...jo maa valkoinen osittain,Huomenet kaikil....)))
täälläpäin....
19
363
Vastaukset
- quistis
Onks meillä maa valkoinen..osittain....? Ai niin eihän me asutakkaan ihan NIIN lähekkäin:o))
- AMR-52
...asuta..(( kaikki yli metrin on jo liikaa..))))
mie jo pirteenä oon aamulenksut lintsun kaa pistellyt..))
- rahtari1
ja humenet vaan ,ootkohan sä viel heränny,ettet vaan unta nää
- AMR-52
...unta... selitys tuol toisaal..))) kylmästi puhaltelee tosin. ei taida fillarireisust kaupuntii tulla mitään. sateenuhka..((
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...unta... selitys tuol toisaal..))) kylmästi puhaltelee tosin. ei taida fillarireisust kaupuntii tulla mitään. sateenuhka..((
fillari jo kotio ,pitäsköhän mun varata noi lumiketjut jo takapyöriin mukaan kaiken varalta jos sinnepäin joudun
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
fillari jo kotio ,pitäsköhän mun varata noi lumiketjut jo takapyöriin mukaan kaiken varalta jos sinnepäin joudun
...tuo olis niitä aikoi,jot naftaliinii laittaa pyörä talveks. ei tääl viel lumiketjuloi tarvi,jos ei tukkiteil jouvu ajamaan..)))
täällä ei ole yhtään valkoista vielä
sataa vettä ...........................- AMR-52
...ovat kylväneet nurmikoille kalkkia...)))) ei lunta sentään vielä..))))
AMR-52 kirjoitti:
...ovat kylväneet nurmikoille kalkkia...)))) ei lunta sentään vielä..))))
luulin, että siellä on satanut jo lunta....
on kai sitä lunta jossainpäin suomea jo satanut??????????- AMR-52
amaryllie1 kirjoitti:
luulin, että siellä on satanut jo lunta....
on kai sitä lunta jossainpäin suomea jo satanut??????????...tuol Typyn maisemis jo pyryttänyt..)))
AMR-52 kirjoitti:
...tuol Typyn maisemis jo pyryttänyt..)))
ettei täällä ainakaan vielä pitkään aikaan tule lunta, on ollut niin kaunista.........
nyt tosin sataa vettä........- AMR-52
amaryllie1 kirjoitti:
ettei täällä ainakaan vielä pitkään aikaan tule lunta, on ollut niin kaunista.........
nyt tosin sataa vettä...........mut poutaa,ainaskin viel. kylymä tuuli käy...)
AMR-52 kirjoitti:
...mut poutaa,ainaskin viel. kylymä tuuli käy...)
on aikas kova täälläkin....
pitäsi aloittaa siivoilu....sieppaakohan toi tuuli mun mattoni tuolta parvekkeelta jos vien ne sinne?????
taitaa olla paras vaan ravistella ja tuoda sisään samoin tein.....- AMR-52
amaryllie1 kirjoitti:
on aikas kova täälläkin....
pitäsi aloittaa siivoilu....sieppaakohan toi tuuli mun mattoni tuolta parvekkeelta jos vien ne sinne?????
taitaa olla paras vaan ravistella ja tuoda sisään samoin tein.......maton pääl,vaik taikamatoks muuttuu,lennättää siut,mihin toivot..)))
AMR-52 kirjoitti:
..maton pääl,vaik taikamatoks muuttuu,lennättää siut,mihin toivot..)))
hienoa......
menisin varmaan johonkin lämpimään....
en kuitenkaan uskaltaisi kun en ole koskaan käynyt missään...ruotsinlaivalla olen käynyt ...siinä minun matkailut....
pakko sanoa ,etten ole kovin kaipaillutkaan mihinkään.....olen ihan tyytyväinen suomen-matkailija.............- AMR-52
amaryllie1 kirjoitti:
hienoa......
menisin varmaan johonkin lämpimään....
en kuitenkaan uskaltaisi kun en ole koskaan käynyt missään...ruotsinlaivalla olen käynyt ...siinä minun matkailut....
pakko sanoa ,etten ole kovin kaipaillutkaan mihinkään.....olen ihan tyytyväinen suomen-matkailija...............paljon käymättömii,mielenkiintosii paikkoi..)) etelän turistirysät eí kiinnosta pätkääkään. miel. yksin tai kaksin jonnekin muualle...))))
AMR-52 kirjoitti:
..paljon käymättömii,mielenkiintosii paikkoi..)) etelän turistirysät eí kiinnosta pätkääkään. miel. yksin tai kaksin jonnekin muualle...))))
ihan samaa mieltä...........
perheen kanssa suomessa matkustelu on paljon mukavampaa kuin mikään etelän matkailu....- AMR-52
amaryllie1 kirjoitti:
ihan samaa mieltä...........
perheen kanssa suomessa matkustelu on paljon mukavampaa kuin mikään etelän matkailu.......asuntovaunu/auto käytettävis...mikäs sen mukavempaa..)) yöpyy,leiriytyy melkein mis haluaa..)))
AMR-52 kirjoitti:
...asuntovaunu/auto käytettävis...mikäs sen mukavempaa..)) yöpyy,leiriytyy melkein mis haluaa..)))
olis se mukavaa.....
asuntoautojakin voi vuokrata, meinaan jos ei sellaista ole ......
me ollaan joskus mietitty sitä vuokraamista mutta aina on tullut muuta tärkeämpää ....
jos sitten vaikka ensi kesänä saisi jotain uutta ja erilaista lomailua aikaiseksi, vaikka sen auton vuokraamalla..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047