Puut koulu tieeen hänet niiden varjoon vieeen " Eli huomenta maanantaihin.Toimisto auki jälleen..:))Nyt teen minä kysymyksen..mihin naisen katse hakautuu miehessä kun ensikerran katselee......
" Muista
50
2182
Vastaukset
- keskiyonkehraaja
Kyllähän ne on ne silmät..
- keskiyonkehraaja
hai kirjoitti:
Ne " sielun peili "..uskotko ekaan katseeseen ??
Entäs sanat...hymy....Ensisilmäyksellä..
Ja se hymy, siitä voi muuten päätellä aikas paljon:))
Ei se ulkonäkö muuten yleensä oo niin tärkee...
katse hakeutuu sinne ihmisen sisään, jos on hyvät jutut ei ulkonäöllä ole niin väliä.Taas joskus tapaa komeita miehiä, joilla ei ole mitään sanottavaa.
Hymy ehdottomasti ja jos se näkuu vielä naurunryppyinä silmänympärillä, se vie jalat alta..
Nautitulla siiderimäärällä voi tietysti olla jokin osuus asiaan, tuohon jalat alta tunnelmaan...:))))" kokeilen tuleeko ryppyjä kun nauraa itseleen "...tulee..vanhuuttako vai mitä :)))
Jeps aikas jännää sinne sisään katella...miten sen teet...katse ele tuoksu ?? vai mikähai kirjoitti:
" kokeilen tuleeko ryppyjä kun nauraa itseleen "...tulee..vanhuuttako vai mitä :)))
Jeps aikas jännää sinne sisään katella...miten sen teet...katse ele tuoksu ?? vai mikäkatseleminen onkin se jännin puuha koko touhussa.
Se alkaa siitä, että sattuvatko jutut käymään yksiin vai onko keskustelu vain ns. small talkia ja pakko pullaa.
Joskus kohtaa ihmisen, jonka kanssa pystyy juttelemaan kolme tuntia yhteen soittoon ja aika kuluu kuin siivillä.
Näitä on kyllä aika harvassa, olen löytänyt juuri yhden tällaisen ja sillä on vielä kaunis hymykin...:)))))guassiN kirjoitti:
katseleminen onkin se jännin puuha koko touhussa.
Se alkaa siitä, että sattuvatko jutut käymään yksiin vai onko keskustelu vain ns. small talkia ja pakko pullaa.
Joskus kohtaa ihmisen, jonka kanssa pystyy juttelemaan kolme tuntia yhteen soittoon ja aika kuluu kuin siivillä.
Näitä on kyllä aika harvassa, olen löytänyt juuri yhden tällaisen ja sillä on vielä kaunis hymykin...:)))))On pari..kolme sellaista ystävää.....juuh tunti kaksi menee puhelimessa kevyesti...:)
Ja ovat kaikki myös kauniita ihmisii..kaikin tavoin...:)
- meriv
Ei ainakaan ahteriin..*hymyilee* Kyllä se haiskala muruseni on ilme, tapa liikkua, "tiedän kuka, mitä ja miksi olen" olemus ja sitten tulee se ahteri..
Makeeta sinua kuuluu...oletko viellä se ihana nätti tomera ja vieläkin korvallinen..:)))
:)) vai ahteriin..juu mäkin katselen usein naisten perään :))..auts mutta se lantion kaari..nam nam...- meriv
hai kirjoitti:
Makeeta sinua kuuluu...oletko viellä se ihana nätti tomera ja vieläkin korvallinen..:)))
:)) vai ahteriin..juu mäkin katselen usein naisten perään :))..auts mutta se lantion kaari..nam nam...Molemmat korvat tallella*hymyilee*
Sinulta jäi se alkuosa lukematta..se ahteri tulee vasta sen olemuksen jälkeen.
5 viikkoa ilman nettiä ja hengissä edelleen*hymyilee* olipas tervehdyttävä kokemus. meriv kirjoitti:
Molemmat korvat tallella*hymyilee*
Sinulta jäi se alkuosa lukematta..se ahteri tulee vasta sen olemuksen jälkeen.
5 viikkoa ilman nettiä ja hengissä edelleen*hymyilee* olipas tervehdyttävä kokemus.Mäkin jo tottunut että en ole 40 sätissä...pyöryttää vapisuttaa hengästyttää hikoiluttaa tupakuttaa..ais saamari siitä tuli mieleen...:))))mutta muuten menee hyvin...kiva kun olet remmissä taasen...:)
- jpntar
ken jäi kerran kaipaamaan". Huomenta jälleen itsellesi..:))))))))))
Jaaha, sinä kysyt siis..:) Oma katse hakeutuu miehessä ensimmäisenä silmiin..olemukseen..Jännää..moni sanoo samoin että silmiin..pitäskö nää tummat lasit heittää pois että löytys ihmisii lähelle..:))
Niih osaan mäkin kysellä ( lue entinen poliisi )..ei vaineskaan...
Entäs puhe ..kiinnitätkö siihen huomiota..nyt sulle laulan..
" Kun tuo aurinko lämmittää , suljen silmät kun lipuu tuo elämisen paatti "....- jpntar
hai kirjoitti:
Jännää..moni sanoo samoin että silmiin..pitäskö nää tummat lasit heittää pois että löytys ihmisii lähelle..:))
Niih osaan mäkin kysellä ( lue entinen poliisi )..ei vaineskaan...
Entäs puhe ..kiinnitätkö siihen huomiota..nyt sulle laulan..
" Kun tuo aurinko lämmittää , suljen silmät kun lipuu tuo elämisen paatti "....sukeltelija..hui. Mieluummin kyllä tulen ilmasta ..korkealtakin jalat edellä maahan kuin lähden vesille..:( Niin, ja kiitos taas ..laulelustasi..auringosta..elämisen paatista. Kun iltavuoroon illaksi menen, soi se korvissani..:))))))))))
- jpntar
jpntar kirjoitti:
sukeltelija..hui. Mieluummin kyllä tulen ilmasta ..korkealtakin jalat edellä maahan kuin lähden vesille..:( Niin, ja kiitos taas ..laulelustasi..auringosta..elämisen paatista. Kun iltavuoroon illaksi menen, soi se korvissani..:))))))))))
ihan tuon sukeltelemisen ohessa....miehessä. Ne kädet......hyvin tärkeä asia...ensisilmäyksessäkin..:)
- juuh..
...katson ensin kasvoja, silmiä..ja miehen kädet kertoo paljon myös.. ja tietenkin se yleinen olemus :o)
Kerros mitä niistä näet....ja millaiset sua viehättää.
Onkos susta paha jos yksi sormi on lyhempi mut oikein muotoiltu...:))- mjoo..
hai kirjoitti:
Kerros mitä niistä näet....ja millaiset sua viehättää.
Onkos susta paha jos yksi sormi on lyhempi mut oikein muotoiltu...:))...jostain luin kerran että miehen käsi on verrannollinen "siihen"..siis jos käsi on iso niin.... ;o) tiedä sitte..en oo niin kokenu että oisin päässy vertaileen..heh.. mut käsistä näkee työn luonteen ja sen että onko nostellut muutakin kuin paperia...vahvat mutta hellät kädet ;o) sormien pituudella ei väliä... mutta kasvon ilmeet on tärkeimmät... *kaikista kasvoista mä sinua sinua hain*... :o)
mjoo.. kirjoitti:
...jostain luin kerran että miehen käsi on verrannollinen "siihen"..siis jos käsi on iso niin.... ;o) tiedä sitte..en oo niin kokenu että oisin päässy vertaileen..heh.. mut käsistä näkee työn luonteen ja sen että onko nostellut muutakin kuin paperia...vahvat mutta hellät kädet ;o) sormien pituudella ei väliä... mutta kasvon ilmeet on tärkeimmät... *kaikista kasvoista mä sinua sinua hain*... :o)
siis se koko...kuuluu vissiin samaan sarjaan kun että naisen nilkasta näkee...:))
Laulusi on makee..haittaako...:))- ..siis..
hai kirjoitti:
siis se koko...kuuluu vissiin samaan sarjaan kun että naisen nilkasta näkee...:))
Laulusi on makee..haittaako...:))...noin olen kuullut..en sitte tiedä :o)) Niin ja englantilaisten miesten nenästä sanotaan samaa..hih hih... Juu haittaa :o))
..siis.. kirjoitti:
...noin olen kuullut..en sitte tiedä :o)) Niin ja englantilaisten miesten nenästä sanotaan samaa..hih hih... Juu haittaa :o))
" ota ja omista , vie vaikka saunan taakse " ..PAM...auts taas näppis....
Öljyyn sen kohta..- ..jeah..
hai kirjoitti:
" ota ja omista , vie vaikka saunan taakse " ..PAM...auts taas näppis....
Öljyyn sen kohta....."sua korvan taakse voin panna"... lauloi juice aikoinaan ;o) Juu..saunan taakseppa hyvinnii..piiloon tietenkin :o) .."tämä rakkaus vei meidät satamaan"..
- meriv
no tuota, jos mies piipittää falsetissa niin voipi olla, että koko yleiskuva saa aika pahan särön..*irvistää*paha se on olla yleisolemuksen lumoissa, jos ääni saa naisen pidättämään nauruaan kasvot punaisena. Vaikka voipi se mies luulla, että ne kiihkosta punehtuu..
- meriv
hai kirjoitti:
Nyt rapis mun maailman kuva...:(((......:))
Miksi aina kun mut näät rupeet nauramaan..ihmii....Minähän hymyilen..joskus tosin äänekkäästi..
Mukava, että olet edes täällä. Jossakin saa sinulle nau...hymyillä...*hymyilee*
- tuffe
Tietää että on maanantai-aamu kun hain tarinat jatkuu :)) Kiitos kun jaksat pehmentää aamujamme :)
Kysyin kerran siskoltani tuon saman minkä sinäkin, hän vastasi: "Ensin katson silmiin, sitten pyydän kääntymään, koska pyllykin on tärkeä." Kyllä hän vaan on niiiin viisas :))
Itse saatan joskus jäädä tuijottamaan pidemmänkin aikaa jos näen lihaksikkaat käsivarret. Ja jos joku hyvältä tuoksuva kävelee ohi tekee mieli laittaa silmät ja lähteä perään :) Tärkeintä on kuitenkin (niin kuin joku tais jo kirjoittaa?) itseluottamus, se vetoaa.tosiaan tälläinen arki..vai arkipäiväinen keskustelija....
Olen saanut hyviä vastauksi..pistää vaan miettimään miten mä pärjään jatkossa..kerron nyt sinulle millainen olen...siis 198 pitkä puujalka lasisilmä kalju ja aina pöhnässä....niin ja pukeudun pitkään nahkatakkiin...ai niin ja reppu selässä mulla aina...auuts toi oli näppis....:)- tuffe
hai kirjoitti:
tosiaan tälläinen arki..vai arkipäiväinen keskustelija....
