Naisten aloitteellisuudesta

Milloin nainen tekee aloitteen?

Omalle kohdalleni on osunut harvoja naisia, jotka ovat tehneet aloitteen. Joka kerta loppu-illasta ja olen itse ollut niin perseet, etten olisi varmaan aloitetta kyennyt tekemäänkään. Mikä idea tuossa ollut? Onko ne ajatelleet, että tuostapa otan turpa täynnä olevan ukon "hoidoksi" niin se ei osaa edes kieltäytyä? Panemiseksi nuo kerrat nimittäin meni...ei siinä valittamista :)
Mutta olisi kiva kun joku tulisi joskus pokaamaan aikaisemminkin, niin ei tartte aina 04:00 jälkeen kaatokännissä paneskella näiden aloitteellisten kanssa.

Minkälaista miestä nainen tulee pokaamaan?

Olen hyvinkin komea miekkonen. Kun "tunaan" itseni priimakuntoon baariin lähtiessä, niin voi olla varma, ettei naiset tee aloitetta, miksi? Eikö naisetkaan uskalla lähestyä hyvän näköistä vastakkaisen sukupuolen edustajaa?
Jos taas poikkean baariin hetken mielijohteesta täysin taviksen näköisenä, niin taas tärppää.
Pitääkö olla siis kiltin tai "tavallisen" näköinen, että nainen uskaltaa?

Ja sekin vielä, että kertaakaan ei ole nainen lähestynyt jos olen ollut porukassa, aina kun notkun yksin vaikkapa baaritiskillä. Tuon nyt ymmärtää paremmin, onhan se itsellekkin helpomman tuntuista lähestyä yksinäistä "saalista" kun voisi ainakin kuvitella, että seura ei olisi pahitteeksi...

Kertokaapas naiset, mikä saa teidät tekemään aloitteen?

Ja miehet, onko vastaavia, tai päinvastaisia kokemuksia?

11

3190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis tyttö

Keero vatavuoroisesti pokaatko itse tavistyttöjjä vai niitä kauniita?

• Kyllä mä niitä lähden niitä pokaamaan mikä silmää miellyttää :)
        Tottakai osaan katsoa naisesta onko se "out of my league" ja jätän väliin. Tosin se on enemminkin kiinni käytöksestä kuin ulkonäöstä.
        Itse en ...ainakaan omasta mielestäni kulje nenä pystyssä tai muutenkaan käyttäydy niin, että kuuluisin "ylempään kastiin", eli ei pitäisi olla siitäkään kiinni.

Nyt kun selvesin tätä sinulle, niin vastaatkos kysymykseeni, vai viisasteletko lisää? ;)

• sanottuna

pitää olla taviksen näköinen ja siitä syystä minua ei naiset lähentele ;)

• Aina sillon tällön lähtee baariin vähän niin ja näin. Joku longsleeve ja farkut vaan päälle ja baanalle. Toimii.

Sit kun sliippaa ittesä vimpan päälle niin kaikki kyllä tuntuu katselevan, mut lähestymis yritykset kohtaa aika paljon vasta rintaa.

• eräs neito vaan

Jos mies notkuu baaritiskillä, en todellakaan mene ottamaan pakkeja lähtemällä tuosta noin vaan hänelle juttelemaan. Enhän välttämättä sytytä häntä ulkoisesti! Eli ensin pitää olla silmäpeliä, ja sen johdosta voin aloitetta lähteä tekemäänkin.

• Tyttönen

En ole koskaan tehnyt aloitetta tanssilattian ulkopuolella ja tarkoitus olisi kokeilla sitä vaikka ensi viikonloppuna. Itsekin yritän iskeä niitä joita silmä miellyttää (ketä muutakaan?), mutta kynnys olisi kyllä paljon korkeampi mennä jollekin todella komealle kuin ihan tavalliselle puhumaan. Lähinnä sitä pelkää, ettei oma ulkonäkö riitäkään, toisaalta pelkkä ulkonäkökään ei ainakaan omalla kohdallani riitä, vaan olemuksen pitää puhutella jollakin tavalla. On paljon komeita miehiä, jotka eivät pahemmin kiinnosta minua, harvemmin näkee sellaisen joka kolahtaa täysin. Silloin alan saada vähän vipinää tassuihin ja mahdollisesti lähestyn tätä henkilöä. Miehen tulee mieluiten olla silloin yksin. Pukeutumisella ei niin väliä, mutta farkut ja t-paita on ok yhdistelmä, esim. puku korottaa taas sitä kynnystä varsinkin, jollen itse ole pukeutunut mekkoon tai hameeseen. Itsellänikin on aina farkut jalassa. Hametta en uskaltaisi laittaa, paitsi taksilla liikkuessani. Onnistuineimpana diskoiltana mulla oli tosiaan vain farkut ja musta t-paita päällä, eli ei tosiaankaan tarvitse olla minihameessa ja korkokengissä saadakseen huomiota. Ja käyn siis diskoissa vain tanssimassa ja etsimässä poikaystävää. En harrasta yhden illan juttuja.

• Tarkoitin tuo "silmää miellyttävällä" sitä, että vaikka nainen olisikin poikkeuksellisen kaunis, niin en siitä häkelly ja sen takia jätä kokeilematta. Tokihan siinä saa tunteen, että on kovemmat panokset pelissä :) Eihän sitä tietenkään sellaista yritä mikä ei ollenkaan miellytä.

