Kimppakivaa

iitu-liinux

Hei. Onko täällä muita isoista ryhmäsessioista kiinnostuneita (ei siis vain näitä kolmenkimppa ja muita parinvaihdoista kiinostuneita)? Oon yrittänyt löytää muita samanhenkisiä, joita kiinnostais vähän isommat ryhmapanot. Itse pienempää kimppakivaa kokeilleena (2 naista ja 2 miestä) haluaisin kokeilla jotain hiukka isompaa sessiota.

18

7222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä päin maailmaa se vois tapahtua t, kiinnostunut

• mies 30

Moikka, olen siisti taitava suuresta kimpasta kiinnostunut mies, ikää on 30v, laita meiliä ja tietoa missä olet aikomassa juttua toteuttaa, olen valmis mukaan. Myös bi henkisyyttä löytyy. Olen ok näköinen ja mukava mies.osoite: jeppexi@suomi24.fi

• Jos mahtuu mukaan, tässä olisi 30v "kookas", siisti, samoja juttuja aikaisemminkin harrastanut mukava mies! Ehkä myös nainen saatavissa mukaan;)

Mistäpäin olet? Laita mailia adventureboy@suomi24.fi - pian touhutaan!

• olette

Mistäpäin olette, minne menette ...

• vaasa entäs te

• pohjoisen poika
        sukkaed kirjoitti:

vaasa entäs te

Olen Rovaniemeltä, meinaatteko tulla ruskareissulle ...

• dainamai

kiinnostaa ihan tosi paljon. turusta olen. 25 n.

• jokanen kaukana

• Jussi_03

kyllä. Kaikenlainen kimppakiva heteroseksinä...

jussiu2@suomi24.fi

• iitu-liinux

Mulle tosiaan sopisi Helsinki tai Tampere, tosin paikasta en tiedä. Jos jollain olis jokin asunto, niin vois olla aika hyvä juttu. Mutta muuten mulle voipi kirjoitella sähköpostia (laura_k22@suomi24.fi) tuosta tapaamisesta, jos suinkin sellaisen saisi järjetetty. Olis kyllä kiva, jos mukaan liittyisi myös enempi naisia ja bi-miehiä (tai siis tämä olisi minun toiveeni.)

• iitu-liinux
        iitu-liinux kirjoitti:

Mulle tosiaan sopisi Helsinki tai Tampere, tosin paikasta en tiedä. Jos jollain olis jokin asunto, niin vois olla aika hyvä juttu. Mutta muuten mulle voipi kirjoitella sähköpostia (laura_k22@suomi24.fi) tuosta tapaamisesta, jos suinkin sellaisen saisi järjetetty. Olis kyllä kiva, jos mukaan liittyisi myös enempi naisia ja bi-miehiä (tai siis tämä olisi minun toiveeni.)

Piti tosiaan laittaa tuo edellinen yleiseksi ilmoitukseksi kaikille...

• Nautiskeleva pari

osallistua löytyisi, esim. 2-3 paria ja muutamia hyvinvarustettuja, kokeneita ja miehekkäitä 3.pyöriä niin meilläkin olisi kiinnostusta mukaan.
      Nainen bi, mies hetero.

• jep tasokastakin on riippuen teidän vaatimukisista tietenkin ja kolmaspyörä idottaa pyörimisen alkamista laittaakahan postia niin keskustellaan lisää tikki79@suomi24.fi

• osterii

Olen 21v komea mies turusta, ja haluaisin olla myös mukana ryhmäpanoissa! osteri00@luukku.com

• Eteneekö homma? Osallistujia näyttää löytyvän - miten jatketaan.. olisi vain kiva päästä eteenpäin:)

Kuulostaa hienolta! Kivalla porukalla seksi on hienoa. Kirjoittele!
      ville100@jippii.fi
      Olen HKIstä,188cm,90kg. Ikää on 32v

• PassionateMale

Moikka

Täälläkin löytyy kiinnostusta isompaan ryhmäsessioihin. Toki pienimpikin ryhmä kiinnostaa, jos ei löydy tarpeksi ihmisiä isompaan ryhmään...

Olen 35v mies Turusta, passionatemale@suomi24.fi

• Jellona

Kimppa kiinnostaa eli olen 32v mies Helsingistä. 187cm,88kg. Kalu on 17.5cm ja 4.5cm paksu. Ottakaa yhteyttä! Yksinäiset naiset ottakaa kanssa yhteyttä;) jellona31@jippii.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe