Matilla on joko liian alas menevä verensokeri(vankilassa paljon tämän oireyhtymäm kantajia)järki vaan sumenee.Tai kaksisuuntainen mielialahäiriö ja alkoholismi/lääkeriippuvuus.Tai kaikki nämä.Matin ylpeys vaan estää hakeutumasta oikeaan hoitoon.Mervi on taas läheisriippuvainen ja käyttää liikaa alkoholia.Minä pahaa pelkään,ettei tuo sekamelska pääty hyvin.Pitääkö jomman kumman kuolla.Tai kummankin?Tuohan on loppumaton noidankehä.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta
4
1023
Vastaukset
- Pekuri
Toivotaan pahinta vaan, että tappaisivat toisensa...
- ****jasmin****
vo iei mitä me tehään matti tekee koko ajan pahaa voi ei tää on selvitettävä johtuukohan se mervistä ?????? nykänen voi olla mennyttä ja pian
- Sari
Psyykkisä ongelmia Matilla on ollut jo vaikka kuinka kauan. Käytös on ollut niin holtitonta jo mäkihyppy aikoinakin. Säälittävää on se, kuinka Matilla rahastetaan- itse menee mukaan ja ei tajua itseään hoitaa.
Mihinkäs tuo meno nyt sitten loppuisi? Joko Matti tai sitten joku muu kuolee.- totatota
hirteen vaan koko ukko, kerta ei järki sano että hoitoon pitäs mennä niin päiviltä tommonen mies. Ja kyllä tässä alan kallistua siihen suuntaan että matti on tällä hetkellä turhin julkkis!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854