onko totta, että kun tuoremehun pakastaa umpijäähän ja sulattaa sitten, siihen tulee promilleja?
tuoremehuun promilleja pakastamalla?
4
1043
Vastaukset
- Jäänainen;)
Ei pidä paikkaansa
- suomessa laitonta
Kun kotiviinin tekee pakastetusta mehusta siihen todellakin tulee enemmän promilleja ja menee päähän kun metrin halko. Ei siitä kuitenkaan mitään pirtua tule, että älä nyt innostu liikaa...
- elävä elämä
Enpä ole ennen kuullut että tulisi liikoja promilleja pakastetusta tehdessä. Luulisi sitten että myös pakastetuista marjoista tulisi promillelisää, en ole kuitenkaan moista huomannut.Jos mehu ehtii käydä ennen pakastusta, kaiketi silloin siihen myös promillet jää. Mutta kuka nyt käynyttä mehua pakastaa. Viiniä tehdessä sokerimäärä vaikuttaa siihen kuis vahvaa viiniä tulee. Tietenkin pitää olla myös hiivan sellainen joka prosentit kestää. Kaikki viinihiivat eivät prosentteja kestä..toisilla on rajana 14, toisilla 20. Itse olen saanut tehtyä 17% pakastetuista marjoista. Samaan pääsee kyllä ihan tuoreillakin marjoilla :-)))))))))))
- minä
elävä elämä kirjoitti:
Enpä ole ennen kuullut että tulisi liikoja promilleja pakastetusta tehdessä. Luulisi sitten että myös pakastetuista marjoista tulisi promillelisää, en ole kuitenkaan moista huomannut.Jos mehu ehtii käydä ennen pakastusta, kaiketi silloin siihen myös promillet jää. Mutta kuka nyt käynyttä mehua pakastaa. Viiniä tehdessä sokerimäärä vaikuttaa siihen kuis vahvaa viiniä tulee. Tietenkin pitää olla myös hiivan sellainen joka prosentit kestää. Kaikki viinihiivat eivät prosentteja kestä..toisilla on rajana 14, toisilla 20. Itse olen saanut tehtyä 17% pakastetuista marjoista. Samaan pääsee kyllä ihan tuoreillakin marjoilla :-)))))))))))
ainkin sain nuoruudessani monet hyvät kännit pakstetusta appelsiini tuoremehusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882