No niin huuhaa....

Mitäs sanoisitte päivän kevennyksestä.....=:8)))
*kaivaa vitsi arkistoo........*

-Haluatteko säilyttää pulisongit,parturi kysyi mieheltä hiusten leikkuun jälkeen....
-Kyllä kiitos. mies vastasi...
-Hyvä minä laitan sitten ne muovipussiin.Parturi sanoi...

Kiitos ja naurakaa....heh...Niin ja päivää vaan kaikille....=:8)))

16

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä

Keravan terveyskeskuksen nuori lääkäri muisti iltapäivällä, että se aamulla käynyt mieshän valitti ripulia ja hän tuli antaneeksi potilaalle hermolääkettä.
      No, onneksi tiedostosta löytyivät miehen yhteystiedot. Lääkäri soitti hänelle, selitti mitä oli tapahtunut, pahoitteli ja kysyi miehen vointia.
      - Ai siitäkös se johtuu. Minulla on ollut monta tuntia paskat housuissa, mutta ei se tunnu miltään, ei vituta yhtään.:O\

• Ton just jostain muuten luin....=:0))

• vitsi!

Lääkäri kyseli avioparin sukupuolielämästä:
      - Käytättekö mitään varokeinoja
      - Kyllä, vaseliinia.
      - Jaahas. Mites te sitä käytätte?
      - Voitelemme makuuhuoneen ovenkahvan ettei lapset pääse sisälle.

• Vois testata ton omankin kohalla moista.....*nauraa kippuras...*

• LonesomeMan

älä kysele tyhmiä anna toinen patruuna!!

• Taasen...Saitkos ruuan tehtyä....=:0)))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

Taasen...Saitkos ruuan tehtyä....=:0)))

Ruokaa sekin on ja tähän aikaan kattilallinen menee että napsahtaa, ilman voisilmää ja maitoa, mutta runsaalla sokerilla

• LonesomeMan kirjoitti:

Ruokaa sekin on ja tähän aikaan kattilallinen menee että napsahtaa, ilman voisilmää ja maitoa, mutta runsaalla sokerilla

kanssa ain aamupuuron sokerilla....=:0)))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

kanssa ain aamupuuron sokerilla....=:0)))

tuli siitä kun kerma oli menny vanhaks, kaadoin sen kahviin ja rasvapallukat pomppi ja alkoi kelluttelemaan mukavasti, mutta minäkun en kaada maahan. Raakaa kananmunaakin on juotu, ei siinä mitään.

• LonesomeMan kirjoitti:

tuli siitä kun kerma oli menny vanhaks, kaadoin sen kahviin ja rasvapallukat pomppi ja alkoi kelluttelemaan mukavasti, mutta minäkun en kaada maahan. Raakaa kananmunaakin on juotu, ei siinä mitään.

kaadoit kahviin ja viel joit sen....hyh...*puistatus...*=:0))))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

kaadoit kahviin ja viel joit sen....hyh...*puistatus...*=:0))))

kun sitä ihmetellään, ainoo että simpukat ei maistu. Muistat kai että maksalaatikko rusinoilla ja paljon mansikkahilloa päälle, sitten haarukalla sekasin niin että se on kuin koiranoksennusta ja A-vot =)

• LonesomeMan kirjoitti:

kun sitä ihmetellään, ainoo että simpukat ei maistu. Muistat kai että maksalaatikko rusinoilla ja paljon mansikkahilloa päälle, sitten haarukalla sekasin niin että se on kuin koiranoksennusta ja A-vot =)

mämmi...huh...*taas puistatus...* Juu meil ei pääsiäisenä mämmiä saa.....=:8))

• Loistava...hehehehee

• se on taas päivän viihdepaketti nautittu......=:8))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2139
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1454
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      69
      1324
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe