Maanantai aamuja....

Toimisto on heräillyt taasen...ja sit het kysymys...pitkäkö aika on joulumieleen ????
Niih ja aforismii..." se toimii paremmin , jos laitat pistokkeen sienään "..ei taaskaan mun omaa...

31

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meriv

Kun on ympärivuotinen joulumieli ei tarvitse miettiä, milloin sen pitäisi alkaa..*hymyilee*

Älä kuitenkaan testaa aforismin toimivuutta ollessasi märkä..

Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille..*hymyileepi*

• joulun mieli....niih mukana kulkee....
        Hyvinkö viikonloppu meni.
        Minä se piha hommia hoitelin ja markkinoilla kävin...eeeen hevosta ostanut...:))

• meriv
        hai kirjoitti:

joulun mieli....niih mukana kulkee....
        Hyvinkö viikonloppu meni.
        Minä se piha hommia hoitelin ja markkinoilla kävin...eeeen hevosta ostanut...:))

Kultturisesti antoisasti meni perjantai-ilta. Ystävättären kanssa ilahdutimme kyläisiä kaksiäänisellä laulullamme horjuessamme paikallisesta kotiin.

Taito saattoi olla puuttellinen, mutta yritys oli kova..ääninen.

Lauantai menikin hitaasti ja rauhaisasti ja sunnuntai markkinnoilla myös ja lapsenlapsia pelotellessa.

Vaan uudet kujeet suunnitteilla ensi viikonlopulle..*naureskelee*

Beware Kallio..me tulemme ja laulumme sooooiiiiii....

• :o)

..ja huomenta hyvää :o) .."niin hyvä lämmin hellä on mieli jokaisen".. no ainakin minulla..yleensä.. :o) *alkaa rustailla lahjalistaa joulupukille*

• Liikaa ja kallista....on kuulemma pukilla tiukka pjutti....

• ...
        hai kirjoitti:

Liikaa ja kallista....on kuulemma pukilla tiukka pjutti....

..nyt minä..liikaa.. Vähän mut hiukka arvokkaampaa..vaiko paljon ja halpaa..hmmm.. *pyyhkii pettyneenä puolet listasta*

• täällä on joulumieli ollut jo pitkään.Kun antaa niin saa...lahjoja..hymyjä..pientä piristystä kanssaihmisten päivään.
      Joulupukkia odotellessa, voi kuitenkin aika käydä pitkäksi,mikä kuluttaisi ajan parhaiten?
      Pieni joulupukki ikävä vaivaa....

• Kyllä se sieltä saapuu...siis joulu.
        Kello..se aikaa kuluttaa..:)

• hai kirjoitti:

Kyllä se sieltä saapuu...siis joulu.
        Kello..se aikaa kuluttaa..:)

kelloon tuijottaminen on liiankin tuttua meikäläiselle.Mutta kiva kun on joku, jota odottaa.Pukin tuloa ainakin ...

• tuffe

Aurinko melkein paistaa, ja linnut melkein laulaa :) Missä hain laulu viipyy? Vai onko viikonloppu vienyt äänen ;) Huoh, ja taaaas kiusaan, vaikka jo lupasin itelleni...

Joulumieltä löytyy, olen jo suunnitellut että kosisin Pukkia tänä vuonna, siinä ois hyvä mies, kiltti ja hauska. Entäs sinä? Meinaatko kos.. ei vaan, löytyykö joulumieltä?

Mulla on muuten jatko-osa sun aforismiin: Jos se toimii, älä koske siihen.

• nieminen kaksikymmen vuotinen ja kuljen niin kuin lapsonen , kysellen ...."..ohoos en mä enää kaksikympinen ole.....:)
        Hei ei joulupukkia oo olemassa...sori nuoret paljastin...vaikka eihän täällä kaikki ole totta....
        :::) juu ei parane räplätä jos toimii...

• tuffe
        hai kirjoitti:

nieminen kaksikymmen vuotinen ja kuljen niin kuin lapsonen , kysellen ...."..ohoos en mä enää kaksikympinen ole.....:)
        Hei ei joulupukkia oo olemassa...sori nuoret paljastin...vaikka eihän täällä kaikki ole totta....
        :::) juu ei parane räplätä jos toimii...

Niin ne lapsetkin väitti, ettei oo pukkia, ja minä kun ajattelin että ne satuilee... Mutta totuudesta olet oikeassa, en minäkään vois oikeesti kosia, kun en ole kunnolla eronnutkaan :/ Vasta muuttamassa pois kotoa, heti kun "minun" kämppäni vapautuu... Pitää varmaan pyytää Joulupukilta anteeksi ;))

Kiitos laulusta, Veikko Nieminen :)) Nyt pitää varmaan tehdä töitä... ainakin 10 min... :)

• tuffe kirjoitti:

Niin ne lapsetkin väitti, ettei oo pukkia, ja minä kun ajattelin että ne satuilee... Mutta totuudesta olet oikeassa, en minäkään vois oikeesti kosia, kun en ole kunnolla eronnutkaan :/ Vasta muuttamassa pois kotoa, heti kun "minun" kämppäni vapautuu... Pitää varmaan pyytää Joulupukilta anteeksi ;))

Kiitos laulusta, Veikko Nieminen :)) Nyt pitää varmaan tehdä töitä... ainakin 10 min... :)

Meinaat lähteä ???..kerro sinne multakin terveisiä...:))
        ..mä olen ollut niih joskus joulupukin kuskina...kuplavolkkarilla...hyyrettä oli kylmä silloin ja oli sitä aikaa että pukki tuli mitä pitemmälle ilta kulki jurriin....:(

• tuffe
        hai kirjoitti:

Meinaat lähteä ???..kerro sinne multakin terveisiä...:))
        ..mä olen ollut niih joskus joulupukin kuskina...kuplavolkkarilla...hyyrettä oli kylmä silloin ja oli sitä aikaa että pukki tuli mitä pitemmälle ilta kulki jurriin....:(

kauhian pitkälle menen... tien yli ;)) Hmm, laiska mikä laiska.. *Kröhöm* Pitäiskö jättää se aihe sikseen, alkaa tulla liikaa mun huonoja puolia esille :))

Vai oot ollut Petterinä, ainakin oli varmaan nenu oikean värinen jos kuplan lämmityssysteemiä muistan :)) Muistan että joskus on ollut meilläkin sellainen konjakilla toimiva pukki :)

• tuffe kirjoitti:

kauhian pitkälle menen... tien yli ;)) Hmm, laiska mikä laiska.. *Kröhöm* Pitäiskö jättää se aihe sikseen, alkaa tulla liikaa mun huonoja puolia esille :))

Vai oot ollut Petterinä, ainakin oli varmaan nenu oikean värinen jos kuplan lämmityssysteemiä muistan :)) Muistan että joskus on ollut meilläkin sellainen konjakilla toimiva pukki :)

se silloinen pukki olikin päissään...sinä jouluaattona tuli lunta hemmetisti...viimeinen paikka oli Kannelmäessä..ei auran auraa liikenteessä..mutta volkkarilla pääsi hyvin kun takaveto ja tasanen pohja...
        Kerro lisää...:)...jos mäkin herkistyisin paljastaa jotain....hyys toimiston tytöt heristelee silmiään....

• tuffe
        hai kirjoitti:

se silloinen pukki olikin päissään...sinä jouluaattona tuli lunta hemmetisti...viimeinen paikka oli Kannelmäessä..ei auran auraa liikenteessä..mutta volkkarilla pääsi hyvin kun takaveto ja tasanen pohja...
        Kerro lisää...:)...jos mäkin herkistyisin paljastaa jotain....hyys toimiston tytöt heristelee silmiään....

vaikka helposti ojasta pois, kun on niin kevyt :) Vastaa nimimerkki: "kokemusta on".. :/

Voi harmi... olisin myös niin mielelläni kuullut paljastuksia, mutta kun ei mulla ole enempää huonoja puolia :)) *valehtelee kirkkain näpein* No mutta, eikös nyt ole joku tasavertaisuuden aikakausi, se on sitten sun vuoro paljastaa :)) Lupaan etten kerro kenellekään!

• tuffe kirjoitti:

vaikka helposti ojasta pois, kun on niin kevyt :) Vastaa nimimerkki: "kokemusta on".. :/

Voi harmi... olisin myös niin mielelläni kuullut paljastuksia, mutta kun ei mulla ole enempää huonoja puolia :)) *valehtelee kirkkain näpein* No mutta, eikös nyt ole joku tasavertaisuuden aikakausi, se on sitten sun vuoro paljastaa :)) Lupaan etten kerro kenellekään!

Ympärilleen " hyys.....no sinulle....olen aikas laiska saamaton ja mukavuuden haluinen...
        Kohta joku tietää lisää ..mutta älä aina usko mitä musta puhutaan......

• tuffe
        hai kirjoitti:

Ympärilleen " hyys.....no sinulle....olen aikas laiska saamaton ja mukavuuden haluinen...
        Kohta joku tietää lisää ..mutta älä aina usko mitä musta puhutaan......

en kerro kenellekään... ;)

En kyllä usko enää mihinkään, kun ei joulupukkikaan ole olemassa... sinne meni luottamus ihmiskuntaa kohtaan... :))

• Mini Cooper

Turhaa hössötystä!

• aattele joulusaunaa pimeetä kyntilöitä jouluruokaa snapseja sauna vastaa...:)
        No voi niitä snapseja toki muulloinkin..mut jouluna sallittavaa...niin ja illan kuluessa " irlannin kahvii " tehdä..nam.....

• irkku
        hai kirjoitti:

aattele joulusaunaa pimeetä kyntilöitä jouluruokaa snapseja sauna vastaa...:)
        No voi niitä snapseja toki muulloinkin..mut jouluna sallittavaa...niin ja illan kuluessa " irlannin kahvii " tehdä..nam.....

joulu on ihanaa aikaa...
        Varsinkin jos on lunta maassa, pihalla kymmeniä kynttilöitä samoin sisällä, joulusauna sekin kynttilän valossa, saa syödä juoda snapseja, ja nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta.....
        Eihän niitä lahjoja tarvi mielettömästi ostaa, ite ostan vain yhden kullekkin lapselle, tosin semmosen hyvän mitä ne tosiaan tarvii ja mistä ovat onnellisia...
        Mulla ehkä hyvä siinä mielessä etteivät ole enää pieniä vaan jo tommosia parikymppisiä niin ym.
        Pienemmät lapset haluavatkin enemmän, niin muisteli et oli enneen...

• irkku kirjoitti:

joulu on ihanaa aikaa...
        Varsinkin jos on lunta maassa, pihalla kymmeniä kynttilöitä samoin sisällä, joulusauna sekin kynttilän valossa, saa syödä juoda snapseja, ja nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta.....
        Eihän niitä lahjoja tarvi mielettömästi ostaa, ite ostan vain yhden kullekkin lapselle, tosin semmosen hyvän mitä ne tosiaan tarvii ja mistä ovat onnellisia...
        Mulla ehkä hyvä siinä mielessä etteivät ole enää pieniä vaan jo tommosia parikymppisiä niin ym.
        Pienemmät lapset haluavatkin enemmän, niin muisteli et oli enneen...

Ja joulukuusen ostokin...mä ostan aina viljellyn kuusen...
        Niih ja toimistossa juodaan glökiä....sitä purkki vain ei terästettyä....

• Tukihenkilö(si)
        hai kirjoitti:

aattele joulusaunaa pimeetä kyntilöitä jouluruokaa snapseja sauna vastaa...:)

mitä sulle joululahjaksi! Stidejä et niihin pimeisiin kynttilöihin sit jouluksi valon saat. Älä suotta kehu - tiedän huumorini värikkääksi (eikä mitään juttuja keltataudista).

