seriffi

helena60

mun mielestä on ensinnäkin hyvä että sä söpöliini vähän johdat tätä juttuu ja sitten asiaan eli BB:n toimintaan.Ei ihan oikeudenmukasta näyttää tiettyjä kohtia noista ihmisisistä ku silloinhan tulee juuri tää leimaaminen.........Ei esim.Mika oli noin symppis mitä se antaa ymmärtää,osaa vaan pelin ja on saanut noin 30%suomen naisista huokaileen......Timo taas ei ole niin toljottava mitä sitä tv:ssä näytetään joten otetaanpa järki k....hyvä BB

7

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansa janoaa viihdettä ja sitä ei oikean pysty repimään siitä että joka päivä näytettäisiin talon arkea jossa ruokaillaan yhdessä mukavia rupatellen, tai höpötellään muuten vaan olemisen yksitoikkoisuudesta.

Jos on ollut jiljanen päivä niin sen huomaa että silloin näytetään just kaikkea vähän ihmeellistä, jolloin se antaa vääristävää kuvaa. Esim ei Minna minun mielestä oikeasti niin paljoa ole itkenyt kuin koosteista saisi kuvan. Itseäni kiinnostaa noissa koosteissa ehdottomasti eniten pk-huoneen jutut niitä kun ei näytetä suorassa lähetyksessä.

• ohjelmasta

Eikö BB välitä mitään, mitä aiheuttaa Minnan lapsille? Kenen on vastuu, jos Minna ei sitä kanna.
        Eikö voisi edes yhden päivän BB määrätä: ei seksiä, ei kiroilua, ei rivoja juttuja. Saisi jonkinlaisen mielenkiintoisen katsannon ihmisten persoonasta.
        BB johtaa tuota ohjelmaa ja pysyisi kyllä järjestämään paljon, paljon mielenkiintoisempaa katseltavaa, kuin tuo "elostelu". Vanha sanonta, "johtajasta kaikki on kiinni", pitää paikkansa.

• ristiriita

Kirjoitin äsken tuon viestin ajatuksia ohjelmasta. Sitten aloin katsella tuota palstasivunne yläosassa olevaa Mannerheimilastensuojeluliiton ilmoitusta: Syyskeräys, "älä sulje silmiäsi kiusaamiselta". Paljon puhutaan, että Minnan lapsia kiusataan Minnan olemisen, käytösen takia BB:ssä. Älä sulje silmiäsi kiusaamiselta! Se ei ole vain korulause, se on totta, kiusaaminen sattuu syvälle sydämeen.

• Sari
        ristiriita kirjoitti:

Kirjoitin äsken tuon viestin ajatuksia ohjelmasta. Sitten aloin katsella tuota palstasivunne yläosassa olevaa Mannerheimilastensuojeluliiton ilmoitusta: Syyskeräys, "älä sulje silmiäsi kiusaamiselta". Paljon puhutaan, että Minnan lapsia kiusataan Minnan olemisen, käytösen takia BB:ssä. Älä sulje silmiäsi kiusaamiselta! Se ei ole vain korulause, se on totta, kiusaaminen sattuu syvälle sydämeen.

..... sanon sen lastenhoitajana ja olen todella huolestunut ylipäätään suomalaisten (ei kaikkien)lasten puolesta. TV:ssä oli eilen juuri asiaa miten eroahdistus vaikuttaa lapsen henkiseen hyvinvointiin.

• Kiitos
        Sari kirjoitti:

..... sanon sen lastenhoitajana ja olen todella huolestunut ylipäätään suomalaisten (ei kaikkien)lasten puolesta. TV:ssä oli eilen juuri asiaa miten eroahdistus vaikuttaa lapsen henkiseen hyvinvointiin.

Kiitos vastauksestasi! Kuinka paljon me vaan kuljetaan sokeina, ei kuulu minulle, ei nähdä, ei puututa, ei edes ajatella.

• ristiriita kirjoitti:

sanot että paljon puhutaan, mutta en ole minä kyllä mitään erityistä lukenut; En toki kaikkea mediaa seuraa. Jotenkin tuntuu vähän ihmeelliseltä ajatus että ei voisi olla "julkisuudessa" sen takia että lapsille siitä pahaa seuraa. Eikö silloin pitäisi jonkun tehdä itse kiusaamiselle jotain kuin että pitäsi luopua esim jostain julkisuuden ammatista?

Ajatuksesi näissä viesteissä on varmasti hyvä, mutta päätelmäsi ovat mielestäni vähän liian kärkeviä näillä tiedoilla. Kiusaamista en tietenkään suosi koskaan missään muodossa. Tuo on ollut yksi lähtökohtakin aikoinaan tänne sheriffiksi ryhtymiseen.

