Tais kesällä olla ku muistaakseni tämä StadinPukki (siis stadin pelle) kehui HIFK:n maalivahti valmennusta. Täytyy vaan todeta, että surkealla tolalla on. Sakke Lindforssin jälkeen kaikki omat moket on kuopattu. Taas hankittiin jenkeistä uusi imuri vaikka Jan Lundell on pelannut ihan kelvollisesti.HIFK:sta ei tule ikinä tulemaan maajoukkueen kassaria vaan HIFK:n kasvatin on opeteltava muualla pelaamaan ku HIFK:n maalivahtivalmennus on aikalailla surkeeta. Ottakaas mallia Turun suunnalta, todella harvoin hankitaan valmista maalivahtia. Viimeksi hankittiin se joku ukkeli jostain jonka Lassila syrjäytti.
HIFK:n maalivahti koulutus..
3
258
Vastaukset
- hifk4ever
On tossa kyllä jotain perää... Vituttaa Lundellin puolesta se on kuitenkin ollu jengin paras pelaaja tähän asti.
- Pekko Pelikaani
Esim syy lähiajan epäonnistuneeseen maalivahti työkenteleen hifkossa voidaan osa syyllisenä pitää Sakke Lindforsia...hän on maalivahtivalmentajana liigajoukkueessa...keten viime keväänä...kuinka Vokoun oli hifkissä niin surkea kuin oli ja johdatti keväällä Tsekin maailmanmestariksia....niinpä maalivahti touhut on henkimaailman asioita osittain...ja tuntuu olevan niin ettei sakke niitä entisenä veskarinta osaa...
En ole HIFK fani, mutta oon aina ihmetellyt kuinka Jari Kaarela tämä HIFKin "pätevä" maalivahti valmentaja oli myös maajoukkueessa päävastuussa maalivahti valmennuksesta vaikka HIFKin kaikki maalivahdit ostettiin valmiina. Eikö se kertonut Kummolalle (tuolle Turun Kisavekkojen varamaalivahdille) , että Kaarela ei todellakaan osannut valmentaa maalivahteja. Ehkä tämän vuoksi kaikki veskarit yleensä floppasivat suomen maajoukkueessa paitsi se kuka pelas vimosen pelin :) Esim. Nurminen Pietarissa ja Sulander Naganossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947