Hei! Etsin laulutunteja pääkaupunkiseudulta tai keravalta.
Olen 14 vuotias tyttö, ja olen laulunut 1½vuotta bändikoulussa. Nyt haluaisin aloittaa laulutunnit ja laajentaa äänialaani. Tarkoituksena olisi vielä laulaa bändissä. Laulaisin mieluiten kevyttä pop/rock musiikkia.
Jos olet opettaja pääkaupunkiseudulta tai keravalta, niin ota ihmeessä yhteyttä :)
Etsin laulutunteja helsinki/vantaa/espoo/kerava
4
2353
Vastaukset
- Laulunopettaja
Oletko jo löytänyt opettajan. Opetan laulua Espoossa; voin ottaa vielä uusia oppilaita. Soita 045- 6756405.
- __Minttu
Hei,
olisin itsekin kiinnostunut aloittamaan laulutunnit. Kertoisitko tarkemmin itsestäsi ja missä opetus tarkalleen ottaen tapahtuu. Olen 20-vuotias tyttö. Onko ikärajoituksia:)?
kiitoksia..
- oppiilas
hei olen melkein 12 vuotias tyttö ja olen kiinostunut aloittamaan laulutunnit,minulla ei ole aiempaa kokemusta mutta olen innokas oppimaan,toivon että kertoisit sitten hinna ja että osaat oikeati opettaa.
kiitoksia.- ope muttei musiikin
Olet niin nuori, että sinun vanhempiesi pitäisi hoitaa tämä opettajan etsiminen. Kukaan oikea opettaja ei anna sinulle muuta vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850