Hei, olemme muuttamassa Hyvinkäälle ja saamme melkoisella varmuudella lapsemme Anttilan päiväkotiin, jonka yhteydessä sijaitsee myös alakoulu, ykkös ja kakkosluokat. Kysyisinkin onko kellään kokemuksia kyseisestä päiväkodista, varmasti hyvä, mutta näin vieraspaikkakuntalaisena haluaisin hiukan lisä infoa. Kiitos!
Anttilan pk, Hyvinkää
6
821
Vastaukset
- akkukaapeli
aivan ihana mellä poika käy ekaa luokkaa siellä ja toinen päivähoidossa . aivan ihana hoitajat ja opetaja ovat mukavia pienempi muotoinen koulu kun isot ja kolkot koulut. kotimaisempi . Tervetuloa Hyvinkäälle
- hönöhena
teetkö ruokaostoksesi sitten pyrtsillä?
- akkukaapeli
useinmiten muuten joskus käydään prismassa 1 x viikko muuten pyrtsillä
- Muuttamassa
Kävimmekin vkonloppuna ajelemassa Hyvinkäällä, päiväkoti pihoineen näytti oikein suojaisalta ja mukavalta. Tuo pyrtsi.... mikäs se sitten on? Veikkesimme että tarkoitatte Spar Pyrhöstä?
Iso kauppa näytti olevan.- dwadwdawdawd
No ei se nyt mikää jättikauppa oo :DD ku vaan tollanen pieni kioskin kokonen lähikauppa :))) jos ihan kaupassa pitää käydä nii nykyään olis sitte jo kauppakeskuksetki... vaikka alotus viestistä onki jo yli 7 vuotta :D
- Palaa muistot mielee
Oo... se oli ihana paikka!! olin siellä siis nuorempana (nyt oon 13), ja suosittelen lämpimästi! Kaikki hoitajat oli kivoja (vaikka ei välttämättä ookkaan enää samoja) ja kaikki oli niin ihanaa ja rentoa!!
Kaipaan vieläki sinne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670