salarakas??? haloo!!!

mä en tiedä mitä mieltä muut ootte, mut mua ainakin ärsyttää sana salarakas. sehän on salapano. jos se olis rakkautta, niin eihän sen sitten pitäis olla salaista. jos rakastaa toista ihmistä, niin eihän sitä halua pitää salaisuutena. naimisissa olevat miehet jotka harrastavat tätä salailua, haluavat mun mielestä syödä kakun ja pitää sen. eli pitää vaimon ja tään salapanon. mä en vaan ymmärrä et miten nää niin sanotut salarakkaat antaa huijata itteään. jos mies olis rakasunut, niin sehän lähtis tän rakkauden matkaan. eihän siinä enää välittäis et onko lapsia tai naimisissa. miehet vaan yleensä sanoo (mun käsityksen mukaan) et ne ei voi jättää lapsiaan. suomennettuna: mä oon kyllästynyt suhun.
onhan niitä poikkeuksiakin olemassa ja kyse on oikeasti rakkaudesta.
tää sana salarakas vaan särähtää mun tärykalvoon tosi pahasti. et silleen.

9

1349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Animus

...asiaa siltä kannalta et jos haluat julkisuuteen ei todellakaan oo nopeampaa keinoa kun ryhtyä jonkun julkimon salarakkaaksi ja laittaa seiskaan nimetön tekstari siitä. Eli se on erinomainen keino saada parempia töitä. Pääset levyttämään ja juontajaksi ;))

Mun mielestä salarakas on ihan kiva sana. Salapano on liian ruma yleiseen käyttöön.

• toisaalta nää niin kutsutut salarakkaat on kai toisaalta fiksuja, koska mun käsittääkseni ne saa rahaa esim. seiska lehdeltä?
        kyllä kaikki niiden toilailut panee miettimään et onks tyhmempää ja ehkä epätoivoisempaa tapaa päästä julkisuuteen?
        mikä saa ihmisen haluamaan niin kovasti lööppeihin ja "julkkikseks" et ne voi antaa itestään bimpon kuvan. ainakin kaikki mun tutut pitää niitä vähän säälitävinä (en tiedä onko se just oikea sana kuvaamaan heitä) ja tyhminä, koska ne tekee suunnilleen mitä tahansa ollakseen lööpeissä.
        en mä kyllä haluais pärstääni joka paikkaan jos mä "koheltaisin" samalla tavalla. kai mä oon sit kans tyhmä?
        hauskaa päivänjatkoa kaikiille. mun tätyy valitettavasti lähtee töihin. enkä taida kyllä päästä niitä töitä tekemällä lööppeihin.

• Sonninen

Miehet kun pettää, he ovat vastuuttomia, perheestään välittämättömiä surkimuksia joista pitää ottaa heti ero. Nainen kun pettää, miehen pitäisi katsoa peiliin ja pitää naisestaan parempaa huolta. Aina kun joku pettää, mies on syyllinen.

• Nyyh

Byääähhh....yhyyy....

• naa-naa-nalle

..siun salarakas? ;)

• naa-naa-nalle

Heiiii....salarakashan on se pehmoinen teddynalle lelu, joka otetaan kainaloon peiton alle :D

• ggnojoP

Salarakas on vain median ymppäämä mahdollisimman
      suuren lukijakunnan tavoittamiseksi lellitelty
      trendisana.

Salapano on liian "roisi" tietyille hiippakun-
      nille, eikä ahne media pysty rokottamaan tarpeeksi
      helppoon menevää lukijakuntaa.

• Minä

en ole salarakas enkä salapano vaan "yksityinen ystävä", Näin totesi naimisissa oleva ystävänä, jonka kanssa minulla ei ole suhdetta eikä seksiä ollut koskaan, mutta jonka vaimo on niin mustasukkainen, että hän tapaa minua salaa. Tosin hänen tyttärensä ja poikansa (aikuisia molemmat)kyllä tietävät minusta.

• ggnojoP
        Minä kirjoitti:

en ole salarakas enkä salapano vaan "yksityinen ystävä", Näin totesi naimisissa oleva ystävänä, jonka kanssa minulla ei ole suhdetta eikä seksiä ollut koskaan, mutta jonka vaimo on niin mustasukkainen, että hän tapaa minua salaa. Tosin hänen tyttärensä ja poikansa (aikuisia molemmat)kyllä tietävät minusta.

Siehä oot kui Virolaisen kanssa kaveri.

Se eka Kaarina oli jjust tommone.. ;)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe