Mitäs sanoisitte päivän kevennyksestä.....=:8)))
*kaivaa vitsi arkistoo........*
-Haluatteko säilyttää pulisongit,parturi kysyi mieheltä hiusten leikkuun jälkeen....
-Kyllä kiitos. mies vastasi...
-Hyvä minä laitan sitten ne muovipussiin.Parturi sanoi...
Kiitos ja naurakaa....heh...Niin ja päivää vaan kaikille....=:8)))
No niin huuhaa....
16
537
Vastaukset
- tässä
Keravan terveyskeskuksen nuori lääkäri muisti iltapäivällä, että se aamulla käynyt mieshän valitti ripulia ja hän tuli antaneeksi potilaalle hermolääkettä.
No, onneksi tiedostosta löytyivät miehen yhteystiedot. Lääkäri soitti hänelle, selitti mitä oli tapahtunut, pahoitteli ja kysyi miehen vointia.
- Ai siitäkös se johtuu. Minulla on ollut monta tuntia paskat housuissa, mutta ei se tunnu miltään, ei vituta yhtään.:O\ - vitsi!
Lääkäri kyseli avioparin sukupuolielämästä:
- Käytättekö mitään varokeinoja
- Kyllä, vaseliinia.
- Jaahas. Mites te sitä käytätte?
- Voitelemme makuuhuoneen ovenkahvan ettei lapset pääse sisälle. - LonesomeMan
älä kysele tyhmiä anna toinen patruuna!!
- LonesomeMan
BBrunetti kirjoitti:
Taasen...Saitkos ruuan tehtyä....=:0)))
Ruokaa sekin on ja tähän aikaan kattilallinen menee että napsahtaa, ilman voisilmää ja maitoa, mutta runsaalla sokerilla
LonesomeMan kirjoitti:
Ruokaa sekin on ja tähän aikaan kattilallinen menee että napsahtaa, ilman voisilmää ja maitoa, mutta runsaalla sokerilla
kanssa ain aamupuuron sokerilla....=:0)))
- LonesomeMan
BBrunetti kirjoitti:
kanssa ain aamupuuron sokerilla....=:0)))
tuli siitä kun kerma oli menny vanhaks, kaadoin sen kahviin ja rasvapallukat pomppi ja alkoi kelluttelemaan mukavasti, mutta minäkun en kaada maahan. Raakaa kananmunaakin on juotu, ei siinä mitään.
LonesomeMan kirjoitti:
tuli siitä kun kerma oli menny vanhaks, kaadoin sen kahviin ja rasvapallukat pomppi ja alkoi kelluttelemaan mukavasti, mutta minäkun en kaada maahan. Raakaa kananmunaakin on juotu, ei siinä mitään.
kaadoit kahviin ja viel joit sen....hyh...*puistatus...*=:0))))
- LonesomeMan
BBrunetti kirjoitti:
kaadoit kahviin ja viel joit sen....hyh...*puistatus...*=:0))))
kun sitä ihmetellään, ainoo että simpukat ei maistu. Muistat kai että maksalaatikko rusinoilla ja paljon mansikkahilloa päälle, sitten haarukalla sekasin niin että se on kuin koiranoksennusta ja A-vot =)
LonesomeMan kirjoitti:
kun sitä ihmetellään, ainoo että simpukat ei maistu. Muistat kai että maksalaatikko rusinoilla ja paljon mansikkahilloa päälle, sitten haarukalla sekasin niin että se on kuin koiranoksennusta ja A-vot =)
mämmi...huh...*taas puistatus...* Juu meil ei pääsiäisenä mämmiä saa.....=:8))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969