Kuvailkaa naiset tänne unelmienne miestä kolmella adjektiivilla. Saa olla enemmänkin jos tarve vaatii ;)
naiset!!
22
4931
Vastaukset
- harri
ja harri! :)) eiku oikeesti..
- fiksu
- hauska
- omillaan toimeentuleva
- hyvännäköinen/söpö/lutunen, siis mun mielestä! (vanhanajan levis-mainoksen mies on musta hyvännäkönen)
- sosiaalinen
- hygieniastaan huolehtiva
- rakastettava
ja se kemiahan on kaikkein tärkeintä!- HARRI
pitää sua hyvin epätoivoisena kun saa tietää kuka nää kaikki viestit Harrista on kirjoittanu.Ootko sä teini vai minkä takia sun pitää jatkuvasti nostaa yks nimi ylös?
- Sinisilmä-75
- isokokoinen
- pitkähiuksinen
- musikaalinen
- herkkä
- huumorintajuinen
- itsevarma
- uskollinen
- hellä
lisääkin löytyisi, mutta pitäisi varmaan käyttää tämä työaika töiden tekemiseen eikä haaveilemiseen ... =) - Sophie
- omillaan toimeentuleva
- hauska ja huumorintajuinen
- kunnioittava ja kunnioitettava
- toisen huomioon ottava
- hellä
- pitkä - pikku.nainen
-huumorintajuinen
-älykäs
-hyvä keskustelija - tosi easy!
1. Vapaa
2. Pitkä
3. Solakka - biz_82
- tumma
- urheilullinen
- ryhdikäs - Kesäkissa
- Rehellinen
- Luotettava
- Uskollinen
- Huumorintajuinen
- Omillaan toimeen tuleva
- Itsenäinen
- Hellä
- Keskustelutaitoinen - iässä...
...sitä toivoo, että mies:
1. liikuntakykyinen
2. puhekykyinen
3. elää- kantaan
Just katselin tossa sohvaperuna ukkoani nukkumassa sohvalla (nukkuu iltaan asti) ja ei voi muuta sanoa, että samaa toivoisin mieheltä.
- oli
HYVÄ..:D
- sanna
*rehellinen
*aito
*vilpitön
*älykäs - silence87
* luotettava
* avoin
* ymmärtäväinen
* huumorintajuinen
* kärsivällinen
* kohtelias
* siisti ja rento
* hyvä ryhtinen :)- lonely wolf 82
joten ei mua kukaan bongaa? sillä ainakaan tämänperusteella ei tule mitää mun suhteista.. :)
- susta
lonely wolf 82 kirjoitti:
joten ei mua kukaan bongaa? sillä ainakaan tämänperusteella ei tule mitää mun suhteista.. :)
sitten löydy yhtään piirrettä näistä vaihtoehdoista????
- n_1979
1. Älykäs
2. Rohkea
3. Seikkailuhenkinen
Tarkennuksia; seikkailuhenkisellä tarkoitetaan kykyä spontaaniin toimintaan sekä kykyä/luovuutta viihtyä erilaisten asioiden parissa. Yleensä tällaiset henkilöt toiveissani omaavat myös korkean libidon. Liian seikkailuhenkinen ei kuitenkaan saisi olla, naisseikkailut eivät ole "sopivaa seikkailua". Plus seikkailuhenkiset miehet ovat tietysti myös sporttisia.
Listaan pitäisi myös lisätä epäitsekäs,auttavainen ja komea. Jos täyttää ensimmäiset kolme kriteeriä, myös varakkuutta luulisi siunaantuvan. - summer
* ryhdikäs ja pitkähiuksinen
* avoin ja aktiivinen
* positiivinen ja rehellinen - naisuuksia
- osaa nauraa myös itselleen, ei tosikko.
- vahva itsetunto, sovussa itsensä ja maailmansa kanssa.
- Henkisesti ja fyysisesti ehjä. *Huumorintajuinen
*Luotettava
*Avoin
*Mukavan näköinen
*Ei baarikärpänen
*Ei riippukivi
Tarkoitan tuolla "ei riippukivi" sitä että voi tehdä joitain asioita myös yksin. Esim: Voi olla omien kavereiden kanssa,että toinen olisi mukana...
Siinäpä jotain unelmien miehestä..
Sellanen tavallinen suomalainen köriläs...;D- tähän
*vapaa
*omillaan tuleva
*kokkaava
*remonttitaitoinen
*pitkä
*hellä
*huomioon ottava
*rehellinnen
*ym. - sugasuga
Urheilullinen, hyväryhtinen, hyvähampainen. Persoonaltaan sellanen rento pelimies-tyyppi, olematta kuitenkaan pelimies.
- PCD
1. Älykäs (tärkein)
2. Terve itsetunto
3. Lahjakas omalla alallaan
4. Huomaavainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999