"Keinottelijat", tekopyhät teeskentelijät hallitsevat maailmaa ja kuvittelevat sen olevan joku "mielikuvitusstoori"! Sellaiset minimoivat järjenkäytön ja maksimoivat mielikuvittelun! Jatkuvasti ns. "viihteellä" elävät ja se "viihteen" tasokin on niin "ala-arvoista" IHMISARVOLLE! Sen voi tulkita täällä netissä keskustelupalstoilta esim. kohdasta Viikon suosituimmat!
Ollaanko menossa rautalangan vääntöön järjen sumentuessa yhä enemmän!?
PIMEILLE
5
710
Vastaukset
- joo
Mitä tarkotat mielikuvitussroorilla?
Laumassa on turvallista,ja kun on turvallista,ni ei sitä järkeekään välttämättä joissain tilanteissa paljoo käytetä,surullista kyllä.- ei niin laumasielu
Sitä että elämä ei ole kuin joku leffa tai näytelmä vaan ihan todellinen looginen järkeen perustuva tarkoitus.
Elämässä on otettava riskejä, on uskallettava olla erinlainen koska jokainen on täällä omanlaisensa yksilö.
Kantsis lisätä järjenkäyttöä sillä se voi lisätä myös turvallisuudentunnetta. - joo
ei niin laumasielu kirjoitti:
Sitä että elämä ei ole kuin joku leffa tai näytelmä vaan ihan todellinen looginen järkeen perustuva tarkoitus.
Elämässä on otettava riskejä, on uskallettava olla erinlainen koska jokainen on täällä omanlaisensa yksilö.
Kantsis lisätä järjenkäyttöä sillä se voi lisätä myös turvallisuudentunnetta.Kyllä.Mikä on elämän looginen tarkoitus?
Mä kelaan et se on symmetrinen liike.Et ku asiat toimii tääl hyväs symmetrias,ni hyvii juttui tapahtuu,ja päästään eteenpäin.Tai no,toi on yks niist teorioista,mitä oon kelaillu,joo... - alottajatar
joo kirjoitti:
Kyllä.Mikä on elämän looginen tarkoitus?
Mä kelaan et se on symmetrinen liike.Et ku asiat toimii tääl hyväs symmetrias,ni hyvii juttui tapahtuu,ja päästään eteenpäin.Tai no,toi on yks niist teorioista,mitä oon kelaillu,joo...Tervejärkinen mielekäs elämä, jossa ihminen tuntee onnellisuutta ja rakkautta, siinä jotain elämäntarkoituksesta. Loogisuutta voisit pohtia itse niin se kehittäis sun järkeä! Elämä on niin monitahoinen ilmiö että sitä täytyy ajatella luovasti pelkkä tieteen luoma näkemys ei riitä.
- joo-o
alottajatar kirjoitti:
Tervejärkinen mielekäs elämä, jossa ihminen tuntee onnellisuutta ja rakkautta, siinä jotain elämäntarkoituksesta. Loogisuutta voisit pohtia itse niin se kehittäis sun järkeä! Elämä on niin monitahoinen ilmiö että sitä täytyy ajatella luovasti pelkkä tieteen luoma näkemys ei riitä.
joo,en kiellä ettei ois noin,mut ei se kumoo symmetrisen liikkeen olemassaoloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748