Koirani (beagle) söi pari päivää sitten kypsennettyä jänistä. Yöllä se oli kuitenkin kakkinut ja pissinyt ja oksentanut ja lisäksi oksennuksessa ja/tai ulosteessa oli verta. Koirani oli siis syönyt myös teräviä luita. Onko koirani hengenvaarassa? Nyt se ainakin näyttää ihan normaalilta, mutta voiko esim. suolistoon jäädä pysyviä vaurioita?
Luiden syönti
1
340
Vastaukset
- Raakalainen
Juuri tämän takia niitä kypsiä luita ei koirille saa antaa ja raakanakin ne on annettava koiran syöntikyvyn mukaan.
Nuo oireet ja etenkin tuo verisyys on sen merkki että luut ovat vahingoittaneet ja/tai tukkineet koiran ruoansulatuselimistöä. Koira on vietävä pikaisesti eläinlääkäriin! Soitat vaikka välittömästi eläinlääkärille.
Se että koira NYT näyttää normaalilta ei tarkoita että luut olisivat poistuneet tai siirtyneet niin etteivät vahingoita koiraa. On täysin mahdollista että koiran elimistössä on vakavia vauroita ja on täysin mahdollista että niitä on tulossa lisää!
Älä siis viisyttele, nyt on kiire.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398