..ja tähän vois laittaa vapaamuotoisia perusteluja puolesta ja tai/vastaan :))
Oletko tyytyväinen itseesi..
27
1491
Vastaukset
- ggnojoP
Pakarat eivät tunnu istuvan näihin stringeihin,
vaikka kukapa niitä näkisi niitä dieselieni alta.
Niin ja miehusta tuppaa esiin ihonmyötäisen toppi-
ni alta.
Ja voih... kulmakarvat... taas pitää nyppiä!
Pradani eivät kiillä enää, pitää mennä Anttilaan.
Käteni ovat kuin 25-vuotiaan vanhuksen..voihh..
Kasvoni...Iiiik! Äkkiä kosmetologille. Mustapäitä,
hyiiiiii!!!
Rinnat ovat kuin, no, on niitä lautoja muitakin...
Hyh mikä ihme tuoksuu... voi ei...3 tuntia vanha
oidetualee. Äkkiä suihkuun ja kaikki alusta...
Hmmmm
Jaukautunut persoonani kiukuttelee... ;DDDSanin kirjoitti:
olla nopee!
Äkkiä sä noi vetäisit, nehän vois melki uskoa siltä pohjalta ;)ei tullu mieleen ihan kaikki.. voihan se joskus olla häpeekin ;)
- ggnojoP
Sanin kirjoitti:
ei tullu mieleen ihan kaikki.. voihan se joskus olla häpeekin ;)
on se, että yhdistää YSL:n ja RdL:n, kun lisäksi
sotkee Kenzo'n ja Axe'n... Krhhömmm
No nii... :) - Sani
ggnojoP kirjoitti:
on se, että yhdistää YSL:n ja RdL:n, kun lisäksi
sotkee Kenzo'n ja Axe'n... Krhhömmm
No nii... :)kohta maan alle häpeästä, kun tuon kerroit.. ainoa minkä tunnistan on Hugo Boss, suosikkini.. itselläni ;)
- mirham
Sani kirjoitti:
kohta maan alle häpeästä, kun tuon kerroit.. ainoa minkä tunnistan on Hugo Boss, suosikkini.. itselläni ;)
kunhan laihtusin about 15 kiloo,olisin aivan muussa ammatissa,asuisin täysin eri ympyröissä ,mutta muuten ihan jees...
- Sani
mirham kirjoitti:
kunhan laihtusin about 15 kiloo,olisin aivan muussa ammatissa,asuisin täysin eri ympyröissä ,mutta muuten ihan jees...
..sitä on liikkeellä, vähän mielialan mukaan.
Hymyillään kun tavataan, kaikesta huolimatta tai juuri siksi :))
- 44aeniM
En.
Kun "henkinen kehitys" alkoi olla voimissaan - kroppa heitti vapaalle..:(((
En kyllä silti vaihtaisi takaisinpäin:))..terveys?!
Henkisestä puolesta saa varmasti voimaa, positiivisuudesta, rakkaudesta, elämänilosta...:)
- bluepoem
He niin mainio kysymys että oikeen aloin matemaatikoksi.
Että joo... samalla vois kysyä että oletko terveellä itsetunnolla varustettu.
No mä vastaisin saman prosentti-jakauman mukaan...
OLEN ja EN OLE
Olen siis itseeni tyytäinen,, minulla on aika terve itsetunto noin ulkoisesti arvelluttavista lähtökohdista huolimatta.
15 % epäilystä on kuitenkin olemassa,,, tulee "huonoja päiviä" yms.
Mikä sitten kuuluu tuohon 85 % ja mikä 15 % vaihtelee lähespäivittäin.
Mutta kun on taas kerran rakastunut ;)) niin tuolla prosentti jakaumala kyllä jaksaa taapertaa eteenpäin elämässä. ;))..yks heikko niistä runsaista huonoista puolista!
'Uhosin' jossain aiemmin et pitäis pudottaa n. 15 kiloa, ois varmaan mageeta painaa n. 40 ;)
85/15 näyttää jotenkin hyvältä; ettei olis liian tyytyväinen itseensä, aina vähän petraamisen varaa.
Ja olettais että rakkaudellakin silloin entistäkin parempi tulevaisuuden ennuste.
- Animus
...nimittäin tää vaaka-horoskooppimerkin tyypillinen vika tai huono puoli tai...
Siis tää hössötys, soutaminen ja huopaaminen. Mä oon varsinainen tippaleipäaivo. Ei mulla oo vaikeuksia tehdä päätöksiä, mutta kun se on tehty alkaa vaistomainen pohdiskelu: entäs jos, mutta kun, mut onko otettu huomioon se että jne jne. Se tuppaa joskus rasittaa. Kyllä sitä voi lieventää, hakkaa päätä seinään ja huuttaa että "PÄÄTÖS ON TEHTY JA SE SIITÄ" kolme tuntia niin helpottaa ;))
Muutenhan vaaka on merkeistä parhain! Esim rakastuneena ehdottomasti paras kumppani, tosi sopeutuvainen ja joustava ja viehättäväkäytöksinen...no ei oo kokemusta ;)
Uskonkohan mä horoskooppeihin....?Kolme tuntia onneksi aika lyhyt periodi ihmisen elämässä... ellei näitä tuu ihan tämän tästä ;))
- tosi-jorma
Pitkästä aikaa... ;)))
Mutta, kyllä mun on pakko sanoa, että kyllä mä olen tyytyväinen itseeni kaikin puolin... ;)))
Vaikka toki korjattavia ajatuksiakin löytyy, mutta jos en olis itseeni tyytyväinen, niin enhän mä tulis edes itseni kanssa toimeen... ;)))
Saati sitten muiden... ;)))))
Joten Hyvä Näin... ;))))))Pitkästä aikaa niin ;)
Sinäpä heitit kamu viisaan pointin! Tervettä itsetuntoa, enkä mitään muuta kyllä ois oottanutkaan ;) (kuis monta näitä ;)))))) osoittaa, että tosi mukava nähdä sua ja kultaasi täällä palstalla :))
- sinkku55
Sehän on vain hyväksyttävä millainen on.
