mahdollisesti aina kielletään riittävän vaikeilta ja ns. haasteellisilta persoonilta osallistuminen onko kokemuksia paremmista tuloksista nykyään?
nykyaikaa
7
743
Vastaukset
- ACD or....
mihin pyrit ksysymykselläsi, voitko täsmentää?
Hyvää ötyä! voisiko apua antaa heillekin kun on kertynyt kokemusta elämästä
- mitenkäs
kaksi sceidologia eivät ymmärrä toisiaan? Tehän olette kommunikoinnin ammattilaisia?
olipas vitsikästä ihanko itse ajattelit
- noin...
Onko sinulla useinkin tapana vastailla itsellesi?
noin... kirjoitti:
Onko sinulla useinkin tapana vastailla itsellesi?
teorian pohjalta kaikki kiertää kehää niin juorut kuin keskustelutkin ja kommunikaatio on niin kivaa ja yksinkertaista
- aha...
jii71 kirjoitti:
teorian pohjalta kaikki kiertää kehää niin juorut kuin keskustelutkin ja kommunikaatio on niin kivaa ja yksinkertaista
Selevä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440