Me käydään taas "..eli huomenta every bady...
Toimisto auki jälleen on..:)
" päivään
23
1116
Vastaukset
vaan laulellaan ja hyräillään ja hyvin menee,kurssilaiset eestiläisiä, eivät onneksi ymmärrä sanoja, ihmettelevät vaan ,mikä kaheli heille kurssia pitää,,Ja Yö on mun mieliyhtyekkin....:))))Hauskaa viikonloppua sinulle...
tulemas..kait sen sanonut heille olet..:)
Jaa as että saunailta oli onnistunut....olvii makkaraa......:))
Sinulle myös oikein hyvää viikonloppua.....auts meinasin kirjoittaa loppua..sain itseni juuri estettyä.....
- tuffe
Tänä aamuna saat helpon kysymyksen, mitä tehdä kun nukuttaa? Näppiksestä jää paha kuvio otsaan...
Stuidulle liikenneaforismi: "Turvaväli aamun ruuhkaliikenteessä on kuin sotilaallinen
tyhjiö. Se on tuomittu täyttymään." Ajakaa varovasti. Älkäkää törmätkö minuun, jos törmätään...
Ja kuka on vohkinut mun hymiöt??nyt ymmärrän mistä ne rypyt joskus otsaan tulee..:))Viellä vee kirjainkin näkyy.....:))))
Mäkin kaipaan niitä hymiöitä..miksi ei täälläkin vois olla kun sätissäkin on.....
Sun kysymys muuten on tosi vaikee...:))- tuffe
hai kirjoitti:
nyt ymmärrän mistä ne rypyt joskus otsaan tulee..:))Viellä vee kirjainkin näkyy.....:))))
Mäkin kaipaan niitä hymiöitä..miksi ei täälläkin vois olla kun sätissäkin on.....
Sun kysymys muuten on tosi vaikee...:))hymiöt löytyä :) V-kirjain otsassa :))) Olen tasan yhden kerran käynyt chatissa, ihmettelin aikani miten se toimii ja mistä saa hakea kahvit, ja vips olin ulkona. Ois kuulemma tarvinnut jotain sanoakin... Meille hämäläismielisille pitäisi olla pidempi vastausaika, ennen kuin portsari vie :)
Noh, nyt puuttuu enää työinto... Et sattumoisin ole nähnyt? tuffe kirjoitti:
hymiöt löytyä :) V-kirjain otsassa :))) Olen tasan yhden kerran käynyt chatissa, ihmettelin aikani miten se toimii ja mistä saa hakea kahvit, ja vips olin ulkona. Ois kuulemma tarvinnut jotain sanoakin... Meille hämäläismielisille pitäisi olla pidempi vastausaika, ennen kuin portsari vie :)
Noh, nyt puuttuu enää työinto... Et sattumoisin ole nähnyt?Raahaan itseäni tänne kahvihuoneesta toimiston puolelle..ei näy intoa..eikä juuri muitakaan..missä hitossa kaikki on..jättäneet mut tänne yksin..ei niin saa tehdä eihän...:(
Haa jorma jättänyt koneen auki..pitäiskö vähän pilaa..tuhoon kaikki tiedostot....hyys....noin ja noin ..on makee toi delete painike...hä hää
Nyt vähän pahamieli mulla..meni hältä kaikki tetris ennätykset..noo tehköön uusia...- tuffe
hai kirjoitti:
Raahaan itseäni tänne kahvihuoneesta toimiston puolelle..ei näy intoa..eikä juuri muitakaan..missä hitossa kaikki on..jättäneet mut tänne yksin..ei niin saa tehdä eihän...:(
Haa jorma jättänyt koneen auki..pitäiskö vähän pilaa..tuhoon kaikki tiedostot....hyys....noin ja noin ..on makee toi delete painike...hä hää
Nyt vähän pahamieli mulla..meni hältä kaikki tetris ennätykset..noo tehköön uusia...*Nauraa makeasti* :))) Meneekö Jormalle nyt ylitöiksi? Vaikka oikein sille kun jätti sut yksin :)) kosto on suloinen... Oiskohan karkkipäivän paikka kun niin viljelen noita sokerillisia sanoja...
- AngorVat
huomenta sinnekin ja tasapuolisesti kaikille!
Tän päivän miete:
"Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen "
:)
ps.zemppiä löytyykunnes löydän SEN "...hyvä hyvä sanoinhan että kyllä löytyy....
Miete on oiva ( vuntsii pyöröovea )....Jep pitänee paikkansa..hei mites minisuksilla..kokeillaanko......:)- AngorVat
hai kirjoitti:
kunnes löydän SEN "...hyvä hyvä sanoinhan että kyllä löytyy....
Miete on oiva ( vuntsii pyöröovea )....Jep pitänee paikkansa..hei mites minisuksilla..kokeillaanko......:)idea;) Mutta kun mulla ei oo semmosia. Hymmm ... voishan noi vaarin vanhat sivakat(?) lyhentää tai tehdä ihan itte.
Mutta mistä löytyis pyörö-ovi? AngorVat kirjoitti:
idea;) Mutta kun mulla ei oo semmosia. Hymmm ... voishan noi vaarin vanhat sivakat(?) lyhentää tai tehdä ihan itte.
Mutta mistä löytyis pyörö-ovi?Varmaankin lyhentää....muistelen että Itä-Keskuksen uuden parkkipaikan puolella on pyöröovi...että sinne mennään sivakoimaan...:))
...hei meidän toimiston pilettäjä huutelee että Tallinnan Viru hotellissa on..niin hän muistelee..en kyllä ihan saletisti luota hänen sanomaan...:))
- Laahustava
Istua pitäis mutta kumpaan soffaan vai tuoliin kohta ei jalat enään kanna. Tässä oon miettinyt aamukuselta tultua kun molemmat näyttää niin houkuttelevalta
Muistithan vetää ..siis vessan kun sieltä tulit..
Soffaan totta kai..siihen joka on pitenmällä ikkunasta..voi tulla houkutus jos ulos näkee että lähtee lenkille..
Ja käsienpesu on joka miehen oikeus..aina mä siitä muistutan..sory....- Laahustava
hai kirjoitti:
Muistithan vetää ..siis vessan kun sieltä tulit..
Soffaan totta kai..siihen joka on pitenmällä ikkunasta..voi tulla houkutus jos ulos näkee että lähtee lenkille..
Ja käsienpesu on joka miehen oikeus..aina mä siitä muistutan..sory....Meni se päivä siinä soffallakin ei kauan kestänyt kun jo unessa ollaan.
- jpntar
koittavan..." hyvää perjantaita toimistoon:)))))
- jpntar
hai kirjoitti:
Myös sinulle sinne bittien taaksi...:))
...Asiasta toiseen..mistähän mahdoit keksiä tuon Hain... Tulee mieleen ensimmäisenä kumpparit..:)))
jpntar kirjoitti:
...Asiasta toiseen..mistähän mahdoit keksiä tuon Hain... Tulee mieleen ensimmäisenä kumpparit..:)))
Jaa että mistä hai tulee....:))
No hai on Japaniksi ...kyllä...eli kyllä mies olen..:)))))
Oikeesti juontaa myös lapsuudesta...olin kova sukeltamaan..kaverit rupes kutsumaan mua haiksi....mulla oma sukellus ennätys silloin 37 metriä...:)))
- Tukihenkilö
Kuka on tuhonnut mun koko viikon duunit koneelta. Perhana "toveri toveri" sanotaan, mut ku kerrankin kahvilla käyt, niin jo ollaan uteliaina koneellani ihailemassa ennätyksiäni.
" viheltelee "..aikas vaikean kyssärin teit....
Kamraat tähän et vastausta saa..hei koneen voi lukita pois lähtiessä...- tuffe
Äläkä kattele mun nenää...
- Tukihenkilö
tuffe kirjoitti:
Äläkä kattele mun nenää...
Epäilyksenalaista - mielenkiintoista
Jorma - tuffe
Tukihenkilö kirjoitti:
Epäilyksenalaista - mielenkiintoista
JormaVannon että olen nukkunut koko työpäivän! Ups... en kerro pomolle sun puuhista ellet sinä kerro...
pliis..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773