Ps. Pikkuisen särähti silmään tuo "palstasivunne". Olithan tietoinen että en varsinaisesti edusta Suomi24:ää, vaan olen tavallinen pulliainen jonka mielipiteet eivät ole mitään "virallisia mielipiteitä". Tavallinen kirjoittelija olen, johon on luotettu sen verran, että annettu oikeudet valvoa keskustelun asiallisuutta :)

• puheet
        Cesar kirjoitti:

sanot että paljon puhutaan, mutta en ole minä kyllä mitään erityistä lukenut; En toki kaikkea mediaa seuraa. Jotenkin tuntuu vähän ihmeelliseltä ajatus että ei voisi olla "julkisuudessa" sen takia että lapsille siitä pahaa seuraa. Eikö silloin pitäisi jonkun tehdä itse kiusaamiselle jotain kuin että pitäsi luopua esim jostain julkisuuden ammatista?

Ajatuksesi näissä viesteissä on varmasti hyvä, mutta päätelmäsi ovat mielestäni vähän liian kärkeviä näillä tiedoilla. Kiusaamista en tietenkään suosi koskaan missään muodossa. Tuo on ollut yksi lähtökohtakin aikoinaan tänne sheriffiksi ryhtymiseen.

Ps. Pikkuisen särähti silmään tuo "palstasivunne". Olithan tietoinen että en varsinaisesti edusta Suomi24:ää, vaan olen tavallinen pulliainen jonka mielipiteet eivät ole mitään "virallisia mielipiteitä". Tavallinen kirjoittelija olen, johon on luotettu sen verran, että annettu oikeudet valvoa keskustelun asiallisuutta :)

Sub-tv:n sivulla on BB osasto, jossa kävin viime viikolla katselemassa, koska työkaverit olivat asiasta puhuneet. Siellä oli todella monta viestiä Minnan lasten koulukiusaamiseta Minnan takia tässä BB:ssä. Kyllä ihmiset ympärillä ovat paljon puhuneet Minnan lasten kohtalosta, että miten lapset kestävät tuollaista äidin käytöstä ja miten heidän sosisiaalinen ympäristönsä reagoi tähän.
        Kärkeviä nämä ovat.
        Ne ovat kuitenkin niin vakavia viestejä tai juoruja ihmisiltä, että jos tuota kiusaamista on tai lapsilla paha olo, olen sitä mieltä, että asia pitäisi tutkia ja hoitaa.
        Julkisuuden ihmisten jokaisen pitäisi kantaa vastuu, etteivät he satuta ainakaan lapsiaan julkisuudellaan, horjuta heidän turvallisuuttaan. He ovat ainakin puhelimen päässä kertomassa lapsilleen, että, ei ole mitään hätää, että mitä se oli, että heistä välitetään, että maailma ei ole kaatunut. Jos eivät hekään kantaisi vastuutaan, jonkun pitäisi kantaa. Minna ei ole kertomassa lapsilleen edes puhelimessa, että äiti on tässä ja ei ole mitään hätää.
        Jos joku julkisuuden ammatti aiheuttaa omalle lapselle kiusaamista ja onnettomuutta, varmasti se ei ole hyvä asia. Toivon ainakin, että asia on silloin selvitetty niin, että lapsi ei ole onneton.
        Minä en voisi tehdä sellaista työtä, josta lapseni kärsisivät sydämessään. En voisi esiintyä ohjelmassa noin kuin Minna, vaikka minulle maksettaisiin vaikka kuinka paljon miljoonia.
        Valitettavasti liian paljon on onnettomia lapsia nykyään.
        Sanoit, että eiköhön itse kiusaamiseelle pitäisi tehdä jotain. Jos kiusaamiselle on jokin selvä syy (esim. nauru tai pilkka joka päivä nähtävänä olevasta asiasta), ei kiusaaminen lopu, ellei syytä poisteta tai selvitetä niin, ettei se ole vastuutamme, turvallisuuttamme, moraaliamme vastaan.
        Tässä tietokoneen sivulla on asioita. Mannerheimin lastensuojeluliiton ilmoitus näkyi samalla sivulla tuon suomi24-keskustelupalsta/BB. Ne vain osuivat samalla sivulla nähtäväksi. En minä sinua tarkoittanut. Mutta, kun joku on jossain töissä tai kuuluu johonkin, niin hänelle aina puhutaan, että teillä on tai te olette, jne. Anteeksi, en tarkoittanut sinua.
        Työssä jaksamista "Tavalliselle Pulliaselle"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe