Mistäköhän löytyisi "oikea" kirjahylly, ihan kirjojen säilytykseen. Hyllykössä tulisi olla liukuovet ja korkeuden reippaasti yli 2 metriä. Vielä parempi jos hyllykkö olisi siten moduulirakenteinen, että sen voisi koota erikorkuisista osista vinoa kattoa seuraamaan.
Mistä "oikea" kirjahyllykkö?
6
3171
Vastaukset
- Linnea
SOpe ja Vepsäläinen myyvät Ahti Taskisen Vitriiniä, josta voi itse rakentaa/valita haluamansa kokoanisuuden. Hylly on valmistettu kalustelevystä, joten jos haluat puuhyllykön, tämä ei sovi sinulle. Kaupan on varmasti monia muitakin hyllykköjä, tämä nyt tuli vain ensimmäisenä mieleen. Laakkonen taitaa myydä laadukkaita puuhyllykköjä...
- Gunnar
Tuo Taskisen vitriini vaikuttaa todella lupaavalta. Täytyy mennä johonkin katsomaan sitä, kun tuolla Niemen tehtaalla on hieman heikot esitteet netissä.
- Gunnar
Tuo Niemen tehtaiden vitriini (Taskinen) ei sitten kuitenkaan oikein vastannut etsimääni. Eli syvyys oli liian suuri ja lasiset liuku-ovet olivat moduulikohtaisia.
Olisiko jollakin siis vielä antaa vinkkiä kirjahyllystä pienellä syvyydellä (max joku 28 cm) jossa olisi alhaalta ylös ulottuvat liukuovet?
- Björknäs
Miten olisi nuo Boknäsin vanhojen Bilnäs-kalusteiden mukaan tehdyt hyllyt? Tai muut vastaavat - kopioita samantyyppisillä nimillä lienee useilla valmistajilla.
- Gunnar
Ovathan ne arvokkaan näköisiä, mutta niihin kun ei saa liukuovea, niin eivät tule kysymykseen.
- Anonyymi
Tehdäänkö Taskisen Vitriiniä enää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657