Olen saanut hyviä vastauksi..pistää vaan miettimään miten mä pärjään jatkossa..kerron nyt sinulle millainen olen...siis 198 pitkä puujalka lasisilmä kalju ja aina pöhnässä....niin ja pukeudun pitkään nahkatakkiin...ai niin ja reppu selässä mulla aina...auuts toi oli näppis....:)juu ei näytä hyvältä... se puujalka on liian pitkä jos se on 198.. ;)) Ainiin, mutta et kertonut oliko se senteissä vai milleissä? (Olenko muuten esitellyt itseäni? Olen Tuffe Näsä :/)
Ei vaiskaan, hyvin pärjäät, taitaa olla naururypyt oikeissa paikoissa :))
Näppikselle terveiset, sano että tuffe kiittää :)) tuffe kirjoitti:
juu ei näytä hyvältä... se puujalka on liian pitkä jos se on 198.. ;)) Ainiin, mutta et kertonut oliko se senteissä vai milleissä? (Olenko muuten esitellyt itseäni? Olen Tuffe Näsä :/)
Ei vaiskaan, hyvin pärjäät, taitaa olla naururypyt oikeissa paikoissa :))
Näppikselle terveiset, sano että tuffe kiittää :))Kumartaa..hai...on oikein mukava tutustua..älä noin lujaa purista...:))
ääh tää näppis nyt on mikä on...iskee joskus kun en ole tarkkana..kiittää ja kuulemma jatkaa sopivassa kohdassa...siis näppis
- meriv
vaikka toisaalta..jos mies on miehen kokoinen, niin kyllä sitä katsoo*hymyileeä oli sen huulet sitten törröllään tai ei..
Juu mennään vain röökille..nyt en hermostu...:)))
Sulla selvästi ikävä.....miehen kokoista....:)
Sekin kait kuuluu elämään.
Jaksetaan me..vaikka päivän alinpana aidan seipäänä....- meriv
hai kirjoitti:
Juu mennään vain röökille..nyt en hermostu...:)))
Sulla selvästi ikävä.....miehen kokoista....:)
Sekin kait kuuluu elämään.
Jaksetaan me..vaikka päivän alinpana aidan seipäänä....ikävässä mitään vikaa*hymyilee* kun hyvää ikävöi ei huonosti mene.
Vaan yksi asia oli 5 viikon katkossa hyvää..chattiin ei kiirusta.
ai..nytkö mennään??? *meni* meriv kirjoitti:
ikävässä mitään vikaa*hymyilee* kun hyvää ikävöi ei huonosti mene.
Vaan yksi asia oli 5 viikon katkossa hyvää..chattiin ei kiirusta.
ai..nytkö mennään??? *meni*Olen näkevinäni että meitin jengiä on vähentynyt sätistä......
:)) juuh hyvää ikävää ei kannata heittää pois...- meriv
hai kirjoitti:
Olen näkevinäni että meitin jengiä on vähentynyt sätistä......
:)) juuh hyvää ikävää ei kannata heittää pois...mahtaako olla hedelmäpäivä lauantaina?
meriv kirjoitti:
mahtaako olla hedelmäpäivä lauantaina?
Ei taida olla.....mulla.
Tai siis on vähän muuta jutskaa....
Jos seuraavaan..silloin tuon laatikollisen...:)))- meriv
hai kirjoitti:
Ei taida olla.....mulla.
Tai siis on vähän muuta jutskaa....
Jos seuraavaan..silloin tuon laatikollisen...:)))En luultavasti ole menossa minäkään.
Vaikka ei sitä vielä tiedä, mutta nyt näyttää epätodennäköiseltä.
Kuinkas ne tuparit..*naureskelee* ostan ne maalit valmiiksi.
Tai noh..oliskohan parasta jättää se homma ammattilaisille..*miettii*
Vaan ne tuparit vissiin pitäisi pitää..johan tässä tulikin asuttua *aloittaa pakkaamisen häätöä silmälläpitäen meriv kirjoitti:
En luultavasti ole menossa minäkään.
Vaikka ei sitä vielä tiedä, mutta nyt näyttää epätodennäköiseltä.
Kuinkas ne tuparit..*naureskelee* ostan ne maalit valmiiksi.
Tai noh..oliskohan parasta jättää se homma ammattilaisille..*miettii*
Vaan ne tuparit vissiin pitäisi pitää..johan tässä tulikin asuttua *aloittaa pakkaamisen häätöä silmälläpitäenMuuta ne järjestät.....jamesonii olvii..ne hyviä " maaleja "...:)))
Käys postilla..vai kävitkö jo..." postimies koputtaa kahdesti "...hä häää- meriv
hai kirjoitti:
Muuta ne järjestät.....jamesonii olvii..ne hyviä " maaleja "...:)))
Käys postilla..vai kävitkö jo..." postimies koputtaa kahdesti "...hä hääämissään postissas mitään ollut..mikä lie sensuuri ne niellyt..
just juu ja jamesonilla seinät..sinä alhaalta ja joku muu ylhäältä..*kihertää* meriv kirjoitti:
missään postissas mitään ollut..mikä lie sensuuri ne niellyt..
just juu ja jamesonilla seinät..sinä alhaalta ja joku muu ylhäältä..*kihertää*Piti siellä olla.....
:))) jeps pituuden mukaan..:)))- meriv
hai kirjoitti:
Piti siellä olla.....
:))) jeps pituuden mukaan..:)))galleriasivun postiin..tai noh..ootas..saat oikean osoitteen, mihin lyyti voi kirjoittaa..
meriv kirjoitti:
galleriasivun postiin..tai noh..ootas..saat oikean osoitteen, mihin lyyti voi kirjoittaa..
Rulaa vai toimiiko......
Lyyti oli iloinen kun sai osoitteen...ei malttanut kahville lähtee...:)))- meriv
hai kirjoitti:
Rulaa vai toimiiko......
Lyyti oli iloinen kun sai osoitteen...ei malttanut kahville lähtee...:)))Lyytille*hymyilee' täälläkin Kusti innoissaan polkaisi ja postin kulkaisi. noh ei ehkä ihan runokirjaan yltävä riimi, mutta mallikas..*naureskelee*
meriv kirjoitti:
Lyytille*hymyilee' täälläkin Kusti innoissaan polkaisi ja postin kulkaisi. noh ei ehkä ihan runokirjaan yltävä riimi, mutta mallikas..*naureskelee*
kyllä sun riimittely kelpaa..:)
minäkin lasken aina näin..ylli kalli kolli nelli villi kul...
ääh..näppis iski....:))- meriv
hai kirjoitti:
kyllä sun riimittely kelpaa..:)
minäkin lasken aina näin..ylli kalli kolli nelli villi kul...
ääh..näppis iski....:))tai siis postihenkilö
- Ellenix
Se on tärkeintä, ilme&katse :D
Sisko...kiva lukea sinua..mitä kuuluu..tai siis katselee...:))
Juuh silmiin ja sitten vasta kysytään nimi....
jos muistaa..:))
" katseesi vangitsee minut "..- meriv
hai kirjoitti:
" katseesi vangitsee minut "..Mitä sillä nimellä??? Sehän on vaihdettavissa.
Tosin miehillekkin myydään kalsareita, joissa lisäpullotusta niin ..tuota..just siinä ja pontevuutta pakaroissa.
Mihin sitä tällainen luomunainen push-uppeineen, stay-uppeineen ja kohottavine, kiinteyttävine ym. tasoittavine vaatekappaleineen enää uskoo?? *huokaus* - Ellenix
hai kirjoitti:
" katseesi vangitsee minut "..Minulla on ollutkin ikävä sinnuu, ootkos taas ollut joron jäljillä ... *hymy*
Minulle kuuluu ihan hywwwee ja näkyy ;D
Sätissä kaikki hyvin.
Keskusteluissa vielä paremmin :D
Entäs siull {{{{halaaaaaaa}}}} ??
Silmät on sielun peili ja totuuden torwi.
(*&*)
- PirreXX
eli ulkoinen olemus ja silmät.
Sanoisin että ulkoinen olemus vilkaisu on sekunnin ja silmiin katsominen sitten paaljon pitempi.... - rebecca
ehdottomasti ensin silmät ja huulet ja sitten kädet ja sitten..nooh lopun saat arvata itse.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154