En muista mistä kuulin tämän, mutta on kyllä niin hyvin sanottu, että pakko jakaa teillekkin. Se menee kutakuinkin näin:
"Ei ole olemassa ylipainoisia ihmisiä, vaan heidän vartalonsa on täydellinen sen hetkiseen elintapaan nähden"
...antaa vähän ajattelemisen aihetta.
Pari vuotta sitten heräsin itse laihduttamaan vaikkei monen mielestä aihetta olisi ollutkaan. Itseä vaan häiritsi ylimääräiset makkarat vyötäröllä, ne kun ilmaantuvat vaikkei painoa paljoa olisikaan. Silloin painoin 88kg. Pituutta mulla on 185, eli varmaan olisi indeksien mukaan vielä normaalipainossa. Päätin kuitenkin, että nyt lähtee makkarat.
Tässä miten putosi 12kg 3 kuukaudessa:
-joka toinen päivä vähintään 10 kilsaa rullaluistellen.
-Syödessä ei koskaan vatsaa täyteen. Sen verran vain, että nälkä lähtee.
-Vaihdoin sinisen maidon rasvattomaan
-Margariinin tilalle sulatejuusto ( ~15% rasvaa kai )
-kahvista sokeri pois ( tästä tuskin paljoa oli apua )
-Aina jos teki mieli napostella jotain, join puoli litraa vettä, niin himot kaikkosi. Tosin välillä kyllä napostelin, kun en laihdutusta mitenkään vakavasti ottanut.
Siinä. Ei mitään poppakonsteja, eikä radikaaleja ruokavalion muutoksia. Monellehan tuo liikkuminen on varmasti ylivoimainen kynnys, mutta silloin voi kysyä itseltään haluaako todella laihtua. Ei ne läskit itsestään siitä lähde. Paino putosi ja on yhä ~75kg. Ja makkarat lähti.
Tärkeintähän on motivoida itsensä asiaan. Ei siitä mitään tule jos ei ole valmis vaivaa näkemään.
-the end-
Pudotus on helppoa jos oikeasti haluaa
1
539
Vastaukset
- samaa mieltä
Juu ei mitään poppakonsteja.
Toi on tosiaan se tärkein neuvo oikeastaan, että syö vähemmän. Siis: syö vain sen verran että nälkä lähtee, ei mahaa täyteen. 3 leivän sijaan 1. Ja niin eteenpäin. Kun tota syöntiä vähentää niin kohta huomaa että pärjää huomattavasti vähemmän ruoalla ilman hirveää näläntunnetta. Ja sen jälkeen sopivalla kalorimäärällä elämine onkin paljon helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164