Pitääpä kokeilla ens kerralla kammata tukka otsalle ( kilttipoika-look ), farkut ja t-paita päällä ja yksin liikkeellä. Ihan vaan mielenkiinnosta käykö flaksi ilman, että itse pitää tehdä mitään ;)

• mies 30+

Aika, aika hemmetin harvassa on ne kerrat, kun nainen on tehnyt aloitteen. Toki on tullut näitä puolialoitteita, esim jos olen baaritiskillä tilaamassa, niin tullaan notkumaan siihen kylkeen kiinni, mutta nainen ei sano silti mitään.

Tuo on minulle sattunut myös, että kun taju alkaa kännin takia lähteä, niin sitten haetaan tanssimaan ;D heh! Sitä ennen on tuijotettu vaan. Tosin kännin takia panot jäi minulta haaveeksi.

Mutta, jos summaan, niin yleensä ne aloitteen tekevät naiset ovat just niitä jotka ei kiinnosta vastaavasti minua, ikävä kyllä :/

• roosa

kyllä meilläpäin naiset pruukaa jutella miehille, kun mies kohdalle osuu. ei siinä mitään erityisiä silmäpelejä kai tarvita. juttu on siinä, ettei sitä juttelua tarvitse ottaa niin vakavasti: jos menet juttelemaan jollekin, ei se todellakaan ole aina mikään helvetin "alote"-> en tosiaan halua naida kaikkia joiden kanssa juttelen baarissa, ja silti voi olla ihan kiintoisat keskustelut. Älkää olko niin tosissanne niin flaksikin käy sutjakammin. Kai.

• nella

Niin mäkin juttelen kaikille, ketä kohdalle sattuu. Mut se on toki vaan juttelua eikä missään tapauksessa mitään pokaamista! Kivahan se on uusiin ihmisiin tutustua. Joskus vaan sattuu silleen, että miehet on tosi aggressiivisia ja kun "tekee alotteen" eli aloittaa jutustelun, niin ne saattaa huutaa jotain että ei kuule kiinnosta yhtään sun jutut vitun bimbo! Mun mielestä se on ihan tarpeettoman ilkeetä, kun vois nätimminkin ilmaista tuon kiinnostuksen puutteen. En mä kyllä tajua sitäkään, että jos ei huvita kellekään jutella, niin mitä sitä sitten baariin änkeekään, kun yhtä hyvin vois dokata kotona! Olen kuullut, että on sellaisia miehiä, jotka juttelee baarissa vain omasta mielestään "todella kauniille naisille" , rumemmilla on ilmeisesti huonot jutut. Mutta sehän on tietonen riski, kun ulos lähtee: joku rumakin voi tulla puhumaan tai sitten sellainen niin kaunis, että on "out of my league", jolle ei sitten taas voi puhua, kun on itte liika ruma mies puhumaan niin kauniin naisen kanssa. Joo. Olis varmaan helpompaa, jos kaikki juttelis kaikille ihan ulkonäköön katsomatta! Ei jutteluun ole vielä kukaan kuollut enkä tiedä, että siitä kukaan olis edes vammautunut....

• tai näin...
        nella kirjoitti:

Niin mäkin juttelen kaikille, ketä kohdalle sattuu. Mut se on toki vaan juttelua eikä missään tapauksessa mitään pokaamista! Kivahan se on uusiin ihmisiin tutustua. Joskus vaan sattuu silleen, että miehet on tosi aggressiivisia ja kun "tekee alotteen" eli aloittaa jutustelun, niin ne saattaa huutaa jotain että ei kuule kiinnosta yhtään sun jutut vitun bimbo! Mun mielestä se on ihan tarpeettoman ilkeetä, kun vois nätimminkin ilmaista tuon kiinnostuksen puutteen. En mä kyllä tajua sitäkään, että jos ei huvita kellekään jutella, niin mitä sitä sitten baariin änkeekään, kun yhtä hyvin vois dokata kotona! Olen kuullut, että on sellaisia miehiä, jotka juttelee baarissa vain omasta mielestään "todella kauniille naisille" , rumemmilla on ilmeisesti huonot jutut. Mutta sehän on tietonen riski, kun ulos lähtee: joku rumakin voi tulla puhumaan tai sitten sellainen niin kaunis, että on "out of my league", jolle ei sitten taas voi puhua, kun on itte liika ruma mies puhumaan niin kauniin naisen kanssa. Joo. Olis varmaan helpompaa, jos kaikki juttelis kaikille ihan ulkonäköön katsomatta! Ei jutteluun ole vielä kukaan kuollut enkä tiedä, että siitä kukaan olis edes vammautunut....

Juttelussa on riski. Moni luulee, heti että on kiinnostunut muustakin kun juttelusta ja se sitoo johonkin. Jos et juttelun jälkeen olekaan kiinnostunut niin saat kuulla kunniasi. Ja jotkut miehet loukkaantuu kun on turhaan kuluttanut kallista aikaansa pelkkään jutteluun ja se ei kehkeytynytkään mihinkään. He eivät ilmeisesti halua vain jutella eri asioista ja tutustua ihmisiin...

Ja jos taas ei juttele, kuulee että mikä sä luulet olevas ja miksi ei vois vaan jutella jne.

Vaikeaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe