Äänestys tulokset

poikaukko

Veikkaus kuka kullekkin antaa pojoja

Antti Terhille ja Tiinalle
Minna Terhille ja Tiinalle
Terhi Hannalle ja Minnalle
Timo Pertulle ja Tiinalle
Perttu Minnalle ja Timolle
Tiina Antille ja Minnalle
Kathy Minna ja Hannalle
Hanna Kathy ja Perttu
Mika Hanna ja Timo
Pistejakauma
Antti 2 p
Minna 6 p
Terhi 4 p
Timo 2 p
Pert. 3 p
Tiin. 3 p
Hanna 5 p
Mika 0 p
Äänestykseen joutuvat Minna ja Hanna kumpaa äänestät. Aika pulmallinen

15

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bobo

hanna ulos niin nähdään minnan romahdus

• saijja

ehdottomasti.

• Hannaaaa

ja vielä useamman kuin yhden kerran.

• .....

Poikaukkokin on taas heränny uuteen päivään ja omaan tv-todellisuuteensa :D
      On se vaan äijä!

• tosi hyvin sanottu siellä takana. Ote tv todellisuudesta osiossa KUMMELI

• Edellisen nimeämiskierroksen jakauma oli seuraava: (ensiksi mainittu sai 2 pistettä)

Antti:   Kati, Timo
      Tiina:   Minna, Iina
      Terhi:   Iina, Minna
      Hanna:   Kati, Perttu
      Mika:   Hanna, Iina
      Perttu:   Iina, Minna
      Kati:   Antti, Hanna
      Minna:   Perttu, Tiina
      Timo:   Kati, Perttu
      Iina:   Perttu, Tiina

Jos nyt ottaa seuraavan nimeämisen arvauksen perusteeksi sen, että tuossa muuttuu ainoastaaan se että Iinan antamia ääniä ei enään ole ja että iinan saamat äänet periytyvät vanhan kupppikuntarajojen mukaan niin minun mutu on seuraava:

Antti:   Kati, Timo
      Tiina:   Minna, Hanna
      Terhi:   Minna, Hanna
      Hanna:   Kati, Perttu
      Mika:   Hanna, Tiina
      Perttu:   Minna, Hanna
      Kati:   Antti, Hanna
      Minna:   Perttu, Tiina
      Timo:   Kati, Perttu

Olen varma että Mika ei nimeä Minnaa ainakaan tällä kierroksella ja että hänen molemmat äänet menevät naiselle, ja että Hannan lisäksi tulee Tiina tai Kati; Arvaan että Tiina.

äänestykseen tällä veikkauksella joutuu taas kolme asukasta:

MINNA, KATI ja HANNA joilla kaikilla kuusi ääntä.

• luuletko todella

ettei terhi saa yhtään ääntä? jos niin olet karkeasti väärässä, Antti ja Minna ja myös Hanna ovat kyllästyneet terhin käninään.

• rohvessoori

Antti: Kati, Timo
        Tiina: Minna, Hanna
        Terhi: Minna, Timo
        Hanna: Kati, Perttu
        Mika: Hanna, Timo
        Perttu: Minna, Hanna
        Kati: Antti, Hanna
        Minna: Perttu, Tiina
        Timo: Kati, Perttu

Kati 4
        Minna 6
        Hanna 5

• luuletko todella kirjoitti:

ettei terhi saa yhtään ääntä? jos niin olet karkeasti väärässä, Antti ja Minna ja myös Hanna ovat kyllästyneet terhin käninään.

Vaikea on arvailla ja sinun arvauksesi on tässä vaiheessa yhtä hyvä kuin minun.

Pelaajien taktiikat muuttuvat, tai ainakin pitäisi muuttua pelin edetessä. Jos aina vaan pudottaa niitä kiistanalaisempia henkilöitä niin lopulta jää ne kaikki symppikset joita vastaan on huonommat mahdollisuudet sitten voittoäänestyksessä. Toisaalta tietysti tällainen käyttäytyminen johtaa helposti negatiiviseen tulokseen itselleenkin. Ja toki on toivottavaa että asukkaat pystyvät arvoimaan uudelleen kolleegojaan, ettei tilanne liiaksi jämähdä.

En usko että Terhi on niin huonossa asemassa talossa kuin kirjoituksista voisi päätellä. Suuri osa kritiikistä häntä kohtaan johtuu pk-huoneen puheista, joista muilla asukkailla ei ole tietoa. Huomattavaa on että Terhi ei saanut viimeksikään yhtään ääntä; Ei edes Iinalta tai Hannalta.

• Cesar kirjoitti:

Vaikea on arvailla ja sinun arvauksesi on tässä vaiheessa yhtä hyvä kuin minun.

Pelaajien taktiikat muuttuvat, tai ainakin pitäisi muuttua pelin edetessä. Jos aina vaan pudottaa niitä kiistanalaisempia henkilöitä niin lopulta jää ne kaikki symppikset joita vastaan on huonommat mahdollisuudet sitten voittoäänestyksessä. Toisaalta tietysti tällainen käyttäytyminen johtaa helposti negatiiviseen tulokseen itselleenkin. Ja toki on toivottavaa että asukkaat pystyvät arvoimaan uudelleen kolleegojaan, ettei tilanne liiaksi jämähdä.

En usko että Terhi on niin huonossa asemassa talossa kuin kirjoituksista voisi päätellä. Suuri osa kritiikistä häntä kohtaan johtuu pk-huoneen puheista, joista muilla asukkailla ei ole tietoa. Huomattavaa on että Terhi ei saanut viimeksikään yhtään ääntä; Ei edes Iinalta tai Hannalta.

Terhi on antanut itsestään rajumman puolen, meidän katsojien puoleen, muttei ole kyllä kerännyt talon sisällä juurikaan negatiivisia puolia. Pelaa aika ovelasti.

• Roope
        rohvessoori kirjoitti:

Antti: Kati, Timo
        Tiina: Minna, Hanna
        Terhi: Minna, Timo
        Hanna: Kati, Perttu
        Mika: Hanna, Timo
        Perttu: Minna, Hanna
        Kati: Antti, Hanna
        Minna: Perttu, Tiina
        Timo: Kati, Perttu

Kati 4
        Minna 6
        Hanna 5

Ihme on, jos Terhi ei anna 2 pistettä Hannalle. Hänhän haukkui Hannan tosi pahasti pk-huoneessa. Tuon laskelman mukaan Minna saisi siis korkeintaan 5 pistettä. Terhiltä siis yksi piste.

• Jarkko

Muuttaisin itse tuota näin:
        Terhi: Hanna 2, Minna 1
        Kathy: Hanna 2, Antti 1

Perustelu: Terhi haukkui Hannan pk-huoneessa tällä viikolla. Kathya taas on käsittääkseni ottanut aivoon Timon ja Hannan käytös, joten saattaa antaa hyvinkin Hannalle 2 pistettä.

Jos näin käy, kärki näyttäisi tältä:
        Kathy 8
        Hanna 6
        Minna 5

Ja Minnaa saattaa ärsyttää Perttu nyt vähemmän kuin jotkut naisista. Minna voisi antaa pisteitä näinkin:
        Tiina 2, Terhi 1

• joutuu

hanna ja terhi joista terhi putoaa.

• ............niiinnn

PERTTU-hanna-minna ELI:MINNA-9p.
      MIKA-minna-terhi TERHI-7p.
      ANTTI-kathy-terhi HANNA-6p.
      TIMO-terhi-tiina KATHY-5p.
      KATHY-minna-hanna
      MINNA-terhi-kathy
      TIINA-minna-hanna
      TERHI-hanna-minna
      HANNA-kathy-terhi

• TIETTY

jos jotai

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe