-gallup.
kuinka paljon
13
484
Vastaukset
- akuu
1220e ex-mies ja kaveri.
opetus: älä lainaa rahaa- lainaajaaaa
19 e
- Kyo-kun
...yhteensä 154 €.
- -HP-
tuossa on kahden ihmisen velat minulle
- Alik. Kine
Yks kaveri on viitisen euroa velkaa kyydistä, kun kyytsäsin sen juhannuksena kapakkaan.
- gfd
Jotain 50 euroa..
- Nanna
Minulle ollaan velkaa tasan 0e.
Olen pari kertaa lainannut siskolle rahaa, joka kerta olen saanut ne takaisin heti kun palkka/opintotuki rapsahtaa hänen tililleen. Muille en ole rahaa lainannut, eipä ole kukaan kyllä kysellytkään, "meidän piireissä" kun rahanlainaamista ei harrasteta. - blackmagictiger
en tiedä mutta jos oltais pyytäisin maksamaan takaisin
- apu
olen huomannut,on ihmisiä ,joille velallisia kertyy,mun mielestä,jokin kyydin tarjoaminen tai pikku apu,ei velkaa.kaikkea velkoen,tulee kovaksi.Rahaa ei pakko jakaa,ei velallisia
- mixeri85
60e ex jätkä
100e nykyinen avo
20e kaveri
eli 180e... ei niin hirveesti.
mut olis silti kiva saada rahat takaisin.. ainaki kaverilta ja exältä.. vain 1070 euroa..
- silence87
n. 5 euroa.
- velkoo
Huimat 20 senttiä on kaveri mulle velkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999