Eiks kukaa hokaa et Mervi tekee tahallaan noi jutut koska tietää ja tuntee Matin ni miksi on toisen miehen kanssa ja antaa Matin juoda??Sitä saa mitä tilaa.Matti välittää ja rakastaa Merviä ei riemastu turhasta.
Matti ja Mervi
9
3228
Vastaukset
- trelainen
on vakava alkoholiongelma niin Mervillä kuin Matilla tiedetään täällä pariskunnan kotikulmilla.
Mutta jos kumpikaan ei sitä tunnusta niin meillä riittää tulevaisuudessakin iltalehdissä luettavaa.- toinen haudassa
Niinpä kuinka se mervi kieltäis matilta alkoholin, kun ei voi sanoa itekkään alkoholille eitä. Kumpikin tarvii juomaa niin, että eivät ajattele seurauksia....se juoman tarve menee yli kaikkien seurauksien!
- varmaan
heillä se suuri rakkaus jota sanovat toisiaan kohtaan niin kuitenkin siihen alkoholiin.. eikä oikeesti toisiinsa??
- PARANTAA!
Ukon ja toivon sydämmestäni,että kumpikin löytää Jeesuksen omaksi vapahtajakseen viinan kirouksesta.
Niin alhaalla ei kukaan kulje ,etteti siellä Jeesus ois.Ei ketään hän luotansa sulje ,eikä karkoita ketään pois.
Myös Matti ja Mervi on Jumalalle tärkeitä.
Jeesus kuollut meidän jokaisen syntisen ihmisen puolesta.AMEN
RUKOUS KANTAA.RUKOUS AVAA OVIA. - trelainen
Olen samaa mieltä että alkoholiongelma on ja ihan tosiaan käy sääliksi Mattia, kun se ei pääse kierteestä pois, vaikka toisaalta jos se on ainoa pakotie Matilla. elämä on koulinut jo niin pahasti
- haluat
sanoa ei jymmärrä
- toi oikeesti
perustu mihinkään rakkauteen kuitenkaan... mikä lie syy miks eivät eroa kokonaan ja pysyvästi ( en ala arvailemaan syitä enkä tiedäkään )ja kun pinna ei riitä toistensa seuraa niin se riitä.
Paras varmasti olis,etteivät tapaa eivätkä soittelekaan,kun toi tollaista on...mutta onhan niilläkin varmasti ollut paljon yhteistäkin vuosien mittaan joka kaikesta huolimatta yhdistää...se kai on se syy,jokaiseen suhteeseen kuuluu kaikennäköistä hyvääkin,jos huonoakin.
Ainoa tosi paha on tietenkin se,että toinen piruilee,eikä toisen päre riitä... mutta JOS lehdet ei olis tehnyt riidoista julkisia,olis he kuin kuka tahansa pari,iloitsisivat yhdessä kuin tavalliset ( tuntemattomat ihmiset ) ja riitelisivät riitansa yksityisesti ( kuin tavalliset ihmiset ),sillä ei tämä takuulla ainoa joskus tappeleva pari ole...tämä vain on julkisuuden kiroa,että heidän suhdettaan levitellään julkisuudessa vrt. ne riitaisat perheet,joista kukaan ei puhu mitään,joissa on sekä henkistä ja fyysistä väkivaltaa...kuinka moni akka saa turpiinsa Suomessakin,kuinka moni ukko polttaa hihat ilkeilyn takia jne. Nyt on unohdettu koko asia yleensä,henkilöidytään vaan tähän julkkis pariin! Mitäs ne sadat tai tuhannet perhe riidat...miks ei niitä nyt yht äkkiä olekaan...kuka heistä välittäis???
Tekopyhää ehkä...mutta varmaan on asian tynkääkin tässä lurituksessani.- Välittää
JEESUS VÄLITTÄÄ!IHMISET AINA HEITTÄÄ KIVIÄ,MUTTA JUMALAN RAKKAUS ON TARKOITETTU,MYÖS MERVILLE JA MATILLE.
RUKOILEN HEIDÄN PUOLESTA.USKON,MITÄ JUMALAN SANA SANOO.
Mervin ulkomuotoa. Jo siitä näkyy, että viinaa on tullut nautittua ankaramman päälle. Ei siinä paljoa miljoonat auta. Matti on Mervin kanssa, koska ei enää muille kelpaa ja koska ei mihinkään järkeviin hommiin enää pysty (onko koskaan pystynytkään, tai hei, kyllähän hän pitsoja aikanaan ex-vaimonsa ravintolassa väänsi). Matti on vammainen ja läheisriippuvainen. Kuten Mervikin. Narsisteja tavallaan molemmat. Jos olette lukeneet viime viikon Seiskan, niin olivat kymmeniä kertoja luottotoimittajalleen soitelleet mihin vuorokauden aikaan tahansa ja aina päissään. On vain hetken kysymys, milloin jompikumpi pääsee henkiparastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955