varaa aatella ensimmäiseksi jotain löhölomaa,ilmeisesti olet joku virkamiesmaanviljelijä,joka muhkean palkan lisäksi rahottaa tuilla perheensä syysloman,taikka sitten tää on jonkun kaupunkilaisääliön kirjottama provo.Itsellä ainakin on kasattu vino pino erillaisia maksuja tähän ajankohtaan,lainojen lyhennykset,lannoitteiden ja kasvinsuojeluaineiden hankinta ensi kevääksi(tuilla ne on maksettava,sillä viljan tilityshinnat on silkkaa vittuilua),lisäksi verottaja ottaa omansa.Loput laitetaan visusti säästöön käytettäväksi jokapäiväiseen perheen elämiseen,joka suomalaiselle viljelijäperheelle on helvetin kallista.Mutta varaa sinä vaan se etelänmatka,jos olet mielestäsi sen ansainnut.
- Sunkkutili
Ei ole tili enää kuin 150000 mk pakkasella.
- hirvi
tuli loppupalkka vuodelta 2004.
- elämä täällä
maaseudulla ole kaikilla ikuista itkua ja valitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421