vakuutus meklarit

vaihdon aika

onko kenelläkään kokemuksia vakuutus meklareista,hyviä tai huonoja?

4

2236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMM

Vakuutusmeklarit tarjoavat asintuntevaa palvelua vakuuttamisvaihtoehtojen vertailussa. Kokemukset ovat hyviä, pääsääntöisesti. Rahaliikenne tapahtuu asiakkaan ja meklarin välillä, joten Tarmon kommentti liittynee eläkevakuutusten myyntiin meklarinimikkeen suojasta käsin. 'Oikean' meklaritoiminnan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ongelma meklaritoiminnassa on se, että aivan pienet asiakkaat eivät pysty meklareita käyttämäään, sillä heidän vakuutusmaksujensa netotus ei kompensoi laskutusta (arvio). Netotus siis tarkoittaa sitä, että vakuutusyhtiö laskee hintoja asiakkaan siirryttyä meklarin hoitoon.

• jorppe

Vai tarjoaa ne!! Tuttavani oli vuosi sitten käyttänyt meklareiden palveluksia ja nyt itse kilpailuttamalla saanut useiden satojen eurojen hyödyn meklareihin verrattuna. Ko yritys jonka lv.2milj.eskoo et sillee!!

• Tapiolan Urho

Uuden vakuutusedustuslain mukaan meklarit ottavat palkkion asiakkaalta, eivät vakuutusyhtiöltä, jonka tuotteen ovat myyneet. Aiemminhan meklarin toimintaa on sanellut vakuutusyhtiöiltä saadut palkkiot mutta uuden lain myötä toiminta muuttunee läpinäkyvämmäksi. Samoin vakuutusyhtiöiden omilta edustajilta tarvitaan parempaa ammattitaitoa ja niin sanotut puuhastelijat poistuvat alalta toivon mukaan kokonaan.

• Anonyymi

Pukki kaalimaan vartijana! Tarjoavat että Pannaan säästöt puoliksi eka vuodelta. No tämähän ajaa meklarin pyytämään tarjousta sisällöstä välittämättä, oikeasti ehdoista ei välitetä mitään, ainoastaan halpa hinta kiinnostaa. Huijausta koko homma, pyrkivät maksimoimaan vain oman tilin, ei muuta. Itse olen hoitanut kilpailutuksen itse ja keskustellut eri yhtiön edustajien kanssa ja näin varmistanut sisällön ja korvattavuuden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33