Jokerit on sarjan pellejoukkue, ei ne osaa pelata.
Tappiosta tappioon kulkee heidän tie, tänäänkin jäähallissa soi Blues!
Ja Blues julii voittoaan!
Miten muutaman pelaajan lähtö tekee joukkueesta noin luokattoman?
Ja siinä se taas todistetaan, että rahalla ei saa hyvää joukkuetta!
Jokerit on sarjan pellejoukkue
7
630
Vastaukset
- espoo_boy
Kyllä ne jokerit todellakin pellejä on, tiistaina Kalpa vie jokereita mielin määrin, ihan oikein stadin pelleille. Ehkä hjallis ymmärtää että rahalla ei kaikkea saa ja jokerit kuuluu mestikseen.
- Jooh
BLues on yksi suurimmista ostoporukoista Kärppien ohella...et näin.
- tai näin
Jooh kirjoitti:
mitä hiton väliä sillä on onko joku ns.ostoporukka tai ei?pääasia olkoon että pelit uppoo yleisöön ja pelien taso on kohtalainen.eli kun narripaidat ja hifki ja espoo rämpii niin koko suomi tykkää ja vääntää puukkoo haavassa....
- espoo_boy
Jooh kirjoitti:
Jos ostojoukkueista puhutaan niin Kärpät on ainoa joukkue jossa todella pelataan "Suomalaista" taitokiekkoa. Ja kaikkihan ostavat, Kärpät tekee nekin hankinnat järkevästi. Noi Stadilaispomojen ostot menee vähän överiksi :)
- no minä
Jooh kirjoitti:
ootko kattonu koskaan venäjän liigan budjetteja pelaaja hankintoihin sielä köyhinkin joukkue ostaa enemmällä kuin kärpät pelaajia.taitaa olla kyllä se jokerit ja hifk joka niitä pelaajia eniten ostaa ku niillä on niin suuret tappiotki kun taas kärpät tuottaa pelkää plussaaa....
- pelaaja budjetti
no minä kirjoitti:
ootko kattonu koskaan venäjän liigan budjetteja pelaaja hankintoihin sielä köyhinkin joukkue ostaa enemmällä kuin kärpät pelaajia.taitaa olla kyllä se jokerit ja hifk joka niitä pelaajia eniten ostaa ku niillä on niin suuret tappiotki kun taas kärpät tuottaa pelkää plussaaa....
on tällä kaudella 2.3 miljoonaa ja kärpil 2.2 eli ei se ero suuri ole...
ettei hyvää joukkuetta oo olemassakaan? K.A.I.K.K.I joukkuet on koottu R.A.H.A.L.L.A.piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226