karhu vai lapinkulta...
Juuh muksaa viikon loppua.....=:0)))
Häviää jorinoineen...töööt...=;0))))
Olvi....
47
772
Vastaukset
olla pitää eikä niitten lappalaisten metkuja meidän etelän vetelien päänmenoksi.
BBrunetti kirjoitti:
nyt mennä....hih...karhu on hyvääääää...nam.....=:0)
villien metsämaiden aromi.
BBrunetti kirjoitti:
kohta muuten menee örinäks...heh....=:0))))
kommunikoi sillain mörisemällä? Siitä se nimi varmaan tulee.
tuputuu kirjoitti:
kommunikoi sillain mörisemällä? Siitä se nimi varmaan tulee.
juuh....
Lähden tästä örisemään...... muksaa viikonloppua sullekin....=:0))))BBrunetti kirjoitti:
juuh....
Lähden tästä örisemään...... muksaa viikonloppua sullekin....=:0))))kun tavataan ja nyt sit ilo irti:)))
- Sami81
Hyvää vkl sullekkin, kuten näkyy Sami on päässy vauhtiin :D
- yksitypy
kolmesta pitää valita, niin lapin kulta. Parasta olis legenda tai ulkolaisista san miguel :=)))
Rattoisaa viikonloppua sinulle Brunetti. Pidä lippu korkealla :=)))- UPCIDER
lapin kulltaa oo kutsuttu
jo pitkään "kota huoraksi"
(tsorit kielenkättöni) mut
kerran tilasin bubilla noilla
sanoillla ja kyllähän se lapin kulta
puteli pöytään tuli. :)) - yksitypy
UPCIDER kirjoitti:
lapin kulltaa oo kutsuttu
jo pitkään "kota huoraksi"
(tsorit kielenkättöni) mut
kerran tilasin bubilla noilla
sanoillla ja kyllähän se lapin kulta
puteli pöytään tuli. :))ihan outo juttu. Täytyypäs joskus kokeilla tilata tuolla nimellä :=)))
- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
pidän hauskaa ja silleen.... =:0)))) Muksaa vkl sulle myös typy...=:0)
Brune! :o) Etpäs taaskaan taida olla siellä?
- miukuli22
ehdottomasti, koska itselleen voin uskotella juovani vain "nalle limpparia"
Not hätä, kyllä tämä vielä iloksi muuttuu. ;o)) - varatartsan
on jees, karhu liian voimakkaan makuinen...Täh...mahtaa viikonloppuna maistua kumpainenkin. Ja olvi hyvä ja ... :o|
- miukuli22
tartsan honey, mites tökkii??
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
tartsan honey, mites tökkii??
tämä kärvistellessä. :o\ Mikäs tässä...
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
tämä kärvistellessä. :o\ Mikäs tässä...
sinä nyt sillä tavalla kärvistelet? Varo vaan, etten epähuomiossa syö sinua. (nälkä.. tahtoo käriste "makkaran". ;o))
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
sinä nyt sillä tavalla kärvistelet? Varo vaan, etten epähuomiossa syö sinua. (nälkä.. tahtoo käriste "makkaran". ;o))
kärvistelen, en käristele. Ei yhtään kiva päivä ollu duunissakaan...valvottua tuli viime yönä...Siksi kärvistelen. Kyllä tää tästä vielä...:o\
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
kärvistelen, en käristele. Ei yhtään kiva päivä ollu duunissakaan...valvottua tuli viime yönä...Siksi kärvistelen. Kyllä tää tästä vielä...:o\
on sulla ollut tyyny huonosti viime yönä. No voihan harmi.
Ei ollut mahtava päivä minullakaan töissä, muistat kai mikä päivä tänään siellä oli.
Kun lähdin kotiin olin aivan :-((( - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
on sulla ollut tyyny huonosti viime yönä. No voihan harmi.
Ei ollut mahtava päivä minullakaan töissä, muistat kai mikä päivä tänään siellä oli.
Kun lähdin kotiin olin aivan :-(((oli hyvin, uni vaan ei tullu. Oli yksi vaan tärkeä juttu, tuli valvottua...
Nii, sulla oli tänään se päivä. :o( Jaksamisia...No voihan...sanaton jotenkin... - miukuli22
varatartsan kirjoitti:
oli hyvin, uni vaan ei tullu. Oli yksi vaan tärkeä juttu, tuli valvottua...
Nii, sulla oli tänään se päivä. :o( Jaksamisia...No voihan...sanaton jotenkin...Eipä siihen mitään voi sanoakaan. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu, toivon mukaan ainakin.
Ja tämä Nalle limun juominen ei kyllä edesauta kyseistä asiaa.
Olenkohan vähän torvelo? Täällä lipitän olutta ja seilaan suomi24:ssa. - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Eipä siihen mitään voi sanoakaan. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu, toivon mukaan ainakin.
Ja tämä Nalle limun juominen ei kyllä edesauta kyseistä asiaa.
Olenkohan vähän torvelo? Täällä lipitän olutta ja seilaan suomi24:ssa.jos oot torvelo sen nalle limusi kanssa, niin lohdutukseksi ilmoitan, että pirtelöä minäkin otan ja lueskelen juttuja...Ei nyt oikein iske laittaa mitään hulvattomia avauksia...Ei me mitään torveloita...:o\
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
jos oot torvelo sen nalle limusi kanssa, niin lohdutukseksi ilmoitan, että pirtelöä minäkin otan ja lueskelen juttuja...Ei nyt oikein iske laittaa mitään hulvattomia avauksia...Ei me mitään torveloita...:o\
Osuisko ja uppoisko sana yksinäinen paremmin?
Täälläkin on niin hiljaista, että jos hyttysellä olisi ilmavaivoja, kuulisin senkin. Pitäisiköhän heittää jotain musiikkia taustaan? Tänään kaipaisin hyvää seuraa ja yhtä hyvää poppia. - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Osuisko ja uppoisko sana yksinäinen paremmin?
Täälläkin on niin hiljaista, että jos hyttysellä olisi ilmavaivoja, kuulisin senkin. Pitäisiköhän heittää jotain musiikkia taustaan? Tänään kaipaisin hyvää seuraa ja yhtä hyvää poppia.ja uppois...Millaista poppia ajattelit? Seura on tekstiä ruudulla...joku näpyttelijä jostain kaukaa...mutta varmaan tyhjää parempi, vai?
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
ja uppois...Millaista poppia ajattelit? Seura on tekstiä ruudulla...joku näpyttelijä jostain kaukaa...mutta varmaan tyhjää parempi, vai?
luokittelen jo lähemmäksikin kuin vain seuraksi. ;o))
Nyt ei parane kuunnella ainakaan mitään kovin nostalgista, mutta kotimaista saisi olla, koska mieli tekee laulaa. (ääni kyllä pilaantuu ulos tullessa, mutta ikkunat on tänään kiinni. ;o) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
luokittelen jo lähemmäksikin kuin vain seuraksi. ;o))
Nyt ei parane kuunnella ainakaan mitään kovin nostalgista, mutta kotimaista saisi olla, koska mieli tekee laulaa. (ääni kyllä pilaantuu ulos tullessa, mutta ikkunat on tänään kiinni. ;o)ajattelit laulaa? Jos siihen korppuasemaan kovasti laulat, niin ei voi tietää, vaikka kuuluu tännekin asti. Olen kuulolla. :o)
Hyvä, että kelpaan seuraksi ...paremman puutteessa... - miukuli22
varatartsan kirjoitti:
ajattelit laulaa? Jos siihen korppuasemaan kovasti laulat, niin ei voi tietää, vaikka kuuluu tännekin asti. Olen kuulolla. :o)
Hyvä, että kelpaan seuraksi ...paremman puutteessa...Parempaa pitäisi lähteä vielä etsimään???
Taitaa olla vaikeaa löytää. ;o)
Jeps, pistin pitkästä aikaa sleepy sleepers:in soimaan vanhalta lp-levyltä.
Kelpaisiko tähän hätään? Onneksi Lp:t on niin lyhyitä, ettet joudu kauaa kärsimään. - miukuli22
varatartsan kirjoitti:
ajattelit laulaa? Jos siihen korppuasemaan kovasti laulat, niin ei voi tietää, vaikka kuuluu tännekin asti. Olen kuulolla. :o)
Hyvä, että kelpaan seuraksi ...paremman puutteessa...Parempaa pitäisi lähteä vielä etsimään???
Kelpaisiko tähän hätään? Onneksi Lp:t on niin lyhyitä, ettet joudu kauaa kärsimään. - miukuli22
miukuli22 kirjoitti:
Parempaa pitäisi lähteä vielä etsimään???
Kelpaisiko tähän hätään? Onneksi Lp:t on niin lyhyitä, ettet joudu kauaa kärsimään.Ensin esittää proxy error:ia, sen jälkeen massapostitusta ja silti lähtee...
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Parempaa pitäisi lähteä vielä etsimään???
Kelpaisiko tähän hätään? Onneksi Lp:t on niin lyhyitä, ettet joudu kauaa kärsimään.sleepparit, käy hyvin hyvinkin. Hienoo meininkiä, hauskaa...:o) Ja mikähän biisi päällimmäisenä?
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Ensin esittää proxy error:ia, sen jälkeen massapostitusta ja silti lähtee...
Täälläkin päässä sama vika. Herjaa...:o/
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
Täälläkin päässä sama vika. Herjaa...:o/
se taas tee tätä meille? Eipä olisi ensimmäinen kerta.
Kelpaako sliipparit? Just naama punaisena hoilaa asemallepäin särkyneen sydämmen hotellia. ;o) - miukuli22
varatartsan kirjoitti:
sleepparit, käy hyvin hyvinkin. Hienoo meininkiä, hauskaa...:o) Ja mikähän biisi päällimmäisenä?
jäi huomaamati, hyppää alas. Pomps....
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
se taas tee tätä meille? Eipä olisi ensimmäinen kerta.
Kelpaako sliipparit? Just naama punaisena hoilaa asemallepäin särkyneen sydämmen hotellia. ;o)hoilaa vaan, taitaa kuuluakin. Joo komeasti kajahtaa! Kissakin heräs kuuntelee! Hienosti menee, kantava on ääni, on on...:o)
- miukuli22
hyppäs vielä alemmas.
Hmmm otanko pientä kieroilua kehuistasi?
Minullahan on vallan LLLoooiiistava lauluääni,
pikkuriikkisen voi pilaantua ulos tullessa, mutta mitä pienistä, ei pienetkään meistä.- varatartsan
en pystyis parempaan suoritukseen! Tätä musiikin juhlaa...Tätähän kuuntelee mielellään. :o) Kissakin tykkää niin, että heräs hetkessä ja lähti ulos hakee tanssikaveria...;o)
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
en pystyis parempaan suoritukseen! Tätä musiikin juhlaa...Tätähän kuuntelee mielellään. :o) Kissakin tykkää niin, että heräs hetkessä ja lähti ulos hakee tanssikaveria...;o)
Nyt vaan kissa raukka lähtenyt karkuun, yritän pikkiriikkisen lannistaa intoani.
Olisipa se näky, kun kissa tanssii toisen kanssa poski poskea vasten sliippareiden tahdissa. Vaan ihmeiden aika ei ole ohi, kerrothan kun se tulee takaisin, niin tulen kurkkii.
On se outoa, että jatkuvasti saapi käydä kaapilla hakemassa "täyttöö". - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Nyt vaan kissa raukka lähtenyt karkuun, yritän pikkiriikkisen lannistaa intoani.
Olisipa se näky, kun kissa tanssii toisen kanssa poski poskea vasten sliippareiden tahdissa. Vaan ihmeiden aika ei ole ohi, kerrothan kun se tulee takaisin, niin tulen kurkkii.
On se outoa, että jatkuvasti saapi käydä kaapilla hakemassa "täyttöö".taas vien kaappiin "tyhjiöö"... Hiirimetsälle se meni. Tulee aamuyöstä ylpeänä kotiin. Tietää, että mä tarviin välttämättä niitä hiiriä ja myyriä juuri siihen aikaan. :o|
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
taas vien kaappiin "tyhjiöö"... Hiirimetsälle se meni. Tulee aamuyöstä ylpeänä kotiin. Tietää, että mä tarviin välttämättä niitä hiiriä ja myyriä juuri siihen aikaan. :o|
Niin ihana, että tuo oikein keittiön lattialle näytille, mitä on tullut saatua... siis niinkuin hiiriä tietysti.
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Niin ihana, että tuo oikein keittiön lattialle näytille, mitä on tullut saatua... siis niinkuin hiiriä tietysti.
kuin sotaorpo niin kauan, että herään katsomaan saalista. Silloin tämä elukka tyytyväinen, minä en! Yöllä toimittaa vielä tämä entinen jyrsijä viimeiseen leposijaansa...:o/
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
kuin sotaorpo niin kauan, että herään katsomaan saalista. Silloin tämä elukka tyytyväinen, minä en! Yöllä toimittaa vielä tämä entinen jyrsijä viimeiseen leposijaansa...:o/
Kisu sinulla, minulla jättää keittiön lattialle, kun kuvittelee että minäkin tarvitsen aamupalan.
Yhä edelleen pidän liharuuasta...mutta... öhöh...
No tottakai sinä olet tyytyväinen aamuisin klo. 05.30 sotaorvon huutoon, vai väitätkö että sinulla olisi jotain parempaa tekemistä siihen aikaan aamuyöstä?? - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Kisu sinulla, minulla jättää keittiön lattialle, kun kuvittelee että minäkin tarvitsen aamupalan.
Yhä edelleen pidän liharuuasta...mutta... öhöh...
No tottakai sinä olet tyytyväinen aamuisin klo. 05.30 sotaorvon huutoon, vai väitätkö että sinulla olisi jotain parempaa tekemistä siihen aikaan aamuyöstä??enpäs olekkaan asiaa tuolta kantilta ajatellut! Mitäpä minä joskus klo 4.00 - 6.00 välillä muuta tekisin? Joutilashan minä vaikka niitä raatoja keräämään! Tietääpähän mihin aika kuluu. Nukkuessa kun sitä ei aina tiedä...niihhh...:o|
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
enpäs olekkaan asiaa tuolta kantilta ajatellut! Mitäpä minä joskus klo 4.00 - 6.00 välillä muuta tekisin? Joutilashan minä vaikka niitä raatoja keräämään! Tietääpähän mihin aika kuluu. Nukkuessa kun sitä ei aina tiedä...niihhh...:o|
Ajattele, olisit juuri silloin voinut nähdä jotain aivan mielenkiintoista painajaista, onneksi kissa tulee ja keskeyttää sen, se kyllä hyvä, että kissa pitää huolen sun hyvinvoinnistasi. Kuinka helpolla pääsetkään. ;o)
Toista se on minun kanssani, pakko katsoa kaikki mielenkiintoiset unet ihan ....loppuun asti. - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Ajattele, olisit juuri silloin voinut nähdä jotain aivan mielenkiintoista painajaista, onneksi kissa tulee ja keskeyttää sen, se kyllä hyvä, että kissa pitää huolen sun hyvinvoinnistasi. Kuinka helpolla pääsetkään. ;o)
Toista se on minun kanssani, pakko katsoa kaikki mielenkiintoiset unet ihan ....loppuun asti.lähteä katsomaan yön unet loppuun! Tipahdan pian tuolilta. Väsy... Miukuli hyvää yötä, kiva että jupisit kanssani...olipahan ajatukset muualla...:o\
Huomisiin...voi hyvin/smör bra! ;o) - miukuli22
varatartsan kirjoitti:
lähteä katsomaan yön unet loppuun! Tipahdan pian tuolilta. Väsy... Miukuli hyvää yötä, kiva että jupisit kanssani...olipahan ajatukset muualla...:o\
Huomisiin...voi hyvin/smör bra! ;o)paitsi etten sitä tarvitse.
Näehän mielenkiintoiset painajaiset. ;o))
Tiedän, että olin enemmän sen hyvän seuran tarpeessa, joten kiitos on sinulle.
Oikein hyvää yötä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277