• Tukihenkilö(si) kirjoitti:

mitä sulle joululahjaksi! Stidejä et niihin pimeisiin kynttilöihin sit jouluksi valon saat. Älä suotta kehu - tiedän huumorini värikkääksi (eikä mitään juttuja keltataudista).

sieltä...mitä sä yöllä kukut..vanhuusko valvottaa...:)))
        Ei miestä eilenkään näkynyt...joo tiedän.....
        Toimisto vähän hiljainen..no ei sun poissaolosta muuten vain...:(

• aikaa kun mentiin parturiin,siitä on jo aikaa kun kaiken muistaa voi "....vitsi nyt iski vanhuus...:(

• Irkku

on jo aikaa kun jonkun vierellä istua sain....
        Juoda samasta lasista glögiä ja nauttia jouluyön rauhasta.....
        Mut vanhaks en onneks vielä itseäni tunne..
        Jospa tänä jouluna???
        Hmm.. mielenkiintoinen ajatus, tässähän on vielä pari kk. aikaa, ehtiihän sitä vielä tavata jonkun.....

• Irkku kirjoitti:

on jo aikaa kun jonkun vierellä istua sain....
        Juoda samasta lasista glögiä ja nauttia jouluyön rauhasta.....
        Mut vanhaks en onneks vielä itseäni tunne..
        Jospa tänä jouluna???
        Hmm.. mielenkiintoinen ajatus, tässähän on vielä pari kk. aikaa, ehtiihän sitä vielä tavata jonkun.....

Niin käyvän...se mun kristallipallo näyttää...
        vähän on kyllä utuinen mutta on on siinä sinun vierellä joku...:))
        Koko toimiston väki lähettää sinulle onnen toivotuksia.
        Pomokin hymyilee....harvinaista.

• Irkku
        hai kirjoitti:

Niin käyvän...se mun kristallipallo näyttää...
        vähän on kyllä utuinen mutta on on siinä sinun vierellä joku...:))
        Koko toimiston väki lähettää sinulle onnen toivotuksia.
        Pomokin hymyilee....harvinaista.

Juttu että näkyy vaikka vähän utuisestikin....
        Ehkäpä jo tänä iltana saan rohkeutta laittaa viestin ja katsoa mitä tuleman piti...
        Kyllä tuo joulun ajatteleminen sai herkäks kun aloin heti miettiin et onhan tässä elämässä muutakin kun työ....
        kyllä ehkä pitäs niitä ihmissuhteitakin hoitaa niin ei tarvi yksin sitä glögiä juoda..
        Onhan joulu kaupallinen jos antaa sen vaikuttaa, mut kyllä sitä voi viettää ihan muullalailla, ei ole pakko mennä siihen mukaan..
        Nii ja hautuumaa on kaunis jouluyönä, siellä jos missä unohtuu se kaupallisuuskin...

• keskiyonkehraaja

Kunpa vois jättää joulun tänävuonna kokonaan väliin.
      Inhoan sitä kaikkea kaupallisuutta joka tän homman ympärillä pyörii.
      Sitä ei voi välttää parhaalla tahdollakaan paitsi linnoittautumalla omaan kotiin.
      Vai olisko hyviä vinkkejä??

• väki nyökyttelle..totta kirjaat...
        Mutta onhan se paljon itestä kiinni miten viettää....
        No tässä yksi..pakkaa porukat autoon ruokaa juomaa..ja ei kun jonnekkin mökille..pois kaikesta..ja sitten vain nauttimaan.
        Niih ja joulukirkossa pitää käydä....yöllä.
        Hautausmaat tosi nättejä silloin yöllä..

• keskiyonkehraaja
        hai kirjoitti:

väki nyökyttelle..totta kirjaat...
        Mutta onhan se paljon itestä kiinni miten viettää....
        No tässä yksi..pakkaa porukat autoon ruokaa juomaa..ja ei kun jonnekkin mökille..pois kaikesta..ja sitten vain nauttimaan.
        Niih ja joulukirkossa pitää käydä....yöllä.
        Hautausmaat tosi nättejä silloin yöllä..

Toi hautausmaalla käynti kuuluu minunkin perinteisiin.
        Todella ihanaa ne kaikki kynttilät ja se rauha, tuntuu kuin menis jonnekkin aivan toiseen maailmaan...
        Ainoa asia joka enää muistuttaa lapsuuden jouluista on tuo.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94