Hei. Onko täällä muita isoista ryhmäsessioista kiinnostuneita (ei siis vain näitä kolmenkimppa ja muita parinvaihdoista kiinostuneita)? Oon yrittänyt löytää muita samanhenkisiä, joita kiinnostais vähän isommat ryhmapanot. Itse pienempää kimppakivaa kokeilleena (2 naista ja 2 miestä) haluaisin kokeilla jotain hiukka isompaa sessiota.
Kimppakivaa
18
7222
Vastaukset
missä päin maailmaa se vois tapahtua t, kiinnostunut
- mies 30
Moikka, olen siisti taitava suuresta kimpasta kiinnostunut mies, ikää on 30v, laita meiliä ja tietoa missä olet aikomassa juttua toteuttaa, olen valmis mukaan. Myös bi henkisyyttä löytyy. Olen ok näköinen ja mukava mies.osoite: jeppexi@suomi24.fi
Jos mahtuu mukaan, tässä olisi 30v "kookas", siisti, samoja juttuja aikaisemminkin harrastanut mukava mies! Ehkä myös nainen saatavissa mukaan;)
Mistäpäin olet? Laita mailia adventureboy@suomi24.fi - pian touhutaan!- olette
Mistäpäin olette, minne menette ...
- pohjoisen poika
sukkaed kirjoitti:
vaasa entäs te
Olen Rovaniemeltä, meinaatteko tulla ruskareissulle ...
- dainamai
kiinnostaa ihan tosi paljon. turusta olen. 25 n.
- Jussi_03
kyllä. Kaikenlainen kimppakiva heteroseksinä...
jussiu2@suomi24.fi- iitu-liinux
Mulle tosiaan sopisi Helsinki tai Tampere, tosin paikasta en tiedä. Jos jollain olis jokin asunto, niin vois olla aika hyvä juttu. Mutta muuten mulle voipi kirjoitella sähköpostia (laura_k22@suomi24.fi) tuosta tapaamisesta, jos suinkin sellaisen saisi järjetetty. Olis kyllä kiva, jos mukaan liittyisi myös enempi naisia ja bi-miehiä (tai siis tämä olisi minun toiveeni.)
- iitu-liinux
iitu-liinux kirjoitti:
Mulle tosiaan sopisi Helsinki tai Tampere, tosin paikasta en tiedä. Jos jollain olis jokin asunto, niin vois olla aika hyvä juttu. Mutta muuten mulle voipi kirjoitella sähköpostia (laura_k22@suomi24.fi) tuosta tapaamisesta, jos suinkin sellaisen saisi järjetetty. Olis kyllä kiva, jos mukaan liittyisi myös enempi naisia ja bi-miehiä (tai siis tämä olisi minun toiveeni.)
Piti tosiaan laittaa tuo edellinen yleiseksi ilmoitukseksi kaikille...
- Nautiskeleva pari
osallistua löytyisi, esim. 2-3 paria ja muutamia hyvinvarustettuja, kokeneita ja miehekkäitä 3.pyöriä niin meilläkin olisi kiinnostusta mukaan.
Nainen bi, mies hetero.jep tasokastakin on riippuen teidän vaatimukisista tietenkin ja kolmaspyörä idottaa pyörimisen alkamista laittaakahan postia niin keskustellaan lisää tikki79@suomi24.fi
- osterii
Olen 21v komea mies turusta, ja haluaisin olla myös mukana ryhmäpanoissa! osteri00@luukku.com
Eteneekö homma? Osallistujia näyttää löytyvän - miten jatketaan.. olisi vain kiva päästä eteenpäin:)
Kuulostaa hienolta! Kivalla porukalla seksi on hienoa. Kirjoittele!
ville100@jippii.fi
Olen HKIstä,188cm,90kg. Ikää on 32v - PassionateMale
Moikka
Täälläkin löytyy kiinnostusta isompaan ryhmäsessioihin. Toki pienimpikin ryhmä kiinnostaa, jos ei löydy tarpeksi ihmisiä isompaan ryhmään...
Olen 35v mies Turusta, passionatemale@suomi24.fi - Jellona
Kimppa kiinnostaa eli olen 32v mies Helsingistä. 187cm,88kg. Kalu on 17.5cm ja 4.5cm paksu. Ottakaa yhteyttä! Yksinäiset naiset ottakaa kanssa yhteyttä;) jellona31@jippii.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081