Äiti ei anna tavata mese kamuja...

Näin on..

Ku niitte eka pitäs kuulemma tulla tääl käymään et hän näkee ite millasii ne on.
Mull ei o sisaruksii, et onnee vaa teille kenel on ei o elämä näin helvetillistä mitä mulla on.
Oon puhunu asiast mutsille siit lähtien ku se sano "Sovitaanpas nyt niin että ne mese kamut käy eka tääl meillä" Juma.. mä katoin et se on seonnu nyt lopullisesti.
Kyll mä ymmärrän et oon tärkee ja et mua pitää varmaa varjella joltai pahiksilt, mist tulee mieleen et mutsi luulee kaikkien jätkien olevan jotai kriminaaleja et hänen pitää eka tavata ne ennen ku voin liikkuu niitten kans.
Mitä mä voisin tehdä et pääsisin tapaamaan myös mun kaukasempia mese kamuja (asuu suomes) nii et mutsi ei ois sanomas et tänne niitte eka pitää tulla, ei niin et mä tapaan ne jossain mis hän ei ole.
Mitä tehdä...

6

1297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILONEN!!!

että mutsis VÄLITTÄÄ susta!!! tänäpäivänä (kuten aikasemminki) on niin paljo kaikkia ihme tyyppejä, joista ei tiedä etukäteen...voi väittää olevansa 13w ja tosiasiassa on 53w ja täys pervo...MAHTAVAA että MUTSIS VÄLITTÄÄ EIKÄ PÄÄSTÄ Y K S I N tapaan ketää tuntematonta "suuruutta" xD

Kaikkea hyvää toivottaen: Hyväksikäytetty

• Timo

Kai sä nyt ymmärrät minkä takia mutsis ei pästä sua tapaamaan niitä?? Siinä vaiheessa kun oot jossain sadan kilsan pääsä kotoa odottelemassa sitä mukavaa, omanikäistä poikaa jonka kaa oot jubaillut netissä ja huomaatkin et yhtäkkiä sut on kiskottu viiskymppisen kaljamahan autoon, niin ehdit miettimään sitä ihan tarpeeks... Jos ootte keskustelleet mesessä kameran kanssa, juttu on pikkusen parempi, mut pelkästä puhumisesta et voi tietää millanen tyyppi siel toisessa päässä on! Tosi hienoa että mutsis välittää susta, mun mutsi ei välittänyt paskaakaan siitä mitä tein yläasteiässä ja kadun sitä nyt kahden vuoden ehdonalasen jälkeen ihan tarpeeks!

• Ymmärrän toki että tuo tuntuu äärimmäisen ärsyttävältä, mutta raaka tosiasia on, että internetissä moni asia on toisin kuin todellisuudessa. Monta vaaraa vaanii varomatonta kulkijaa ja jos minulla olisi murkkuikäinen tytär tai poika niin takuulla tekisin samoin kuin äitisi.

Itse olen 22 vuotias ja tavannut kahden kesken meseystäviä AINA ensin yleisellä paikalla ja yleensä kertonut jollekulle minne olen menossa jne. eli varmistanut selustani. Parempi virsta väärään kuin vaaksa vaaraan ja kukaan tapaamistani ihmisistä ei ole ollut asiasta moksiskaan, päinvastoin valppauttani on arvostettu. Hyviä ystäviä ja enemmänkin olen saanut. :)

Mitenkäs jos neuvottelet äitisi kanssa, että hän juttelee meseystäviesi vanhempien kanssa tuosta tapaamisesta? Siitä hän voisi saada hieman varmuutta, koska yleensä vanhemmat ymmärtävät vanhempia. Jos ystäväsi on täysi-ikäinen ja/tai ei asu kotonaan, ehdottomasti äitisi pitää hänet tavata ennen yksin tapaamista. Tai vastaavasti tapaat yleisellä paikalla ja äitisi on lähellä vaikka ystäväsi ei asiasta olisi tietoinen. Sillon yleensä paljastuu ns. oikea karva, hyvässä ja pahassa.

Itse olen ollut muutaman murkkuikäisen tytön turvana ja kerran joutunutkin asiaan puuttumaan. Kokemus oli tytölle aika järkyttävä vaikkei mitään päässyt tapahtumaan, koska poika oli vaikuttanut todella ihanalta jne. Turha sanoakaan että sain sanoa aika kovan sanan ennen kun tyttö antoi minun tulla turvaksi, mutta hänen onnekseen pidin pääni!

Murkkuiässä tuppaa tuo oman haavoittumattomuuden luulo tulemaan esiin "ei minulle mitään voi käydä". Valitettavasti voi ja itselläni yhtä sun toista nähneenä on varaa sanoa, usko vaan. Malttia siis, neuvottelua ja paljon tsemppiä minulta! =)

• Kyll mä ymmärrän...

Et se haluu vaa suojella mua vaikka se niin ärsyttävältä tuntuukin että sen pitää tehdä niin että jokainen niist joka o tulos moikkaa tulee suoraan meille, ärsyttävää mut ymmärrän kyll et se haluu vaan nähdä ettei se ole joku kriminaali :D

• mä vaan

kutu kaupungille

• Äitisi on aivan oikeassa! Vaikka se suututtaa,että et saa nähdä niitä mese kavereitasi kun kotona,mutta äitisi välittää sinusta ja haluaa suojella sinua! Täällä internetin ihmeellisessä maailmassa on monenlaista ihmistä liikenteessä. He ehkä vaikuttavat ensin mukavilta ja vaarattomilta,mutta joskus voi käydä niin että kun tapaatte niin ihminen on aivan erillainen mitä se oli siellä mesessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70