Näille jutuille on aina hauska nauraa, jos itse tuntee rotuja vähän paremmin =) Mutta eiväthän kaikki ihmiset voi millään olla asiantuntijoita ja ymmärtäähän sen... aika hauskoja nämä jutut kuitenkin yleensä ovat!
Itselläni on akita jota on pentuna luultu novascotiannoutajaksi(!) ja vanhempana sitten suomenpystykorvaksi, laikaksi, huskyksi ja jopa sekarotuiseksi on joku sitä luullut!
Minkä rotuiseksi koiraasi on luultu?
17
1182
Vastaukset
- Lizzie
Mulla on musta sileäkarvanen noutaja ja sitä on joku luullut kultaseksi noutajaksi:D.Kieltämättä oli pokassa pitelemistä siinä vaiheessa, hauskalta tuntuu ajatus mustista kultsuista:D!
- tasankosusi
no,olin pepen kanssa lenkillä ysk päivä..
pepessä on cockerspanielia,coton dé tulearia ja kk mäyräkoiraa,siis melko pieni :)
sitten yks mummo tuli vastaan ja alko höpöttää,et "voi kun on ihana koira....onko se labradorinnoutaja?"
eli labbikseks luultiin 30cm korkusta koiraa xD
no mut,eihän kaikki niin hyvin rotuja tunne...
Ollaan luultu lyhytkarvaisia Brabanconeja väristä riippuen kääpiö boksereiksi ja rotikoiksi.
- aika hauska
Meillä on kultainennoutaja ja kun se oli pentu niin vastaani tuli äiti pikkupojan kanssa. Poika sanoi, Äiti katso, villakoira johon äiti vastasi, ei se oli villakoira, se on labradorinnoutaja. Ja minä purin hammasta yhteen kun pitelin naurua.
- Sari-PETS
Amia on luultu luppakorvaiseksi sakemanniksi.
Ja ihan on puhdas seropi :) - Minttu
Mulla on bichon frise ja sitä on luultu pyreneiden koirapennuks, samojediksi, westieksi, maltankoiraksi , bologneseksi, havannaiseksi... kyllä koiralla on rotuja ;)
Meillä on rotikkaa luultu pentuna; kultaiseksinoutajaksi(tuli mahtavat naurut..:D..),dobberiksi ja sakemanniksi.. Ja ihan on puhdas rotuinen rotikka..:D
- Luppakorva
Pentuna perhoskoiraksi ja nyt tässä 3 päivää sitten belgianpaimenkoiraksi (koirammeon 3w)Vaikka koiramme on väriltään blue merle
- Maiko1
akitasi on? Siis mistä kennelistä tai mistä pentueesta. Ikä ja värikin riittää, niin osaan yhdistää ;) Itselläni on nimittäin myöskin akita.
Tuota hurttimusta on luultu suomenpystykorvaksi, laikaksi, muutiksi, joku taisi sanoa tuota joskus chow chowksikin. Sekarotuiseksikin on luultu. Tiedän tapauksia missä brindle akitaa on kiven kovaan väitetty koirasudeksi :D Huvittavaa..- haukku87
meidän akita on ostettu Mikkelistä (kennel Tartagal´s) Ja pentue syntyi -03
- yhtä kuin
susikoira.
aina. - näin.
Meidän uros rotikkaa, joka on tosiaan suurikokoinen ja selvämerkkinen on luultu labbikseksi, sekä dobermanniksi? ----> mielestäni dobberin ja rottiksen kyllä erottaa suht hyvin, toinen on suht siro ja toinen taas massiivisempi ja kyllähän sen jo päästäkin näkee, mutta toisaalta. Ei sitä ihminen kaikkea voi tietää ja kysyvä ei tieltä eksy. : )
- majorica
meidän chihua kun on luultu kissaksi, illeriksi , kaniksi ja vieläpä marsuksi. Niin että olkaa vaan iloisia kun erehtyvät vain rodusta :-)
- Hömelö
Kelmi nakucollie on moneen otteeseen ollut vinttikoira tai sekarotuinen, kerran jopa dobberi! :)
- mixeri85
jack russel cavalier = kiinanharjakoira ja karvallinen karvaton, bichon frise ja havanais ja AINA luullaan pennuksi vaikka ikää 3v.
amstaffi = boxeri, pitbull - Bichon Havanais
Meillä ei oo ihan massavärinen Havanais ja sitä on varmaan siksi usein luultu mm. Tipsuksi.
- wulflady
meidän poitsua luullaan estrellaksi tai berhandilaiseksi (koiruus on leonberg) kaikki paras oli kun tuli kolme pientä poikaa vastaan ja kysyi että anteeksi rouva mutta tiedätkö mitä rotua tuo koirasi on? siinä oli naurussa pitelemistä ,meinasin sanoa etten tiedä että oli aamulla rappusilla ja päätin pitää sen hih! mutta kerroin kuitenkin oikean rodun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999