Elän omaa unelmaani.On työpaikka,ihanat kaksi lasta,ihana vaimo ja talo josta moni haaveilee.Ikävä kyllä suhde on hiipumaan päin,vaimo tuli kovin etäiseksi ja kyselin syytä,koska hän oli aina kaivannut läheisyyttäni ja sitä aina myäs saanut. Ei ole kuulemma enää varma tunteistaan ja miettii josko hän haluaisi kokeilla asua yksin lasten kanssa ja luulee et minä tästä lähtisin jos niin kävisi. MUlla suorastaan maailma rojahti, ite olen edelleen erittäin takastunut vaimooni ja haluan elää tässä suhteessa koko elämäni....helvetti et syä miestä....tässä nyt ootellaan miten asian käy...mikä nykyään on,eikö sitä ymmärretä ettei se rakkaus aina kuokoista ja aletaan liian herkästi suunnittelemaan uusia kuvioita?.Viime syksynä oli suurehko riita siitä etten anna tarpeeksi mennä joten sekin on sen jälkeen ollut kunnossa,muuten ongelmia ei suurempia ole ollutkaan....
Rakkaus hiipuu....mitä teen väärin??
11
1345
Vastaukset
Pidätte illalla palaverin ja puhutte surut ja murheet..
- sladomir
Puhuttu on ku huomasin ettei homma nyt toimi.Sovittiin et annetaan ajan kulua ja katotaan jos jompi kumpi tuntee olonsa tukalaksi,sillon keskustellaan uudelleen.Ei joka ilta jaksa keskustella ku menee itkuhommiksi....
sladomir kirjoitti:
Puhuttu on ku huomasin ettei homma nyt toimi.Sovittiin et annetaan ajan kulua ja katotaan jos jompi kumpi tuntee olonsa tukalaksi,sillon keskustellaan uudelleen.Ei joka ilta jaksa keskustella ku menee itkuhommiksi....
Olen henkisesti sinun tukenasi..Koita jaksaa ja pärjätä.
- btdt
Sorry vaan,mutta pakko sanoa,että puhtain ja kauneinkin rakkaus joskus vain kuolee :(
Ei sun tarvi tehdä mitään väärin. Rakkaus on joskus kuin leirinuotio sateessa,vaikka kuinka yrität kohentaa tulta se hiipuu vaikka kukaan ei niin haluakaan tapahtuvan. Vaikka kuinka yrität lisätä puita se ei kohenna tulta,jää vain kasa tuhkaa muistoksi.
En kannusta eroamaan,mutta kehotan ajattelemaan asiaa toisen kannalta. Mitä jos itse tuntisit, ettet rakasta toista kuten kahden ihmisen on tarkoitus rakastaa. Olet suhteessa vain siksi,että toinen rakastaa ja haluaa olla yhdessä,etkä halua satuttaa häntä. Ei sekään ole elämää.
Parempi olla yksin yksin,kuin kaksin yksin!!
Anna kaikkesi hänelle jota rakastat,mutta anna samalla aikaa ja tilaa, muista että se nuotio sammuu myös liialla kohentamisella!- sladomir
Jep tilaa oon antanut ja omaa rauhaa.Se vaan tuntuu niin oudolta ku ennen mentiin aina yhessä esim. koisaamaan ja nykyään vaimo suorastaan hiipii välillä nukkumaan niin että huomaan sen sitten ku oon tullut vessasta tms....ja esim. hän ei oo mua koskettanut varmaan kuukauteen enkä tarkoita nyt seksiä,sitä on harrasttu kerran ja keskellä yötä...kaikki vaan tuli niin pirun äkkiä ei tässä oikeen osaa mitenkään olla muuutaku ku olla.Kylässäkään ei käydä juuri koskaan yhdessä, häntä ei tahdo oikeen kiinnostaa sekään. Jos tässä ero tulee niin naimisiin en ainakaan mene ja toivottavasti en rakastukkaan enää koskaan keneenkään,tuntuu tää sen verran paskalle ku hommat "kusee"
- btdt
sladomir kirjoitti:
Jep tilaa oon antanut ja omaa rauhaa.Se vaan tuntuu niin oudolta ku ennen mentiin aina yhessä esim. koisaamaan ja nykyään vaimo suorastaan hiipii välillä nukkumaan niin että huomaan sen sitten ku oon tullut vessasta tms....ja esim. hän ei oo mua koskettanut varmaan kuukauteen enkä tarkoita nyt seksiä,sitä on harrasttu kerran ja keskellä yötä...kaikki vaan tuli niin pirun äkkiä ei tässä oikeen osaa mitenkään olla muuutaku ku olla.Kylässäkään ei käydä juuri koskaan yhdessä, häntä ei tahdo oikeen kiinnostaa sekään. Jos tässä ero tulee niin naimisiin en ainakaan mene ja toivottavasti en rakastukkaan enää koskaan keneenkään,tuntuu tää sen verran paskalle ku hommat "kusee"
tiedän miltä susta tuntuu,sillä ite olen ollut molemmassa asemassa. ensin olin se joka jätettiin pitkästä suhteesta,toisella kerralla olin itse jättäjä. ja molemmilla kerroilla se vieläpä tapahtui pitkän piinaavan jahkailun tuloksena.
suoraan sanottuna näissä asioissa ratkaisu kannattaa joka tapauksessa tehdä johonkin suuntaan mieluummin kuin että kitua pitkiä aikoja tietämättömyyden tilassa. toki se on vain minun mielipiteeni,mutta kokemuksesta voin sanoa,että se eroamisen tuska on kamala molemmilla puolilla tuollaisessa tilanteessa. ainoa lohtu on vanha klisee: aika parantaa haavat!!!
niin se vain on,ikävä kyllä :( - sladomir
btdt kirjoitti:
tiedän miltä susta tuntuu,sillä ite olen ollut molemmassa asemassa. ensin olin se joka jätettiin pitkästä suhteesta,toisella kerralla olin itse jättäjä. ja molemmilla kerroilla se vieläpä tapahtui pitkän piinaavan jahkailun tuloksena.
suoraan sanottuna näissä asioissa ratkaisu kannattaa joka tapauksessa tehdä johonkin suuntaan mieluummin kuin että kitua pitkiä aikoja tietämättömyyden tilassa. toki se on vain minun mielipiteeni,mutta kokemuksesta voin sanoa,että se eroamisen tuska on kamala molemmilla puolilla tuollaisessa tilanteessa. ainoa lohtu on vanha klisee: aika parantaa haavat!!!
niin se vain on,ikävä kyllä :(jep niinhän se on että aika parantaa haavat. Ite oon vaan rikkinäisestä kodista ja oon ite aina aatellu et itse en eroa perkl kovin helposti vaikkakaan pettämistä en hyväksy minäkään.yh:na oleminen on kuitenkin suht raskasta hommaa....se vaan tuli niin puskan takaa ku just on saatu talo yms. sille mallille et voi alkaa elämään rauhassa niin tuleekin tämmönen tilanne esille....this sucks!!
- naisia
joille ei riitä mikään.. tai oisko päässy rakastumaan näillä "menoreissuillaan..?
- sladomir
Arki on sen verran kiireistä ettei sillon ainakaan oo ehtiny sitä mahollista rakastaan tavata,tottakai tollanenkin vaihtoehto on käynyt mielessä......mutta väittää ettei alota uusia suhteita enneku yks on selvä eli ei oo pettäjä-tyyppiä.
- sladomri
sladomir kirjoitti:
Arki on sen verran kiireistä ettei sillon ainakaan oo ehtiny sitä mahollista rakastaan tavata,tottakai tollanenkin vaihtoehto on käynyt mielessä......mutta väittää ettei alota uusia suhteita enneku yks on selvä eli ei oo pettäjä-tyyppiä.
pari päivää taas menny ja paremmalta näyttää...jospa tämä tästä iloksi vielä muuttuu
- ....
kuullostaa ihan tarkasti tän hetkiseltä tilanteeltani, paitsi että meillä ei ole lapsia... haluaisin mielelläni kuulla miten teillä loppupeleissä kävi, ja olisiko antaa jotain vinkkejä miten tästä pystyisi vielä pitään suhteen pystyssä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294