Valmistaako pedigree,friskies ym. vehnättömiä koiranruokia? Meille tulossa vehnäallergikko ja tämä on aika pieni paikkakunta niin mietin että pitäisikö alkaa tilaamaan jostain jos tavallisesta ruokakaupasta ei löydy...
Vehäallergia
7
801
Vastaukset
en oo koittanu tiiän et sertissäkään ei mainita mut voi aiheuttaa ihottumaa herkille. osta aina iso säkki eläin kaupasta esim franks cold tai rokavarastos hauhau tai mikälie mis lukee vehnätön
- samalla linjalla
Minulle on ruuan valmistaja sanonut, että ne tehdään kuitenkin samalla linjalla joten vehnä jäämiä voi olla...
- eläinkaupasta
samalla linjalla kirjoitti:
Minulle on ruuan valmistaja sanonut, että ne tehdään kuitenkin samalla linjalla joten vehnä jäämiä voi olla...
kunnon ruokaa,tiedät ainakin mitä siinä on. meillä vaihdettiin just allergian takia lupasta nutro choiceen, (ei tarvi edes antaa niin paljon kun luppaa,) karva parantunu,kakkat vähentyny, koiran maha pysyy kunnossa :)
- Ellu
vastauksista! Koiralla ei ole kovin paha allegia, luulen että kokeilemalla pääsen parhaisiin tuloksiin :)
- angel
oma koirani syö hau haun vehnätöntä ruokaa ja kyllä muitakin..riippuu mitä kaupasta löytyy...
- Minski
Kyllä allergiselle kannattaa syöttää eläinkaupan lisäaineettomia ja vehnättömiä ruokia. Markettiruoat sisältävät paljon lisäaineita ja kaikennäköistä moskaa. Eläinkaupan ruokaa ei tarvitse eyöttää yhtä paljon kuin markettiruokia, joten ruokkiminen eläinkaupan ruoalla ei paljon kalliimmaksi tule.
Tässä hyvä linkki:
http://kks.aptual.com/kks.php/fi/etusivu/jutut/koiranruokinnas- Riikka
ovat ainakin:Frank´s Pro Gold,Eagle,ProFormance ja Nutro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870