Joulukuun alussa olisi tarkoitus piipahtaa viisi päivää irkuissa. Pari päivää Dublinissa ja parin päivän reissu Galwayhyn.
Mikäli on vain pari päivää aikaa niin missä Dublinissa ekaa kertaa vierailevan kannattaa käydä?
Entäs hyviä Hostelleja / B&B paikkoja Dublinin keskustassa ja Galwayssa?
majoitusvinkkejä ym Dublinissa ja Galwayssa
1
584
Vastaukset
- Janne
Moi,
Tuolla alempaa onkin ollut keskustelua ko. majatalosta. Sijaitsee Dublinin keskustassa (kävelymatka Temple Baariin yms. paikkoihin). Juna-asemalle pääsee raitiovaunulla. Siisti, vaatimaton mutta minusta hintansa väärti. Löytyy linkistä:
http://homepage.eircom.net/~theglen/home.html
Minä soitin ja varasin majoituksen ja homma toimi hyvin. Majatalo tuntui olevan kaiken aikaa täynnä mutta sinä matkustat talvella jolloin voi olla hiljaisempaa. Tuolla samalla kadulla oli vierivieressä samankaltaisia majapaikkoja (nimet vaihtelevat B&B:stä hotelliin..:)). Joten sijainniltaan mikä vain on ok.
Galway on oikein kiva kaupunki, valitettavasti en yöpynyt kaupungissa, joten sitä puolta en osaa valaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645