Ainut mitä en joskus itsessä hyväksynyt on pituus,mut nyt olen tyytyväinen,kun olen näin pieni nainen:)))))siis ollaan, että siihen tyytyminen mitä on saanut, ulkoisesti :)
Nykyään kun nuo plastiikka yms. -kauneuskirurgit vissiin yleistyneet. Mistä mä luin/näin vai näinkö unta ;) Että tää Anu Saagim ois pidennyttänyt jalkojaan, kuvittele kun jo ennestään oli sitä ukkoaankin varmaan päätä pidempi ;)- sinkku55
Sanin kirjoitti:
siis ollaan, että siihen tyytyminen mitä on saanut, ulkoisesti :)
Nykyään kun nuo plastiikka yms. -kauneuskirurgit vissiin yleistyneet. Mistä mä luin/näin vai näinkö unta ;) Että tää Anu Saagim ois pidennyttänyt jalkojaan, kuvittele kun jo ennestään oli sitä ukkoaankin varmaan päätä pidempi ;)Luulisi jo pituus riittävän,on jos toi on totta,niin ukko saa kävellä sen jalkojen välistä:)))
- Sani
sinkku55 kirjoitti:
Luulisi jo pituus riittävän,on jos toi on totta,niin ukko saa kävellä sen jalkojen välistä:)))
Kun kuvittelin miten Ristomatti kävelee vaimonsa jalkojen välistä, eikä tee edes tiukkaa ;))
Kai he vielä on pari...
- suna45
olen tosi tyytyväien olin mennä viikoolla onnekas ja pääsin muuttumisleikkiin ja vauh,mitä saikaan näkyviin ,jotain sellasta mitä en tietänyt kasvoistani löytyvän,ja uudet vätit meikkiin lopputulos oli aika hyvä etten sanos;))ja mutenkin olen eläämääni tyytyväinen!
kiitos kysymästä;))- Sani
..se jossain lehdessä se muuttumisleikki?
Taidanpa udella nyt liikaa ;) Vastaaminen vapaaehtoista, kuten tiedät.
Jos hiukset ja kaikki laitettiin/muutettiin, niin olithan sä onnekas tosiaan. Saakohan niissä vaatteitakin itselleen? - suna45
Sani kirjoitti:
..se jossain lehdessä se muuttumisleikki?
Taidanpa udella nyt liikaa ;) Vastaaminen vapaaehtoista, kuten tiedät.
Jos hiukset ja kaikki laitettiin/muutettiin, niin olithan sä onnekas tosiaan. Saakohan niissä vaatteitakin itselleen?oli paikallis lehdessä haku tavallisista naisista jotka haluavat osallistua satakunnan messujen aikuismalliksi,ja minä tietenkin "hulluna" kokeilun haluinen ja niin sitä siellä sit oltiin ja sitä kautta pääsin stailaikseen.että näin;))
- tuffe
En muista koska olisin ollut kehooni tyytyväinen, ehkä kun olin raskaana, silloin taisin vähän löysäillä siinä hommassa. Olin Twiggyn aikana parhaassa teini-iässä, minusta sais helposti bulimikon tai anorektikon. Kauhia paikka jos olen kipeä enkä pääse lenkille ja paino nousee pari kiloa. Itsetunto on heti pakkasella.
Entäs sinä, Sanin?tultiin tuohon Seikun viestiin, tai siihen kommenttiin,johon näköjään molemmat otettiin kantaa :)
Luin just tähän tulleita vastauksia, ja niissä on monia hyviä.
Vastaan sulle, että kyllä ja ei. Taidanpa olla ulkoisesti aika tyytyväinen, kun ei mitään voi, ja 'luomuna' haluaa pysyä. Painoani tarkkailen hiukka kyllä myös.
Henkistä kehitystä toivoisi aina tapahtuvan, hamaan loppuun asti.
- MysNa
olen, ulkoiseen olemukseen kyllä ja siitä, kun sitten parhaansa mukaan, kuitenkin kohtuus kaikessa linjalla, pitää huolta niin hyvin menee :)
Henkisellä tasolla on aina varaa kehittyä ja uutta opittavaa löytyy joka päivä.
Jääräpäisyys on huono puoleni, aina en tajua ajoissa koska olisi aika luovuttaa... siis vähän kuten Animus kirjoitti, päätä tulee hakattua seinää aika ajoin :DDDtuolla kysellä, josko sulla selvinnäkijän kykyjä :)
Voisin melkein olla kirjoittanut samoin, jos osaisin.
Joskus on tullut annettua periksi helpostikin, sitten saa olla vihainen vaan itselleen.
No, enemmän 'entisessä elämässä', onneksi kuitenkin.- MysNa
Sanin kirjoitti:
tuolla kysellä, josko sulla selvinnäkijän kykyjä :)
Voisin melkein olla kirjoittanut samoin, jos osaisin.
Joskus on tullut annettua periksi helpostikin, sitten saa olla vihainen vaan itselleen.
No, enemmän 'entisessä elämässä', onneksi kuitenkin.että sitä kyselit :)
Niin.... jostainhan nikkini MystikkoNainen juurensa juontaa ;)
Toisinaan on hyvä antaa periksi ajoissa ja toisinaan sitten taas ei - kumpi milloinkin, onkin sitten jo vähän vaikeempi juttu!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854