oltiin isommalla porukalla perjantaina synttäreitä juhlimassa. kukaan meistä ei oo pitkään aikaan ollut "bailaamassa", vaan yleensä oltu ulkona syömässä (niinkuin meidän ikäiset tapaa usein tehdä). nyt se sitten kostautui. meillä mimmeillä oli meno päällä ja haluttiin mennä tanssimaan kunnon mättömusa mestaan. kyllähän me kunnon musaa saatiin, mutta oli aika pirun masentavaa kun kaikki muut oli 20 . tällaiset vanhat naaraspuoliset harakat ja miksei myös urospuoliset harakat tykkäis jos olis olemassa paikka missä sois kunnon musaa (EI MITÄÄN HUMPPAA) ja kun ei jaksa hillua, niin ois kiva jos samassa paikassa vois myös jutella. ei tietenkään dancefloorin lähellä.
so, jos joku tietää tällaista unelmapaikkaa, niin kertokaa muillekkin.
ps. käytiin varmaan ainakin neljässä eri paikassa (en muista nimiä) kunnes ei jaksettu enää etsiä viidettä.
pps. mua ihmetytää et missä ne kaikki sinkut, eronneet ja muuten vaan karanneet "vanhukset" käy?
ajat sitten kelkasta tippunut
9
1009
Vastaukset
- mikä kaupunki???
..noi jos ois tiedossa niin kenties jollain ois neuvoakin antaa :)
- kultsiN
..että voitais joskus lähteä ;)...
- Animus
...ainakin pääkaupunkiseudulta. Zetor parhaimpia. Siellä soitetaan pelkästään suomipop/rockia, mutta raskaampaa ei valitettavasti.
Mut kyllä mä hyvässä seurassa voin mennä nuorten paikkoihinkin. Yksin en sellasiin uskalla. Esim Studio 51 soitetaan paljon kasari bailumusaa - jostain ihme syystä - jengin keski-ikä öbaut 19v. - 43v.
Olen jo pitkään kans miettinyt samaa, olis joskus tosi kiva lähtee bailaamaan samanlailla, kuin joskus alle kolmekymppisenä, mut Tampereella ei sellaista paikkaa taida löytyä.
Olis tosi hyvä, jos joku keksis laittaa vaikka koeajalla esim. kerran kuussa johonkin discoon esim. 40v alaikärajaksi! Olis hyvä nähdä, kuinka se alkais vetään porukkaa!- tai sitten
Hesassa esim. Vanhan kellari vois kerran kuussa soittaa pelkästään vanhaa bailumusaa. Sinne ei nuoret eksy, enkä minäkään kyllä, kun en humppakansaa ole koskaan ollutkaan. Pari kertaa viimetalvena kävin ja se sai toistaiseksi riittää... ikäjakauma oli sellainen, että minä 48 v tunsin itseni nuoreksi tytöksi ;-) ja tyttökaverini 39 oli suorastaan alaikäinen. No, vienti oli sen mukaista, MUTTA musa siellä ei tosiaan kiinnosta.
toi on tosi hyvä idea. pitäis saada sedu koskiselle myytä toi sun idea. ei kun vaan yrittämään?
- liikenteessä!!!!
Aikoinaan satuttiin ukkojen kans erään suomalaisen pikkukaupungin pressiklubille kun siellä piti olla "seiskytluvun bileet".
Osoittautui että kyseessä oli seiskytluvulla syntyneitten bileet.
=DW=kun mä heräsin, niin oli vähän nöhkö fiilis. kun mä luin tarkkana liikenteessä vastauksen, niin mä en voinut kun nauraa.
kiitos mainiosta viestistä. päivä ei olis voinut paremmin alkaa kun kunnon naurulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144