Rondanen kansallispuistosta ei ole juurikaan tietoa ja vaelluskertomuksia. Onko sinulla tietoa, kannattako siellä käydä? Onko sateinen paikka?
Rondane nasjonalpark
2
494
Vastaukset
- googleta vaikka
hei
Rondane nasjonalpark -haulla löytyy googlesta vaikka mitä tietoa.
Ehkä jo haitkin...
Tässä yksi aika kattava sivukokonaisuus
http://www.hovringen.no/rondane/
- - sateista? - - voisit katsoa säätietoja esimerkiksi
www.vg.no eli Verdens Gang lehden sivultä säätiedot, siitä taas pääset oikein hyvään hakuohjelmaan, josta löydät yksityiskohtia.
Norjassa on kyllä upeaa kulkea ja vaeltaa, vaikka sitten sataisikin. Kunhan vaan varusteesi ovat riittävän hyvät. Itse luotan norjalaisiin Bergans-tuotteisiin, ne ovat todella niihin olosuhteisiin, vaikka vähän hintavia. Hintansa väärtejä.
Sateessa vaeltaminen? No jos nyt päivätolkulla sataa vaan niin ehkei se sitten ole niin herkkua ... Nytkin sinne on ennustettu hienoa syyssäätä, ainakin keski-Norjaan jonne ollaan menossa parin päivän päästä.
JOs paikka on rannikolla, säät tuppaavat vaihtelemaan aika tiheesti. Ja tosiaan, sumut ja sateet ovat vuoristoseuduilla todella runollinen näky!
Hyvää Norjaa sinulle - Väiski
eka kerralla heinäkuussa oli koko ajan helle. Toisella kerralla noin 5-10 astetta ja vaihtelevat ilmat. Ei kuitenkaan kaikkein sateisimpia alueita kun ei ole ihan rannikolla. Mukavat vaellusmaastot, monta kakstonnista "valloitettavaksi". Helpommat ja turvallisemmat maastot kuin esim. Jotunheimissa. Suosittelen. Saatan mennä sinne taas ensi kesänän. Suhteellisen helposti saavutettava paikka E6:lta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647