Pahoittelen

Kun en pystynyt kaikkiin kysymyksiin vastaamaan , toimisto ruuhkaitui pahoin ja meillä pientä työvoima pulaa ( vain 600 henkilöä )..:)Pyrimme vastaisuudessa parempaan toimintaan !!
Eli kysymyksisiä saa edelleen esittää, vastaan kyllä ( pitää hoitaa myös tää perhanan leipätyökin )...:) Mutta nyt toivon hyvää aamuunne

22

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gääggis

mitä saa kun pekoni ja sokeri liitetään yhteen?

• Kysymys aiheutti tunkua kahvihuoneeseen....
        Eli minulla oli aikaa katsella eläinkirjoja...eli vastaus on SOKERIPOSSU...:)
        latinaksi sugarpink..esiintyy mm. keittiössä baareissa...aikaisemmin yleinen nykyään jo harvinaisempi.

• hai kirjoitti:

Kysymys aiheutti tunkua kahvihuoneeseen....
        Eli minulla oli aikaa katsella eläinkirjoja...eli vastaus on SOKERIPOSSU...:)
        latinaksi sugarpink..esiintyy mm. keittiössä baareissa...aikaisemmin yleinen nykyään jo harvinaisempi.

Edelliseen.....ei saa sekoittaa siiliin joka laulaa olevansa sika...:)
        Tämä siili on yleisempää lajia...on sellain vos and kuo tyyppiä.

• gääggis

HÖh.. tröööööööööööööt...
        ja väärä niin väärä vastaus..
        nyt tuli ongenkoukkua persiiseen..
        soon SIKAMAKEE
        T: yks joka pyörii sätis siun ympäriläs ku ku ku... hmmmmm....

• gääggis kirjoitti:

HÖh.. tröööööööööööööt...
        ja väärä niin väärä vastaus..
        nyt tuli ongenkoukkua persiiseen..
        soon SIKAMAKEE
        T: yks joka pyörii sätis siun ympäriläs ku ku ku... hmmmmm....

Nyt vasta huomaaasin sut..:)))
        Väärä vastaus..ei voinut olla..:(
        Nooh voihan toimisto joskus väärinkin...yleensä olen kyllä oikeassa aina..tiedät sen...:))))

• Olen todella huolestunut ( naputtelee näppistä)
      Onko todella kaikki kyssärit loppuneet ??....
      Tässä rupeaa tuntemaan itsensä tarpeettomaksi.:(

• AngorVat

Mistä vois ostaa uutta zemppiä kun ei tunnu mikään innostavan tänä aamuna?
      Mun miete tälle päivälle: "Et voi myöhästyä ennen kuin tulet perille." =(

• Aamun pelastus...tähän kysymykseen syvennyn oikein perusteellisesti...
        Tutkiessani katalogia en löytänyt myytävää zemppiä....." jostain menneisyydestäni sen lahjaksi sain " näin laulussa sanotaan...eli kyllä sinulla sitä on..paljonkin ( kristallipallo kertoo) yleensä en turvaudu epä tietelliseen arvioon..mutta nyt täytyi...
        Kehoitan sinua ottamaan yhteyttä erääseen ystävääsi..hän saa sinut innostumaan..ja kas zemppi on sinussa taasen päälimmäisenä..:)
        Mietelauseesi on hyvä on sarjaan " jos et lähde et tule koskaan perille ".......

• AngorVat
        hai kirjoitti:

Aamun pelastus...tähän kysymykseen syvennyn oikein perusteellisesti...
        Tutkiessani katalogia en löytänyt myytävää zemppiä....." jostain menneisyydestäni sen lahjaksi sain " näin laulussa sanotaan...eli kyllä sinulla sitä on..paljonkin ( kristallipallo kertoo) yleensä en turvaudu epä tietelliseen arvioon..mutta nyt täytyi...
        Kehoitan sinua ottamaan yhteyttä erääseen ystävääsi..hän saa sinut innostumaan..ja kas zemppi on sinussa taasen päälimmäisenä..:)
        Mietelauseesi on hyvä on sarjaan " jos et lähde et tule koskaan perille ".......

hyvä elää, sano lapamato.
        Ei sitten löytynyt edes vuokrattavaa zemppiä?
        No, jos sun pallos sanoo niin uskoa täytyy. Ehkä mun zemppi on vain aamulenkillä eikä löydä kotio kun on noin paljon sumua ;)
        Taidankin mennä pihalle huhuileen...

• Laahustava

Kaikenlaiset eläimet seuraa minua,olisiko niillä jotain mielenkiintoista kerrottavaa

• Minun täytyy kysyä sitä kristallipallolta..eipäs kysyn sitä pelikorteista..sen verran vaikean kysymyksen esitit.....jaahas..yleensä kysyn saako kertoa..mutta nyt ..juu kysyn saako kertoa näin yleikeskestelussa...:)

• Laahustava
        hai kirjoitti:

Minun täytyy kysyä sitä kristallipallolta..eipäs kysyn sitä pelikorteista..sen verran vaikean kysymyksen esitit.....jaahas..yleensä kysyn saako kertoa..mutta nyt ..juu kysyn saako kertoa näin yleikeskestelussa...:)

Saa kertoa kaikille niin eivät sitten ihmettele vaan toteavat "ai se on toi tosta nyt mitään välii oo"

• PirreXX

ajatuksia "Laahustava". Kirjoittelet varmaan runoja tai muita tekstejä.

Siksi ne eläimet sinua seuraavat, koska haluvat kertoa sinulle jotain, mitä me muut emme osaa ymmärtää..

• vakkari lukija

40 huoneessa sinun ympärillä oli aina määrätyt henkilöt, missä he ovat nyt?

• Olen kyllä itsekkin sitä ihmetellyt....eivät varmaan ole viellä valmiita siirtymään näihin keskusteluihin.....kyllä he viellä siellä 40 huoneessa vaikuttavat..:)
        Täytyy myöntää että heitä ikävä on...siis tämä oli henkilökohtainen vastaus sinulle...:)

• Miehen väistö

Niin,

Mitä on 'Naisen vaisto'?
      Miten se ilmenee?
      Missä iässä sitä alkaa esiintymään, liittyykö se jotenkin kuukautisvuotojen alkamisajankohtaan?
      Loppuuko se koskaan?

• Tämä olikin monisyinen kysymys...pitää nukkua yön yli ennenkuin pystyn tyhjentävästi vastaamaan ( juttelen naapurin äijän kanssa )
        Jos maltat odottaa niin kerron huomena....

• Tuumimisen ja parin pitkän jamesonin jälkeen on vastaukseni seuraava.Ei ole erityistä " naisen vaistoa " on olemessa vain ihmisen ns. herkkyys...siis meillä miehillä ja naisilla. ilmeneminen on tunnetta tietoa taitoa..:).Eli kuukautisilla ei ole sille mitään tekemistä ....
        ihmisen herkkyys ei katoa mihinkään, herkkyys voi laimentua....:))

• jpntar

sinun päivääsi aurinkoa ja hyvää mieltä:)))) Eikös ole mukava, kun paistaa aurinkokin..vaihteeksi..

• Olen kesäihminen minäkin...siis nautin lämmöstä auringosta...naisista olvista ..ohoos nyt tuli paljastettua...:)))

• kun nyt osaat noita lauluja niin loisteliaasti hyräillä, mikä olisi hyvä stressipoistolaulu?Kollega sairastui ja joudun vetämään kurssia yksin.Laulelemallahan siitä selviää,,,vai mitä..:)))))

• hai

helpottaa kovin....." saa koko päivän tehdä taikojaan, aina toivoi paljon mutta saikin enemmä , voi kumpa kauemmin loiston sen kestää vois "...tällä ressit häviää...))))...jaksa jaksa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe